Il Bocconcino

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op donderdag 10 november gegeten met 8 personen. We waren benieuwd naar het nieuwe concept van dit restaurant. Het was even wennen, omdat alles opgeschreven moest worden. Later ging dit beter.
Aardige gerechtjes, het één wat aparter dan het andere. Desalniettemin een gezellige avond. Het is een aardig concept.
Wammes15 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Voor iets meer dan 2 tientjes eet je onbeperkt van de kaart. Nou dat moet al veel mensen trekken maar...het is ook gewoon Goed! Verder is de service prima. Wat je nog al eens ziet in het gangen concept is dat je lang moet wachten totdat je ingevulde kaart wordt meegenomen en dat je bijvoorbeeld maar 2 uur kunt eten. Niet hier dus. Je gaat pas weg als je vol zit zonder tijdslimiet. Ook de drankkaart is prima en ook daar geen trukendoos. Tot de volgende keer.
Groet,
Marco
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Niet gereserveerd maar we konden met 3 personen gewoon aanschuiven in dit nieuwe etablissement; maandagavond en niet zo druk. Fraaie, frisse inrichting en vrij zicht naar een deel van de (verzorgde) keuken. Gastvrij ontvangen door de eigenaresse die het all-you-can-eat/shared-dining tapasconcept duidelijk uitlegt. Twee gerechtjes per keer bestellen en kleine porties met smakelijkheden komen snel door. Kalf-spare-ribje, lasagne, geroosterd brood met kippenlevertjes, biefstuk met gorgonzola, canneloni en pitte kipkluifjes springen er qua smaak direct uit. Mals vlees en de kruiden worden goed toegepast door de kok. Er wordt naar believen brood met aioli geserveerd (van het huis). Bediening is vriendelijk en alert. Drankjes (wijn, bier, fris) goed op temperatuur. Mooi concept, normale prijzen. Ik denk dat de eigenaren een goede beslissing hebben genomen om na 18 jaar deze nieuwe stap te zetten. Aanrader voor Weesp en omgeving!
Nicole J.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij ill boccocino Di rimini. Tweede keer in dit restaurant, bediening was heel prettig. Het concept van allerlei kleinere gerechtjes is top! Aanrader.
JanEvers .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Op het eerste oog een mooie en nieuwe zaak, redelijk fris en strak interieur. Daarna gaat het echter helemaal mis. We hebben op deze avond 7x een gerecht moeten terug sturen, omdat wij deze niet hadden bestelt. We werden op een gegeven moment zelfs in twijfel getrokken door de mevrouw achter de bar, maar wij stonden volledig in ons recht. Daarnaast kon je aan elk gerecht duidelijk proeven dat er totaal niet met verse producten werd gewerkt. De lasagna was echt absoluut niet lekker, en dat is toch een typisch Italiaans gerecht. Kortom, ik zou niet aanraden om hier te gaan eten.
Geachte Heer Evers, wat vervelend dat u uw bezoek aan ons restaurant zo heeft ervaren. Dat mag niet de bedoeling zijn, als u een gezellig avondje uit eten gaat. Mijn man en ik staan zelf in de keuken. Ik kan u dan ook gerust stellen dat wij wel degelijk dagelijks met verse producten uw eten bereiden, en dat wij een zeer open keuken hebben, waar u vanuit het restaurant in kunt kijken en ons de gerechten a la minute kunt zien bereiden. Dat de lasagna niet naar uw smaak was dat is erg vervelend, maar is een persoonlijke smaakervaring. Wat ik jammer vind is dat wij dit op de betreffende avond in de keuken niet terug hebben gehoord, en ook de lasagna niet terug hebben gekregen met een klacht, wij nemen een klacht serieus en geven daar altijd antwoord op. Wat betreft met het verkeerde eten aan tafel staan, is inderdaad erg vervelend, dat liep die avond inderdaad een paar keer (maar geen 7 keer) fout door misverstaan van tafelnummers en is door u als storend ervaren, ik heb de bediening diezelfde avond daar al op aangesproken veel beter op te letten. U en uw bestelling is echter geen moment in twijfel getrokken, maar de bediening moet van ons nakijken wat er fout is gegaan, en zorgen dat u het goede gerecht alsnog krijgt. We hebben naar aanleiding hiervan wel besloten dat eerst het goede gerecht uitgevraagd wordt en dan kijkt waar het fout is gegaan. Zoals u al zei zijn we een nieuw restaurant en ik wil u bij deze dan ook bedanken voor uw opmerkingen, deze zorgen er namelijk voor dat wij ons kunnen blijven verbeteren.
Met vriendelijke groet, Tamara van Stroe
Koose .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Heb er vrijdag gegeten was echt heerlijk. Was een hele relaxte avond. Restaurant zag er top uit. Heerlijk om n avondje te zitten. callamari en garnalen echt n aanrader.
Ish K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het concept is ontzettend leuk: Je bestelt in rondes en krijgt tapa-achtige gerechten op Italiaanse wijze. Ik ben geen grote eter en heb er de carpaccio (aangekleed en zeer smakelijk), brood met lekkere tapenade, kipfilet in een jasje, calamari en een pizza caprese besteld. Ik heb heerlijk gegeten, de bediening was correct, vrolijk (en met name die jonge knul) erg attent. De prijzen zijn er ook eerlijk. Fun!
Terveer-stevens .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Helaas begon het al slecht omdat ik een glas kraanwater bestelde en dit niet kreeg. De rest van de tafel bestelde gewone drankjes. Ik gaf nog aan dat we ook een fles wijn zouden bestellen maar ze hielden voet bij stuk. Echt hele slecht klantenbinding.
Daarbij hadden ze een nieuw meisje die 0 productkennis had. Wellicht een tip om je personeel eerst goed in te werken voor dat je ze los laat.
Het eten was verdeeld lekker. Soms was het heerlijk/lekker maar soms ook veel te kruidig of te pittig waardoor je het gerecht niet meer proefde. Ik ben dus niet zo'n fan van dit restaurant.