Il Corso

Kennemerstraatweg 213A 1851 NA Heiloo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Corso

Steven1 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Bij dit familierestaurant komen we regelmatig (iedere maand wel een paar keer) en is op alle fronten gewoon erg goed en lijkt wel steeds beter te worden. Laatst heerlijke zwaardvis carpaccio gegeten en als hoofdgerecht de huisgemaakte ravioli. Maar je kunt er ook gewoon een pizza bestellen. Verder is de bediening zeer vlot en attent. De inrichting is onlangs vernieuwd, waardoor het allemaal wat knusser is. Kortom: een aanrader en een aanwinst voor Heiloo.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Met 6 personen op dinsdagavond werkelijk heel goed gegeten bij Il Corso.
Al een tijdje niet geweest maar het blijft een restaurant waar je ongedwongen heerlijk kunt eten met heerlijke wijnen. Allemaal kozen we voor het 3 gangen week (keuze) menu, lekkere vitello tonnato vervolgens een pizza of scaloppine al marsala con cipolline caramellate ofwel kalfsoester met gekarameliseerde uitjes en marsala ( dessert wijn die men ook gebruikt in tiramisu) Als dessert een bolletje citroen eis met slagroom of koffie/thee.
Je hoeft niet lang te wachten, de tafels zijn ruim opgesteld en de bediening is voorkomend en snel (grazi mille!)Wat wil je nog meer, la vita e bella :-)
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Er zijn genoeg restaurants in Heiloo. Slechts weinigen weten hun kwaliteit te behouden door de jaren heen. Jammer genoeg gaat het met Il Corso langzamerhand op ongepassioneerde routine te lijken. Jammer, want de ervaringen waren erg goed. Sleur bij de koks is te proeven.....
Raoulvanderwel .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Mijn vriendin en ik wilden snel even een hapje eten en kwamen per toeval uit bij Il Corso in Heiloo. Zeer vriendelijk ontvangst van de gedreven ober met een vlotte babbel (op een leuke manier). Daar wij niet al te veel tijd hadden in verband met een voorstelling die bezocht moest worden, gingen wij allebei voor een pizza. Ondanks de niet al te lage prijs, was de prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed. Ik heb zelden zo'n lekkere pizza gegeten. Complimenten voor Il Corso!