Il Boccalino

Utrechtsestraat 133 1017 VM Amsterdam Nederland Kaart
31-206388244

Over restaurant Il Boccalino

Italiaans op een toplocatie

Midden in het bruisende centrum van Amsterdam vind je Il Boccalino. Op loopafstand van Carré, de Stopera en het Rembrandtplein begin je de avond met een heerlijke Italiaanse maaltijd. De kaart is gevarieerd en biedt de lekkerste gerechten uit de Italiaanse keuken aan. Van klassieke pasta's tot malse vleesgerechten, hier is genoeg keus! En vergeet vooral geen ruimte over te laten voor een heerlijk toetje.

Meer informatie over restaurant Il Boccalino

Maandag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 23:30

7,1
Voordelig
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Voorafgaand aan een avondje Carré gegeten bij Il Boccalino. Gezellig knus tentje. Als voorgerecht de gamba's die waren wel smaakvol, maar iets te gaar. Als hoofdgerecht voor mijn vrouw de kalfsoester met mozzarella en champignons en ik had gekozen voor een pizza. De kalfsoester leek meer op een schnitzel, maar de smaak was wel OK. De pizza viel nogal tegen. De bodem was naar mijn smaak te broderig en de tomatensaus die erop zat was wel erg basic. Volgens mij een gepureerd blik tomaten en niet meer dan dat. De bediening was wel vlot en hield goed rekening met het theaterbezoek, maar voor het eten zouden we het niet nog een keer doen
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Geen culinair hoogstandje, maar het is een leuk restaurantje met vriendelijke bediening. Prima voor een hapje eten na de film, zoals wij gedaan hebben.
SonjaJ .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten!! Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant en de bediening was uiterst vriendelijk
Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten..
Shimrod66 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Prima klein en knus restaurant met lieve bediening. De kaart is vooral pizza en pasta. De pizzaaz waren goed krokant en lekker
Lauspaus .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ik ging met de Ah-actie eten bij Il Boccalino, heel lekker driegangenmenu en goede bediening. De sfeer is wel iets minder en nogal toeristisch.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het was wat klein,maar gezellig.We waren met z'n tweeen.Ondanks de grote drukte was het eten snel klaar.Mijn voorgerecht was salade met mozarella was prima met gebruik van de olie en azijn,het hoofdgerecht pasta niks bijzonders,maar de huisgemaakte tiramisu heerlijk. Ondanks de brede keus van gerechten was de berekening van alleen de duurste gerechten (AH restautantactie:één gerecht betalen,één gratis) dubieus.De bediening door een hele dikke goedlachse ober paste bij het geheel.
Tapley .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gedateerd interieur, meubilair van blank gelakt hout - Oostenrijk in de jaren zestig, alles een beetje vettig, vriendelijke ober, de tomatensoep was redelijk, de pizza was slecht - taaie rand, soppig interieur, smakeloze ham, verlepte rucola- , de spaghetti carbonars was kleverig, maar redelijk ban smaak, het nagerecht bleek niet verkrijgbaar - de kok was vergeten het te maken, koffie was er ook niet - de machine deed het niet. Gelukkig waren de prijzen gematigd, maar het is een sof restaurant . Ik weet waarover ik praat want eten vaak buitenshuis Italiaans. Ik neem het uw organisatie een beetje kwalijk dat dit restaurant mee mag doen met de ah-aktie. Zonde van hetgeld en de tijd.
Mamimame .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond wezen eten, gezellig knus restaurant, vooraf een salade, heerlijke warme broodjes met olijven en kruidenboter, een pizza salami picante en na een heerlijke tiramisu.
Bediening super aardig en vriendelijk.
Blancasiersma14 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ik vond het toetje het lekkerst dat was een bananen split met vanile ijs en stukjes banaan en slagroom. En als hoofd gerecht had ik pasta met room spekjes en kaas maar dat was lekker alleen een beetje teveel room en te weinig zout
Gems .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Via de AH actie bij Il Bocccalino gegeten. De soepen en salades waren goed gevuld. Lekkere pizza's en nagerechten. De bediening was erg vriendelijk. Een aanrader!
Rissielicious .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
We hebben bij dit restaurant gegeten met de bon van Albert Heijn. De ober liet ons duidelijk zien waar we uit konden kiezen. Vond zelf het voorgerecht en het nagerecht het lekkerst. Ik had een champignon crème soep als voorgerecht en als nagerecht deelde ik een Dame Blache. Ook mijn hoofdgerecht was lekker, maar vond hem helaas een beetje te vet. De sfeer in het restaurant was gezellig en knus. Kon qua afwerking tikkeltje beter. Ik vond het een fijn restaurantje om te eten niet te druk en je werd netjes geholpen door de medewerkers.
Maartenpeters .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
In eerste instantie waren we niet echt welkom. Dit was in verband met de gay pride die dag. De eigenaar had de AH-diners willen afzeggen voor die dag in verband met de drukte. Aangezien we al ruim van te voren hadden geboekt werden we toch uitgenodigd om van de aanbieding gebruik te maken. Het was lekker en heel gezellig. de bediening was vriendelijk.
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
goede salade, een uitstekende spaghetti carbonara ( 9+ ) , vlotte vriendelijke bediening. we gaan hier absoluut vaker eten.
Liesbeth.feskens .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Bediening was vriendelijk. De ambiance was fijn. Zacht muziekje, gezellig ingericht. Het eten was matig, weinig smaak zowel de salade als de pizza en pasta waren wat flauw. De koffie was heerlijk
Lckruithof .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Kleine intieme ruimte. Vlotte bediening. Uitermate vriendelijk personeel. Beslist niet opdringerig.
Heerlijk gegeten. Soepje vd dag was top. De pizza s waren allebei verrukkelijk. Achteraf ijs en tiramisu ook niks mis mee. We gingen met een AHbon en zijn dik tevreden. Beslist aan te bevelen!
Woerdeman .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor een gewoon eenvoudig etentje een prima plek.
Sfeer en atmosfeer, eenvoudig en ok.
We hebben gebruik gemaakt van het AH arrangement, maakte het nog leuker.
Hendrik M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gedateerd restaurant. Vriendelijk personeel. Zat wel vol. Eten was goed. Ik heb 3 maal een fles wijn besteld en drie maal was deze niet meer voorradig. Uiteindelijk maar een karafje huiswijn besteld. Wel een gezellige avond gehad
Jet T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk eten in een knus restaurant. Lekkere pizza's, de Aperol was ook heerlijk. De bediening is vriendelijk, er was 1 persoon in de bediening. Aanrader.
Brittjacobs98 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
De sfeer is geweldig! Heel knus en huiselijk. De pizza was prima, spaghetti carbonara had een te dunne saus, maar voor de prijs hebben we hier prima gegeten!
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Eten was verrukkelijk! Lange tijd geleden dat zo'n heerlijk stuk vlees heb gegeten! De groente garnering erbij was redelijk. Bediening inderdaad NL taal nauwelijks machtig maar dat was geen probleem. Een verborgen aanrader!