Il Camino

Nijverheidsweg 2 8071 DH Nunspeet Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

Adrienne D.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Dit wat je van een Italiaans restaurant verwacht. Een heerlijk voorgerecht , prima hoofdgerecht en het nagerecht om te smullen.
Je mag kiezen uit verschillende pasta's en pizza's als hoofdgerecht.
Dit restaurant is een prima keuze. Je krijgt waar voor je geld , een aanrader zou ik zeggen
Dinie V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Het eten, sfeer en bediening was prima. Heerlijk buiten gezeten. Genoeg keuze . Veel soorten piza's , pasta's en andere gerechten. Voor herhaling vatbaar.
Rob I.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijk eten, prettige medewerkers, door de lage plafonds soms wat moeilijk om elkaar te verstaan maar verder top, we gaan zeker weer!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De pizza calzone speciaal was ontzettend lekker. Echt een aanrader. De sfeer was erg gezellig en je kon ook lekker buiten eten.
tjaardenalie .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wij werden goed ontvangen. Ondanks dat het er behoorlijk druk was, werden we vlot geholpen. Het eten was goed. We mochten het voorgerecht en het nagerecht van een speciale kaart kiezen en het hoofdgerecht van de normale kaart. Een 3-gangen menu voor 30 euro vond ik wel aan de prijzige kant.
wim M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gegeten met de AH diner actie. De smaak was goed, de portie waren naar ons idee klein. We hebben garnituur bij-
gevraagd, duurde erg lang en was nu op basis van 2 personen. Als dit in eerste instantie geserveerd was hadden wij waarschijnlijk niet bij gevraagd. Bediening was goed. Interieur is wat simpel en kaal. Er staat reclame van Hertog Jan maar er was alleen Hertog Jan pils, andere soorten bier van Hertog Jan hadden ze niet. Als wij hier volledig 2 menu"s hadden moeten af rekenen vonden wij dat de prijs niet waard.
Corina R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Het eten was heerlijk we hebben genoten deze avond. Hier komen wij zeer zeker terug. De bediening was vriendelijk . De keuken was open alles was er netjes en schoon . Een aanrader voor iedereen die naar nunspeet komt en van de italiaanse keuken houd.!!!!!!!!!!!
athe .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vanwege het aangename weer konden we bij Il Camino buiten op het terras eten. Het personeel was zeer vriendelijk en professioneel. We kwamen voor het driegangen menu met de spaarkaart van AH.
We kozen de vissoep, het varkenshaasje en mijn man het flensje met bananenijs en ik de tiramisu.
Het heeft ons heerlijk gesmaakt en wij kunnen Il Camino dan ook van harte aanbevelen.
vsser .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, wij kennen dit restaurant al vele jaren, altijd een gastvrije ontvangst.
Nu gebruik gemaakt van de AH restaurantbonnen, de keuze op de menukaart voor de AH is prima!
njenc.leeuwenburg .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Er was 1 serveerster - hierdoor was de wachttijd wat lang . Eten was erg lekker. We hadden via AH korting geboekt en kregen 3 menu's aangeboden.
Marit B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Pizza was wat nattig; rundstaartjes in pasta waren te gaar/taai.
Al met al wel ok, maar niet geweldig.
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Gewoon goed lekker en smaakvol eten ,vlotte bediening .

Wij komen zeker terug een fijne avond gehad .
De carpaggio was om te zuigen ,de pizza overheerlijk ,en een tongstrelend toetje .
Wat wil je nog meer de prijs kwaliteit verhouding is oke tot slot ga zo door .
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben fijn genoten van het AH-menu. Alleen het voorgerecht t.w. lasagna viel wat tegen. De rest was overigens prima. Ook van het nagerecht (tiramasu) hebben we erg genoten. Mochten we nog ooit teruggaan
naar deze omgeving teruggaan, zullen we zeker bij Il Camino gaan eten.
mary B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio gegeten, daarna penne met vis. Beiden heerlijk van smaak en toe heerlijk ijs met espresso koffie overgoten. We hebben een gezellige avond gehad.
Nicolette G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk met een vriendin de hele avond bijgekletst onder het genot van erg lekker eten! Vriendelijke bediening, we vroegen wat extra tijd tussen voor- en hoofdgerecht en kregen die. Loungebankje op het terras paste ons ook goed.
Kuin L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We maakten gebruik van de AH-actie; 3 gangenmenu voor 30 euro. Misschien iets aan de prijzige kant voor een italiaan, maar ach, je betaalt ook maar 2 voor de prijs van 1.Na een paar eerdere recensies te hebben gelezen boven verwachting goed. Pasta's met lekker verse ingredienten gemaakt, lekker pure smaken. Vriendelijke en snelle bediening. Er werd gevraagd of we het nagerecht gelijk wilden nuttigen of even wat extra tijd ertussen wilden. Oftewel, aanrader!
alie.heijmans .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Samen met partner lekker gegeten. voorgerecht Carpaccio was beetje erg weinig en weinig smaak. Verder was de varkenshaas te lang gebakken, moet beetje roze zijn vind ik.
De canneloni was niet erg veel maar wel erg lekker
al met al lekker gegeten
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst. Er werd rekening gehouden met de beperkingen die mijn vriendin had toen we dit kenbaar maakten. Geen moeite was teveel. Helemaal top.
Menzo N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gebruik gemaakt van AH-menu. Als dat speciale menu representatief is voor het restaurant, kan het er mee door, oftewel onvoldoende om nogmaals gebruik te maken van dit restaurant.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Eens maar nooit meer. De vegetarische pasta was niet pittig maar gewoon hot. Te hot.
Aan de bediening lag het niet, aardige dame. . Maar 5 kwartier tussen voor- en hoofdgerecht zonder enige vorm van excuus terwijl er 4 tafels bezet waren?? Vervolgens nog eens een half uur moeten wachten op het nagerecht.
Blijkbaar ernstige vorm van onderbezetting maar meld dat dan! Bied een drankje met excuus aan!
Maar niks.
Jammer.