Il Borgo

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Vandaag weer eens geluncht bij Il Borgo. Een paar weken geleden een heerlijke high tea.
Het eten is niet extra verfijnd, maar wel heel goed. De service is vriendelijk. De entourage is leuk.
Vaart_en .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wij komen regelmatig een kopje koffie drinken of een broodje eten bij Il Borgo en zijn altijd heel erg tevreden over de service en de kwaliteit. De bediening is altijd hartelijk en de gerechten hebben ons nog nooit teleurgesteld. Echt een van de gezelligere plekjes in Helmond om iets te drinken of eten!
Ilsy- .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Huiselijk sfeertje. Vriendelijk personeel. Het eten is lekker, zeker voor een lunch aan te raden. Maar ook zeker voor de lekkere gebakjes en bonbons is Il Borgo een aanrader!
Marian N.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vandaag een carpaccio-salade gegeten bij Il Borgo. Wat een teleurstelling. Een bord "lucht" bedekt met carpaccio waar kraak nog smaak aan zat. Hier en daar een verdwaalde gedroogde tomaat of verse tomaat. Echt jammer, het lijkt of de automatische piloot heeft toegeslagen. Het is fijn als er aandacht wordt besteed aan hetgeen je hebt besteld. Dat was hier zeker niet het geval. De laatste keer dat ik bij Il Borgo ben geweest.
Beste Erik en Marian,
Wij zijn erg geschrokken van jullie klacht over de kwaliteit van één van onze salades. Wij weten niet wat er is gebeurd, maar kunnen u verzekeren dat dit zeker niet representatief is voor onze producten. Wij kunnen dit ook niet rijmen met de positieve reacties die wij normaliter ontvangen van onze gasten op Tripadvisor. Om jullie daar ook van te overtuigen, nodigen wij jullie twee graag uit om op onze kosten opnieuw bij Il Borgo te komen lunchen. Desalniettemin onze welgemeende excuses!

Reactie van proever:

Ik waardeer dit gebaar dat past bij een zaak die een goede naam heeft opgebouwd in Helmond e.o. Ik was die middag met 3 collega's die dezelfde salade hebben gegeten. Wij komen graag op "herkansing" zodat wij onze eerdere ervaring snel kunnen vergeten.

anf 2e reactie van restaurant:

En wij waarderen het zeer dat jullie ingaan op ons aanbod! Graag tot ziens bij Il Borgo.
IsabelleT .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdagmiddag gelunchd bij il borgo met een vriendin. Zij had een verse muntthee en ik een ice tea. Er zat zeker 5 minuten tussen de thee en de ice tea. Verrassend was dat de verse muntthee eerder is geserveerd dan de ice tea. Lijkt mij dat het juist minder tijd kost om een ice tea te serveren dan een thee. Daarnaast vind ik het onproffesioneel om het niet tegelijk te serveren. Foutje, kan gebeuren.

Mijn vriendin had al direct toen gevraagd om een extra zakje honing. Die kreeg ze pas toen haar carpaccio, 10 minuten na mijn chocolade taart, werd geserveerd. Dus nogmaals niet tegelijk. De bediening leek wel incapabel voor de drukte. We zaten boven, waar volgens mij ook maar 1 persoon aan het werk was, waardoor het ook extra lang had kunnen duren.

Eerder zijn wij ook bij Il Borgo wezen lunchen. Deze keer had ik een uiensoep bestelt en zij een carpaccio. In de carpaccio zat een haar en omdat wij haast hadden, hadden we geen tijd voor een nieuw gerecht voor haar. De uiensoep was overigens heel zout.

Ik ben meestal niet zo kritisch ingesteld, maar voor mij was het echt de laatste keer geweest bij Il borgo. Eerder heb ik het wel erg naar mijn zin gehad bij Il borgo, maar dat is een aantal jaren geleden geweest toen het net geopend was. Lijkt wel alsof er in die tijd dingen zijn veranderd, dat vind ik jammer.
Boogschutter112 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Geweldige cappuccino !
Heerlijke gerechten ! Top bonbons !
Pareltje van Helmond
Niets aan veranderen, beste mensen van il Borgo
LuukenSophie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heel erg lekkere gerechten, kwaliteit staat hier hoog in het vaandel. Complimenten voor de bediening die op zaterdag tussen het winkelende publiek door moet. Het restaurant is erg mooi ingericht. Hier komen wij zeker nog vaker terug!