Il Camino

Nijverheidsweg 2 8071 DH Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

7,2
Harry V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben met vrienden hier gegeten en vonden het allemaal heerlijk. I.p.v. Een van de hoofdgerechten mochten we ook kiezen voor een pizza. 2 van de vier hebben dat gedaan en was een prima keuze. De andere 2 hadden wel iets van het speciale AH menu en zijn ook erg goed te spreken over zowel de kwaliteit als de kwantiteit . Al met al een leuke en gezellige avond gehad.
Maike K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
De salades die hier geserveerd worden zijn van het niveau garnituur, terwijl we expliciet gevraagd hadden of de anti pasti salade als hoofdgerecht geserveerd kon worden. Gemiste kans. We hebben ruim anderhalf uur op ons eten moeten wachten wat met twee jonge kinderen aan tafel (melding van gemaakt bij reservering) niet ideaal is. De eerste keer dat we Il Camino bezochten was dat ook al het geval, we hebben het restaurant nog een tweede kans gegeven maar een derde krijgt het van ons helaas niet meer.
Frankenvrij .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima menu, het duurde alleen veel te lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
De volgende dag bleek dat al onze kleding volledig door de etensluchten in beslag was genomen. Jammer dat de ventilatie in Il Camino dus volstrekt ontoereikend is.
Kathleen W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Als hoofd hadden wij de malse varkenshaas met parma ham, echt een aanrader. Precies de goede hoeveelheid, ook snelle service op deze drukke zaterdag avond. Wij hebben prima gegeten!
b.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Eten uitstekend, zowel de paste als het vleesgerecht. Bediening prima, alleen de wachttijd was wat te lang. Dat leverde wel een gratis consumptie op.
Kyan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk Tentje aan de rand van het centrum. goed eten,super service,en een gezellige sfeer. zeker een aanrader qua prijs en kwaliteit ????
Jonathan W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Geweldig restaurant! Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was top! Het was erg rustig in het restaurant en we hebben op ons gemak gegeten. Het geluid stond op een rustig niveau, wat erg prettig overkwam. We komen graag nog een keer hier terug!
aniekhendrix1988 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
heerlijk pizza gegeten. goede keuken
goede service en vriendelijke personeel. heel flexibel.

prijs kwaliteit verhouding is echt top!
Annet B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Lekker gegeten en gedronken. De avond dat wij er waren was het rustig. Prima gemoedelijke sfeer en aardige serveersters. Ik zou het iedereen aanraden om een keertje in dit Italiaans restaurant te gaan eten.
Margoke V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. We aten van de speciale menukaart via de AH-bonnen. Menukaart was slecht te lezen. zwart met rode letters.
JohannesdeB .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Gezellig klein restaurant. Vriendelijke bediening en een goede kwaliteit-prijs verhouding van het eten.
De parmaham was iets te koud , maar de vakenshaas en de zalm waren heerlijk.
Aanrader
Joyce230 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Drie-gangen gedaan. Maar de pizza's stijgen er toch wel echt bovenuit. Lekkere dunne bodem en zeer rijkelijk belegd. Echt een aanrader!
Elin V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gezellig restaurantje, niet te groot. Vriendelijk personeel en goed eten voor een goede prijs. Vooral de huisgemaakte tiramisu was erg lekker!
mies F.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Gisteravond hebben we gedineerd bij Il Camino. We hebben gebruik gemaakt van de Ah bon. Eersten wil ik de bediening een pluim geven voor de vriendelijkheid. De menu's die we uitkozen, waren voortreffelijk. En de ambiance is ook goed. Al met al een erg geslaagde maaltijd.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Na hier te hebben gereserveerd, viel het tafeltje toch beetje tegen. Die stond er beetje tussen gedrukt waardoor het krap zitten was. Zaak zat goed vol en dit zag je af aan het bedienend personeel. Konden de druk niet aan. Daarnaast waren de pizza's prima. Overal was het ok, maar er zijn zeker wat verbeter punten.
gerriachterbergh46 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Gebruik makend van AH bon hebben we zowel vis als vlees gekozen. Beide waren heerlijk en n prima verzorgd. Bediening prima. Naam vh restaurant duidelijker zichtbaar maken vanaf de rotonde..
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
In het kader van de AH actie hebben we kennis gemaakt met Il Camino. Er is een 'speciale' kaart gemaakt. Normaal zou het menu 30 euro kosten. Die prijs is niet in overeenstemming met de kwaliteit die je voor 30 euro mag verwachten. Men heeft de gelegenheid niet te baat genomen om goed reclame te maken voor deze zaak. De voorgerechten waren redelijk. De varkenshaas was geen varkenshaas, maar een stukje varkensvlees van mindere kwaliteit. De 'huisgemaakte' Tiramisu was heel vlak van smaak.
De ene serveerster was heel vriendelijk. De andere serveerster (de cheffin?) was correct, maar meer een manager dan iemand die de uitstraling en de gastvrijheid heeft die in je in de horeca mag verwachten.
De binnenruimte is vrij donker met eenvoudig houten meubilair en papieren servetten. De bar is doorgetrokken in de zaak, waarachter de mensen van de keuken hun werk dat doen. Dat oogt niet echt gezellig. Al met al meer een eetcafe dan een restaurant.
boekie47 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
We hebben heel lekker gegeten en kwamen meer dan voldaan van tafel. Goed klaargemaakt en super gepresenteerd. Het personeel was heel vriendelijk en voorkomend. Kortom, volgende keer nog eens!
Carpa .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij Il Camino gegeten met een AH actiecoupon. Het is een italiaans restaurant waar de meeste gasten gebruik maken van het onbeperkt tapas eten. Altijd gedacht dat tapas iets Spaans was. Voor de AH actie heeft het restaurant gekozen voor een 3 gangen menu waarbij je uit telkens uit 3 gerechten kunt kiezen. Alles was smakelijk, ook de varkenshaas die waarschijnlijk als een broodje doorgesneden wordt en daarom als een plat stuk vlees op het bord komt. Het restaurant zelf is binnen aardig ingericht en redelijk rustig maar op het terras is veel lawaai en uitstoot van verkeer. De bediening is vriendelijk en attent maar het is komt vreemd over dat je in je eigen land in het Engels moet converseren. Wij waren erg tevreden maar vonden het jammer dat wij door het speciale AH menu nu nog niet weten wat het restaurant, naast de tapas, nog meer te bieden heeft. Helaas zijn er geen halve punten te vergeven anders was het eten en de service met een halve punt opgewaardeerd en een 8 is net iets te hoog.
hano .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Komen hier ieder jaar als we in Nunspeet zijn. AH-actie, we kozen voor varkenshaas, vooraf meloen +parmaham. Dessert gekozen voor Tiramisu
Het viel ons nu wat tegen. Meloen droog. Varkenshaas bleek mals lapje varkensvlees. Dessert prima. Gevraagd bij afrekenen hoe het zat met de Varkenshaas, dame zei dat het was plat geslagen. Blijft vreemd, hoe kan je varkenshaas zo plat slaan dat je lapje hebt van 15 cm breed, klopt niet.
Alles smaakte wel goed, maar toch...... Volgende keer weer.........?