Il Camino

Nijverheidsweg 2 8071 DH Nunspeet Nederland Kaart

Speciale deals

Over het restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

Jouw recensie over het restaurant Il Camino

Marike V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening vriendelijk
Ruimte: te veel herrie. Te veel gasten in kleine ruimte met vrij laag plafond
Voorgerechten en tapas waren lekker, pizza’s helaas minder deze keer....
M. J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een hele fijne sfeer! Een aanrader voor iedereen die naar Nunspeet komt en een lekker en gezellig restaurant zoekt
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke en vlotte bediening en het eten was heerlijk. De porties waren voor ons precies goed, maar voor een grote eter misschien een beetje aan de magere kant.
Reineth V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Wij waren hier met een AH spaarkaart. In vergelijking met andere restaurants sprong Il Camino er absoluut uit! De kwaliteit van, met name, het hoofdgerecht was zeer goed. Ik koos de pasta met zalm en garnalen. Goede verhouding en een heerlijke smaak. Mijn tafelgenoot koos een pizza, welke ook goed smaakte. Zeker een aanrader!
jan Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was erg druk en klein we werden aan een tafeltje gezet dat 30 cm van de buren stond.
Hierdoor praat je niet vrij.
Het eten was prima en omdat ik gezondheidsklachten heb hadden we gevraagd om snel te bedienen dat hebben ze zeker gedaan
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten met de AH-restaurantactie. Het personeel was erg vriendelijk, de wachttijden tussen de gangen was prima en het eten was ruim voldoende en ook erg lekker. Zeker een aanrader!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hier met de AH actie gedineerd. Voor dit driegangen menu moesten we € 30,- betalen, terwijl normaal gesproken een driegangen menu goedkoper is. Het voorgerecht, de carpaccio, was smaakloos en de hoeveelheid was belachelijk weinig om het een voorgerecht te noemen. De pizza was heerlijk en goed belegd. Het nagerecht was lekker, maar met een veel te grote toef slagroom lijkt het een normale portie. De wijn is van redelijke kwaliteit en betaalbaar.
De bediening is vriendelijk.
ton H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
gezellig restaurant, personeel is duidelijk in vraag stelling.
alles wordt vlot en vakkundige bediend.
muziek staat niet te hard, zo zitje ook nog gezellig.
het eten is erg goed en alles wat er bij komt.
Een echte aanrader.
W. R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was een geweldige ervaring, en komen graag nog eens terug, het was genieten gewoon TOP, eten sfeer en bediening een dikke pluim
hiltenfi .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Ontvangst was goed, echter .... de wachttijden voor de gerechten was ongehoord lang. Het duurde drie kwartier voordat het voorgerecht werd geserveerd. Daarna duurde het nog eens drie kwartier voordat het hoofdgerecht op tafel werd gezet. Het bedienend personeel werkte zich uit de naad, maar de keuken was duidelijk niet berekend op de bezetting. Tussendoor heeft de serveerster al eenmaal haar excuus aangeboden, daarna heb ik nog een keer moeten vragen hoe lang het nog duurde. De serveerster bood als genoegdoening een drankje aan. Het lag duidelijk niet aan het bedienend personeel, maar aan de capaciteit van de keuken, volgens de serveerster was het GEEN uitzondering en het was ook NIET onverwacht druk. Kortom een grote teleurstelling. We gaan nooit meer naar dit restaurant toe.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Heerlijke tapas gegeten. Twee keer vijf verrassingsgerechten en daarna nog heerlijk kunnen kiezen. De kok houdt van zijn vak, van zijn pannen en van mooie, verse ingrediënten. Voor een lage prijs, eten op niveau !
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten met de ah restaurant actie en weer uitstekend gegeten,het aangeboden menu is uitmuntend en alles goed bereid en mals. Wij komen zeker terug.
janniedegruijter .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten was lekker, en zag er mooi opgemaakt uit, er was zorg aan besteed, de bediening was vriendelijk, er werd hard gewerkt, het personeel was maar met zijn tweeën, mede daardoor was de wachttijd wat langer, maar zeker geen probleem. Aan te bevelen!
Nico P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Verrassend en erg lekker.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We gingen naar Il Camino vanwege de AH Restaurantactie. We kwamen vroeger aan dan gepland, maar dat was geen enkel probleem. De keuze binnen het AH menu was prima. Als voorgerecht koos mijn partner carpaccio, en ik een lasagne van spinazie en Parmezaanse kaas. Het zag er geweldig uit en smaakte heerlijk. Als hoofdgerecht kon je kiezen uit alle pasta en piza gerechten of een varkenshaasje. Wij kozen voor de Gambas en Zalm pasta. Een goede keus. Als dessert kon je kiezen uit 3 desserts. Wij kozen voor de crêpes met bananenijs. Ook dat was heerlijk. De bediening is voortreffelijk en vriendelijk.

Echt een aanrader.
Jane G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Alles was top, het eten de sfeer en de bediening. Een dikke 10. een goed reden om weer terug te komen als ik weer in de buurt ben.
mirian J.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten was smakelijk, alleen vreemd concept voor onbeperkt tapas. De eerste 3 gangen van de chef, daarna zat ik vol. Dus zelf kiezen zat er niet meer in.
Vriendelijke bediening.
Gerco D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Aardige vlotte ontvangst en bediening. Lekker buiten onder de gezellige veranda gezeten. Vrij veel verkeer voor de deur, mocht je daar niet van houden kun je ook heel leuk binnen zitten
Adrie K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Il Camino.
Het duurde echter erg lang zeker het hoofdgerecht, maar ook de serveerster vond dat en daardoor kregen we een drankje van het huis ter compensatie dat was een goed gebaar.Grote keuze van de kaart met de AH actiebon.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We konden niet het tapas menu eten middels de AH aktie dat was erg jammer en daarom hebben we geen gebruik gemaakt van de AH aktie en het tapas menu gewoon genomen en uit eigen kosten betaald nogmaals erg jammer, de ober wilde wel maar de eigenaar zei helaas nee,