Il Camino

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Il Camino

Puur Italiaans

In een warme, gastvrije omgeving geniet je van de pure smaken uit de Italiaanse keuken. Een snelle, smaakvolle maaltijd of uitgebreid tafelen zoals de Italianen dat doen? Hier kan het allebei. Leun lekker achterover en laat je door de bediening in de watten leggen.

Meer informatie over restaurant Il Camino

Jouw recensie over het restaurant Il Camino

spinderaan .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De locatie was binnen bijna volledig bezet, en daarmee een vezelige sfeer.
Bediening was vlot en vriendelijk. De gerechten smaakten goed en de spagetti is een aanrader met zeevruchten.
Prijs kwaliteit waren in overeenstemming met elkaar.
Henny G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten was perfect. Deed niet veel onder voor het eten in Italie. Zeer prettige bediening en de wachttijden tussen de gerechten was goed .Eén opmerking: De muziek vonden wij wat aan de luide kant.
Jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Hard werkende bediening die plezier in hun werk vertonen. Brede keuze menu en lekker eten vor een zeer redelijke prijs.
Anne-Marie P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten hadden net ah restaurant zegels gegeten daar betekent dat je 2e 3gangen menu gratis is. Maar ondanks dit was het heerlijk goede bediening en erg vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij zijn met de AH bon gaan eten en kregen precies het tafeltje wat wij graag wilden, dit hebben wij anders meegemaakt. De bediening was vriendelijk, attent. Wij hoefden niet lang te wachten, maar ook niet gehaast. De vissoep en de pasta met zeevrachten was uitstekend. Ook de Lasagne was erg lekker. Ook de Tiramisu was lekker.
Zeker een restaurant om nog eens terug te gaan.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Op aanraden van reviews op deze site hier spontaan gaan eten. Echt een aanrader. Wij hadden voor de tapas gekozen. Eerste 2 rondes zijn de keuze van de kok. Daarna mag je zelf nog kiezen uit een ruime kaart een volgende ronde, enz enz. Heerlijk.
Het is dat we hier niet vlak bij wonen anders kwamen we zeker terug.
marjandegraaf .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Prima gegeten! Gebruik gemaakt van de AH actie, en we hadden de keuze uit 3 voor- en 3 na gerechten. En voor het hoofdgerecht hadden we de keuze uit een pasta, pizza of varkenshaas.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Prettige bediening, heerlijk gegeten. Echt Italiaans eten. Zonder AH-actie ook betaalbare menuprijzen. Licht in het centrum van Nunspeet.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Via Tripadvisor hier aangekomen. Bovendien deed dit restaurant mee aan de AH actie, dus twee vliegen in 1 klap. Voor het AH menu gold een keuze uit 3 voorgerechten en nagerechten en keuze uit alle pizza's en pasta's van de kaart. De ravioli was heerlijk, de carpaccio lekker maar niet zeer bijzonder. Uit eerdere verhalen lazen we dat de pizza calzone prima was. Daar was geen woord van gelogen. Een royale pizza met royaal gevulde ingredienten. Voor het nagerecht kozen we uit de flensjes met bananenijs en slagroom. Niks op aan te merken. Enige minpuntje is het lange wachten tussen voor- en nagerecht (50 minuten) zal te maken hebben met personeelstekort. De heerlijke pizza vergoedde dit minpuntje en ik zou me niet hierdoor laten weerhouden
hansenkitty .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH restauarantactie. We kregen een AH keuzemenu met keus uit 3 voor- en nagerechten, als hoofdgerecht varkenshaas en de volledige keuze uit alle pasta's en pizza's van de kaart.
We zaten buiten en hoewel het restaurant aan de doorgaande weg ligt, hebben we daar weinig last van gehad.
De ontvangst en bediening waren zeer klantvriendelijk en last but not least het eten is er super...
Zelden zo'n lekkere penne met zalm en gamba's op. Lekker wijntje erbij en afgesloten met een ijskoude limoncello. Heerlijk, voor herhaling vatbaar.
l. W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
heerlijk voorgerecht!! spies en maaltijd salade als hoofdgerecht gekozen, was zoveel en gevraagd om dit mee naar huis te nemen, kon zonder problemen. personeel erg vriendelijk. Een aanrader.
Chey V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Pasta mag iets warmer, maar het eten en de gastvriendelijkheid is prima
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten (prima kwaliteit) in een gezellige sfeer. Bediening goed en vriendelijk. Er is een prima menukaart voor elk wat wils.
Ook mogelijkheid om (overdekt) buiten te eten op terras.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Vanaf moment van de reservering ter gelegenheid van onze festiviteiten hebben wij daar de volle aandacht gekregen en is voor ons de avond als zeer geslaagd te noemen hartelijk dank aan alle personen die IL CAMINO heeft ingezet
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Er waren hele aardige serveersters, er was een hele mooie sfeer, het was er niet te luid of rustig. We hebben heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs!
b.schuchard .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Uitgebreide keuze. Hoofdgerechten pasta, pizza of varkenshaas. Dat het geluidsniveau "levendig" was kwam mede door het mooie weer, waardoor we op het terras hebben gezeten. De kwaliteit van het eten is prima. De bediening vlot.
Anilu .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg goed gegeten en bediening was echt goed komen zeker terug.
Sfeer is prima en eten goed op smaak.
Ik kan het zeker aanraden.
Judit L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Wij zullen vaker terugkomen.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Wij zijn zeer tevreden. Eten was prima evenals de bediening. Prijs/kwaliteit goed. Om aan te bevelen.
Er heerste een prettige sfeer.
Lola_43 G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen snel iets te drinken, en de bestelling werd snel opgenomen.op het voorafje na moesten we wel erg lang wachten op het eten. Het smaakte wel allemaal goed. Voor herhaling vatbaar als de bediening wat vlotter wordt.