Il Corso

• Toegankelijk voor rolstoelen
Duur
Lars O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Met een leuk gezelschap naar Il Corso in Heiloo. Goede verhalen gehoord, maar helaas was het niet best. De tournedos had geen pepersaus, wat we wel besteld hadden, was echt veel te klein en droog! Met de drankjes ging ook van alles mis en onze kritiek werd erg slecht ontvangen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We komen hier al enkele jaren, het is geen enkele keer tegengevallen! De tournedos is voortreffelijk en de voorgerechten stuk voor stuk zeer smakelijk. Bediening is snel en zeer allert. Inrichting is sfeervol. Is echt de beste Italiaan in de verre omgeving!
Beefstuk .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met Valentijn ga je eten met je geliefde bij..... de Italiaan. En dan zit je je rot te schamen voor het gedrag van vier gasten, een tafel naast je. Het bloed onder de nagels halen van het bedienende personeel. Zeer onbeschoft gedrag, werkelijk beschamend! Een petje af voor geduld en incassering vermogen van het personeel. Het eten was prima, het personeel krijgt van ons een dikke 8! Wij komen nog een keer terug.
LJMterH .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Kom hier al een tijdje (bij gebrek aan ander italiaans restaurant in de buurt), maar het is de laatste tijd erg slecht. De kaart is al jaren niet veranderd, het eten is laf/flauw. Kan er weinig mediterraan aan ontdekken. De bediening is niet hartelijk, één ober uitgezonderd.
Kan maar beter een pizza laten bezorgen.
FrankN .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Een opgewaardeerde pizzeria, niet zozeer in de kwaliteit van het eten, maar vooral in prijs en de overdreven, wat opdringerige Italiaanse bediening. Er is een groot lichtcontrast in het restaurant, een diep pand met alleen ramen aan de westzijde. 's avonds bij ondergaande zon zeer hinderlijk. De inrichting is voor een pizzeria sfeervol. De Italiaanse gerechten zijn dus Italiaans. Het verschil met andere pizzeria's is de prijs. En het personeel, dat je nog voor dat je je glas wijn leeg hebt, komt vragen of je het volgende half gevulde glas al wil afnemen. Nee, dit is niet mijn ding.
Tibor V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Deze zomer heb ik dit restaurant bezocht, na de positieve recensies leek het me een goede keuze. We werden welkom geheten door een vriendelijke ober, heel Italiaans en heel erg sociaal. We voelden ons meteen thuis, jammer genoeg werd het snel druk en werd deze ober vervangen door een wat minder gemotiveerde collega.

Verder heb ik een voorgerecht gegeten wat bestond uit een enorm bord met flauwe champignons. Geen goede binnenkomer, maar dat was gewoon geen goede keuze dacht ik maar. Terwijl het hoofdgerecht van Spaghetti met knoflook bestond uit een flink glas olijfolie. Na mijn poging om dit duidelijk te maken werd me verteld "dat ik het maar niet op had moeten eten". Terwijl het alleen adviserend bedoeld was... Gelukkig had ik leuke tafelgenoten, maar hier kom ik echt niet meer!