Il Castello

5,4
6,5
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Zeer slecht. Italiaanse pizza blijkt droge verbrande turkse piza. Eigenaar is heel onbeschoft en probeert je op telichten met de rekening. Werkelijk waar te erg voor woorden. Wij werden beschuldigd van discriminatie toen we zeiden dat dit geen Italiaanse pizza is. Hoe durven ze de Italiaanse vlag buiten te hangen.
Ga er niet heen !!!! Echt slecht.
Maureen P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Vis in de kruidenboter? Nog nooit van gehoord. Een uur moeten wachten op hoofdgerecht. Sfeer van niks. Geen muziek op de achtergrond en nog te beroerd om het kaarsje op tafel aan te steken. Er is geen bediening of je moet naar de bar lopen. Kortom rij iets door naar Nijmegen!
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Begon met verkeerde soep, hoofdgerecht was goed, tiramisu was er niet? ??? Italiaans restaurant zonder tiramisu??? Bediening helemaal geen woorden voor, meisje die het gerecht scalapi....of zoiets uitsprak, ze wist het niet precies, wederom ??? Muziek was ineens weg, zaten er met zijn tweetjes, dus allemaal heel armoedig, bij het afrekenen geen dank je wel, en bij het weggaan geen gedag en tot ziens. Ik zeg NIET gaan eten, tenzij je met zijn tweetjes in een lege stille zaak wil gaan zitten. Hoofdgerecht was echt goed hoor maar totaal geen sfeer en vriendelijkheid. Was van de zomer buiten op het terras echt helemaal super en gezellig vandaar dat wij terug gingen. Wie weet volgende zomer nog eens proberen.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
eten was redelijk op de tiramisou niet die kwam waarschijnlijk uit vriezer ys zat erin. bediening uitermate slecht en we hebben 1 uur moeten wachten voordat we ons hoofdgerecht kregen het exuus was het was druk bij de afhaal. nooit meer dut restaurant
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2012
Het eten was vreselijk, de sfeer was armoedig.

Ik wist niet dat je een Pizza kon verknallen, het lukt!
Ook de pasta was vreselijk.

De bediening probeert er wat van te maken, maar ik zeg: niet doen!
Wij waren gelukkig hongerig na een dagje bij de Opendag van de Luchtmacht, maar hier nooit meer.