Il Caminetto

Vrijthof 4B 6101 Echt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Il Caminetto

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Gewoon standaard Italiaan, niets bijzonders.standaard pizza, pasta etc, niet de verfijnde Italiaanse keuken. Wel leuke entourage, echter wat gehorig. Met grotere groep al eens meegemaakt dat hoofdgerecht niet gelijk werd uitgeserveerd, waardoor de helft al klaar was toen de rest nog moest beginnen. Karige glazen wijn.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Met collega's " het museum van de vrouw bezocht , na afloop hier gegeten.
Een zeer groot , erg vol restaurant, veel groepen en gezinnen met kinderen.
Vriendelijke vlotte bediening, een zeer uitgebreide kaart.
Ik at de champignons met peterselie en koflook, daarna een pizza met ossenhaas, ricola en parmezaase kaas. Een espresso toe. Recht toe recht aan.
Een dikke voldoende.
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Mijn partner kwam hier voor de 1e keer en ikzelf was er al eens eerder geweest. De bediening is erg vriendelijk. Als voorgerecht had ik een bruchette met tomaat uit de oven, welke goed smaakte en mijn partner tomatensoep, die hij veel te waterig vond en qua smaak was hij er niet kapot van. Als hoofdgerecht ossehaas met pepersaus welke erg taai was en als bijgerecht spaghetti die te gaar was. Mijn pizza was perfect. Dus voor mijn partner hoeft deze zaak niet meer, maar voor mij was het goed.
Emmely N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Hadden een pizza besteld. De bodem was erg knapperig en smaakt erg goed. Voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader
Wilmine B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Het is lastig te om een recensie te schrijven over onze ervaring. Op een redelijk drukke zomeravond stapten we zonder reservering binnen. Er was gelukkig nog plaats binnen. Op de voorste pagina van de kaart stonden specialiteiten van het huis. Ik koos daaruit een penne met courgette, garnalen en saffraansaus. Mijn partner ging voor een reguliere pizza met rauwe ham, geitenkaas en walnoten. Zijn pizza kwam snel, op mijn pasta moest ik zeker vier minuten langer wachten. Er werd geen uitleg gegeven, geen excuses gemaakt, het leek normaal te zijn dat de pizza koud stond te worden op tafel. Ik weet het niet zeker maar het leek er op dat de keuken mijn pasta vergeten was. Toen het arriveerde was het vooral veel pasta (sommige penne plakten aan elkaar) en een paar stukjes courgette in een heel vloeibare saus. De garnalen waren van het type garnalencocktail, ik had ze groter verwacht. En hoewel de specialiteit van het huis tegenviel, smaakte de pizza heerlijk. Precies goed gebakken, precies genoeg beleg en precies een goede smaakcombinatie.
Ik kan best begrip opbrengen voor een foutje in de keuken, vooral op een drukke avond. Maar niets zeggen is eigenlijk niet acceptabel. Ik heb nog wel tegen de bediening gezegd dat ik het weinig courgette vond maar meer dan een "ik geef het door aan de keuken" kon er niet vanaf.
Liekevandemere .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Geweldige ambiance, heerlijke gerechten en deskundige mensen: helemaal perfect voor een gezellige avond met je partner of je collega's. Lunchen met een zakenrelatie kan ook prima maar 's avonds is er teveel geluid vanwege de hoge plafonds.
Mariet D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Het eten bij Il Caminetto is heerlijk. ook de pizza is lekker. Het klopt dat het rumoerig is achter in de zaak, maar men probeert bij reservering er rekening mee te houden zodat je met z'n tweeën voorin de zaak een tafeltje krijgt. We genieten regelmatig van hun gerechten.
6101 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
We waren nog niet in het nieuwe pand geweest, dus pasgeleden de proef op de som genomen. Het pand is een stuk groter dan voorheen eneen groot deel van de gezellige, intieme sfeer is verloren gegaan. Het is rumoerig, waardoor echt gezellig tafelen er niet in zit. We zaten in de buurt van de keuken en het was leuk om de -georganiseerde- hectiek te aanschouwen, maar na een uurtje vonden we het goed geweest en vonden we het zelfs ietwat vervelend worden aan de desbetreffende tafel. Het eten was goed, de spaghetti was heerlijk, net als de ossehaas. Wellicht is er wat intimiteit terug te brengen met wat aankleding, voor het eten hoef je nergens anders naar toe!
Marnix A.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Ondanks dat het binnen bij lange na niet vol zat mochten we alleen buiten aan een tafel plaatsnemen. We waren met 4 volwassenen en twee kinderen en buiten was het eigenlijk iets te koud.
Omdat we hier op vakantie waren kenden we geen alternatief en zijn we gebleven. De bediening was redelijk al waren ze verre van snel.
Het gratis mandje brood met kruidenboter als voorafje was best lekker. De bestelde pizza's waren ok, maar niet super. De pizza met zalm die ik had besteld was erg karig belegd en de verse tomaat die erop zat voegde niks toe. De pasta kwam veel later dan de pizza's en voor de vegetarier hebben ze vrij weinig...
De prijs van pizza's en pasta's is niet hoog, maar ik heb beter gegeten!
Max V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Voor een tweede keer in een paar jaar weer bij Il Caminetto bij de grote kerk van Echt. Nu met andere gasten. Het gaat nog steeds goed met de zaak en terecht. Ze zijn zeer gestructureerd bezig, bedienen je snel en kundig. Er is veel keus en de prijzen blijven betaalbaar. Ale gasten waren zeer tevreden over de pizza, de tortellini en de tagliatella. Blijft een van de beste restaurants van Echt.
Trak .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Hier een week geleden maar weer eens gegeten op het terras buiten. Een heerlijke zomeravond die zou kunnen tippen aan een avond in Italië. Het fijne is dat hier de traditionele Italiaanse keuken wordt geserveerd op hoog niveau (aanrader: Spaghetti Vongole), maar daarnaast worden er ook nog vaker enkele nieuwe gerechten bedacht en geserveert.
De bediening is nog steeds stevig in handen van Liesbeth en dat bevalt nog altijd, met de hulp van haar twee zoons valt er over de service niets te klagen.
Gezellig, lekker en sfeervol eten. Il Caminetto blijft het omrijden waard!
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Een tijdje geleden verhuist naar een nieuw en groter pand dat tegenover de landricus kerk in Echt ligt moesten we vast stellen dat groter zeker niet gezelliger is. Het oude pand gaf veel meer warmte. Maar dit doet niets af aan het lekkere eten en de uitgebreide menukaart. We hebben er meerdere keren mogen genieten van de pasta en de lekkere wijnen. Zeker aan te raden voor wie van Italiaans houd en het niet erg vind wanneer het iets rumoeriger is.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Heerlijk gegeten, ondanks de drukte was de bediening vlot en personeel erg vriendelijk. Ook een mooi buiten terras. Kortom een Echte aanrader!