Il Camino

Nijverheidsweg 2 8071 DH Nunspeet Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Afgelopen Pasen hier gegeten. Het speciaal opgestelde paasmenu was verrukkelijk! Vlotte, vriendelijke bediening en een leuke, gezellige sfeer in het restaurant.
Absoluut een aanrader!!
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Super restaurant! Heerlijk eten. Goede bediening en het ziet er gezellig uit. ik had een pizza, die was gewoon perfect. Mijn partner had een vleesgerecht en was ook erg tevreden. Wij komen zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
We hebben heerlijk heerlijk gegeten. Pizza's zijn perfect, vlees was heerlijk bereid.
Gezellig restaurant met goede bediening.
S V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wij hebben hier met de familie gegeten. Restaurant ziet er heel erg leuk uit. De bediening was aardig en vlot en het eten was te te lekker. Beste italiaan in nunspeet, zeker een aanrader ????????!!!!
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Vriendelijke bediening. Eten smaakte weer uitstekend.
Ed D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten.echt een aanrader
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben met vrienden hier gegeten en vonden het allemaal heerlijk. I.p.v. Een van de hoofdgerechten mochten we ook kiezen voor een pizza. 2 van de vier hebben dat gedaan en was een prima keuze. De andere 2 hadden wel iets van het speciale AH menu en zijn ook erg goed te spreken over zowel de kwaliteit als de kwantiteit . Al met al een leuke en gezellige avond gehad.
Maike K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De salades die hier geserveerd worden zijn van het niveau garnituur, terwijl we expliciet gevraagd hadden of de anti pasti salade als hoofdgerecht geserveerd kon worden. Gemiste kans. We hebben ruim anderhalf uur op ons eten moeten wachten wat met twee jonge kinderen aan tafel (melding van gemaakt bij reservering) niet ideaal is. De eerste keer dat we Il Camino bezochten was dat ook al het geval, we hebben het restaurant nog een tweede kans gegeven maar een derde krijgt het van ons helaas niet meer.
Frankenvrij .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima menu, het duurde alleen veel te lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
De volgende dag bleek dat al onze kleding volledig door de etensluchten in beslag was genomen. Jammer dat de ventilatie in Il Camino dus volstrekt ontoereikend is.
Kathleen W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Als hoofd hadden wij de malse varkenshaas met parma ham, echt een aanrader. Precies de goede hoeveelheid, ook snelle service op deze drukke zaterdag avond. Wij hebben prima gegeten!
b.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eten uitstekend, zowel de paste als het vleesgerecht. Bediening prima, alleen de wachttijd was wat te lang. Dat leverde wel een gratis consumptie op.
Kyan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk Tentje aan de rand van het centrum. goed eten,super service,en een gezellige sfeer. zeker een aanrader qua prijs en kwaliteit ????
Jonathan W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Geweldig restaurant! Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was top! Het was erg rustig in het restaurant en we hebben op ons gemak gegeten. Het geluid stond op een rustig niveau, wat erg prettig overkwam. We komen graag nog een keer hier terug!
aniekhendrix1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
heerlijk pizza gegeten. goede keuken
goede service en vriendelijke personeel. heel flexibel.

prijs kwaliteit verhouding is echt top!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten en gedronken. De avond dat wij er waren was het rustig. Prima gemoedelijke sfeer en aardige serveersters. Ik zou het iedereen aanraden om een keertje in dit Italiaans restaurant te gaan eten.
Margoke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We aten van de speciale menukaart via de AH-bonnen. Menukaart was slecht te lezen. zwart met rode letters.
JohannesdeB .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig klein restaurant. Vriendelijke bediening en een goede kwaliteit-prijs verhouding van het eten.
De parmaham was iets te koud , maar de vakenshaas en de zalm waren heerlijk.
Aanrader
Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Drie-gangen gedaan. Maar de pizza's stijgen er toch wel echt bovenuit. Lekkere dunne bodem en zeer rijkelijk belegd. Echt een aanrader!
Elin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gezellig restaurantje, niet te groot. Vriendelijk personeel en goed eten voor een goede prijs. Vooral de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!