Meer informatie over restaurant Il Borgo

Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Il Borgo

Lenie B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Meerdere malen geweest, Leuk oud ingericht pand van vroeger oude apotheek, Heerlijk gebak, ijs, bonbons om cadeau te geven, bovendien kun je er heerlijk lunchen, voor mij een dikke 9. en niet te vergeten vriendelijk personeel, en leuk terras.
vaart_en .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij komen regelmatig een kopje koffie drinken of een broodje eten bij Il Borgo en zijn altijd heel erg tevreden over de service en de kwaliteit. De bediening is altijd hartelijk en de gerechten hebben ons nog nooit teleurgesteld. Echt een van de gezelligere plekjes in Helmond om iets te drinken of eten!
Ilsy- .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Huiselijk sfeertje. Vriendelijk personeel. Het eten is lekker, zeker voor een lunch aan te raden. Maar ook zeker voor de lekkere gebakjes en bonbons is Il Borgo een aanrader!
marian N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vandaag een carpaccio-salade gegeten bij Il Borgo. Wat een teleurstelling. Een bord "lucht" bedekt met carpaccio waar kraak nog smaak aan zat. Hier en daar een verdwaalde gedroogde tomaat of verse tomaat. Echt jammer, het lijkt of de automatische piloot heeft toegeslagen. Het is fijn als er aandacht wordt besteed aan hetgeen je hebt besteld. Dat was hier zeker niet het geval. De laatste keer dat ik bij Il Borgo ben geweest.
Beste Erik en Marian,
Wij zijn erg geschrokken van jullie klacht over de kwaliteit van één van onze salades. Wij weten niet wat er is gebeurd, maar kunnen u verzekeren dat dit zeker niet representatief is voor onze producten. Wij kunnen dit ook niet rijmen met de positieve reacties die wij normaliter ontvangen van onze gasten op Tripadvisor. Om jullie daar ook van te overtuigen, nodigen wij jullie twee graag uit om op onze kosten opnieuw bij Il Borgo te komen lunchen. Desalniettemin onze welgemeende excuses!

Reactie van proever:

Ik waardeer dit gebaar dat past bij een zaak die een goede naam heeft opgebouwd in Helmond e.o. Ik was die middag met 3 collega's die dezelfde salade hebben gegeten. Wij komen graag op "herkansing" zodat wij onze eerdere ervaring snel kunnen vergeten.

anf 2e reactie van restaurant:

En wij waarderen het zeer dat jullie ingaan op ons aanbod! Graag tot ziens bij Il Borgo.
boogschutter112 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Geweldige cappuccino !
Heerlijke gerechten ! Top bonbons !
Pareltje van Helmond
Niets aan veranderen, beste mensen van il Borgo
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heel erg lekkere gerechten, kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Complimenten voor de bediening die op zaterdag tussen het winkelende publiek door moet. Het restaurant is erg mooi ingericht. Hier komen wij zeker nog vaker terug!