Il Camino

Nijverheidsweg 2 8071 DH Nunspeet Nederland Kaart

Over restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

7,2
Aniekhendrix1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten en gedronken. De avond dat wij er waren was het rustig. Prima gemoedelijke sfeer en aardige serveersters. Ik zou het iedereen aanraden om een keertje in dit Italiaans restaurant te gaan eten.
Margoke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We aten van de speciale menukaart via de AH-bonnen. Menukaart was slecht te lezen. zwart met rode letters.
JohannesdeB .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig klein restaurant. Vriendelijke bediening en een goede kwaliteit-prijs verhouding van het eten.
De parmaham was iets te koud , maar de vakenshaas en de zalm waren heerlijk.
Aanrader
Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Drie-gangen gedaan. Maar de pizza's stijgen er toch wel echt bovenuit. Lekkere dunne bodem en zeer rijkelijk belegd. Echt een aanrader!
Elin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gezellig restaurantje, niet te groot. Vriendelijk personeel en goed eten voor een goede prijs. Vooral de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!
Mies F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gisteravond hebben we gedineerd bij Il Camino. We hebben gebruik gemaakt van de Ah bon. Eersten wil ik de bediening een pluim geven voor de vriendelijkheid. De menu's die we uitkozen, waren voortreffelijk. En de ambiance is ook goed. Al met al een erg geslaagde maaltijd.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Na hier te hebben gereserveerd, viel het tafeltje toch beetje tegen. Die stond er beetje tussen gedrukt waardoor het krap zitten was. Zaak zat goed vol en dit zag je af aan het bedienend personeel. Konden de druk niet aan. Daarnaast waren de pizza's prima. Overal was het ok, maar er zijn zeker wat verbeter punten.
Gerriachterbergh46 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gebruik makend van AH bon hebben we zowel vis als vlees gekozen. Beide waren heerlijk en n prima verzorgd. Bediening prima. Naam vh restaurant duidelijker zichtbaar maken vanaf de rotonde..
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
In het kader van de AH actie hebben we kennis gemaakt met Il Camino. Er is een 'speciale' kaart gemaakt. Normaal zou het menu 30 euro kosten. Die prijs is niet in overeenstemming met de kwaliteit die je voor 30 euro mag verwachten. Men heeft de gelegenheid niet te baat genomen om goed reclame te maken voor deze zaak. De voorgerechten waren redelijk. De varkenshaas was geen varkenshaas, maar een stukje varkensvlees van mindere kwaliteit. De 'huisgemaakte' Tiramisu was heel vlak van smaak.
De ene serveerster was heel vriendelijk. De andere serveerster (de cheffin?) was correct, maar meer een manager dan iemand die de uitstraling en de gastvrijheid heeft die in je in de horeca mag verwachten.
De binnenruimte is vrij donker met eenvoudig houten meubilair en papieren servetten. De bar is doorgetrokken in de zaak, waarachter de mensen van de keuken hun werk dat doen. Dat oogt niet echt gezellig. Al met al meer een eetcafe dan een restaurant.
Boekie47 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heel lekker gegeten en kwamen meer dan voldaan van tafel. Goed klaargemaakt en super gepresenteerd. Het personeel was heel vriendelijk en voorkomend. Kortom, volgende keer nog eens!
Carpa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij Il Camino gegeten met een AH actiecoupon. Het is een italiaans restaurant waar de meeste gasten gebruik maken van het onbeperkt tapas eten. Altijd gedacht dat tapas iets Spaans was. Voor de AH actie heeft het restaurant gekozen voor een 3 gangen menu waarbij je uit telkens uit 3 gerechten kunt kiezen. Alles was smakelijk, ook de varkenshaas die waarschijnlijk als een broodje doorgesneden wordt en daarom als een plat stuk vlees op het bord komt. Het restaurant zelf is binnen aardig ingericht en redelijk rustig maar op het terras is veel lawaai en uitstoot van verkeer. De bediening is vriendelijk en attent maar het is komt vreemd over dat je in je eigen land in het Engels moet converseren. Wij waren erg tevreden maar vonden het jammer dat wij door het speciale AH menu nu nog niet weten wat het restaurant, naast de tapas, nog meer te bieden heeft. Helaas zijn er geen halve punten te vergeven anders was het eten en de service met een halve punt opgewaardeerd en een 8 is net iets te hoog.
Hano .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Komen hier ieder jaar als we in Nunspeet zijn. AH-actie, we kozen voor varkenshaas, vooraf meloen +parmaham. Dessert gekozen voor Tiramisu
Het viel ons nu wat tegen. Meloen droog. Varkenshaas bleek mals lapje varkensvlees. Dessert prima. Gevraagd bij afrekenen hoe het zat met de Varkenshaas, dame zei dat het was plat geslagen. Blijft vreemd, hoe kan je varkenshaas zo plat slaan dat je lapje hebt van 15 cm breed, klopt niet.
Alles smaakte wel goed, maar toch...... Volgende keer weer.........?
Brigitwitteveen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
het eten was wel goed .maar mijn man had varkenshaas met parmaham. vonden we erg weinig.bij het afrekenen heb ik dat gezegd.toen zegt de serveerster van er zaten toch aardappeltjes en sla bij.nee dus . waren ze vergeten te serveren. erg jammer.wij hebben daar altijd goed gegeten maar mijn man zei onderweg naar huis van daar ga ik dus niet meer eten
Riavz .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hadden gekozen voor de onbeperkte tapas. Het is nogal een vreemd concept, de kok bepaalt de eerste 2 rondes wat er op tafel komt, daarna kun jezelf kiezen. De tijd tussen de rondes is te lang. Sommige gerechtjes waren heel lekker, anderen niet (mede door de saus bij bv. kip, aardappeltjes, spareribs)
Er komt heerlijk brood met aioli en lekkere olijven op tafel. Het is niet duur.
Ddekoster .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Was heerlijk en lekker op terras gezeten na een dag regen...net het ijsbolletje miiste in hett toetje. Dus fruit met slagroom gegeten.
Rickheynen66 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening was rommelig. We hadden ieder een hoofdgerecht en een nagerecht besteld. Het bestek werd niet aangepast en het couvert dat teveel op tafel stond niet afgeruimd. Na het hebben we een half uur gewacht, toen pas kwamen ze vragen of we nog iets wilden. Wij gaven aan dat we al een dessert besteld hadden. Het eten was lekker maar niet bijzonder in smaak en opmaak.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het was weer heerlijk allemaal. Vorig jaar zijn we hier ook geweest en wRen we super tevreden. Het is erg lekker klaargemaakt, oogt heel mooi op de borden, wordt echt werk van gemaakt. De bediening is erg vriendelijk, er was een dame die praktisch alleen Engels sprak, voor ons geen bezwaar maar kan voor anderen lastig zijn. Maar als het niet lukt haalt ze wel meteen haar collega er bij. We hadden 3 gangen en alles was prima. Ook een heerlijk huiswijntje, goed gevuld glas! Super, we hopen volgend jaar weer!
Harmcobykroeze .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Heel goed. Kunstzinnige dame heel charmant en deskundig.
Voortreffelijk eten met 4 man onder de €.100.00 klaar inclusief 8 wijntjes.
Als toerist geef ik een dikke 9 en kom zeker terug.
Peterliesting .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een gezellig restaurant met vriendelijk personeel dat je netjes te word stond. Het eten was daarnaast ook super. We gaan zeker nog een keer terug om ook een keer van de Eigen kaart een keuze te maken.