Il Bandito

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
Voordelig
Robbert Paul F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
De beste pizza's van Breda! Enige met een houtoven. Ongedwongen sfeer en kindvriendelijk. Echt een aanrader. Ook mogelijk om af te halen. Pizza heeft een krokante dunne bodem - zoals dit hoort bij echte pizza's. Het voorgerecht van bladerdeeg met knoflook en olijfolie was ook verrukkelijk.
RCM .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Leuke plek voor een familiediner. Uitstekende pizza's en pasta's, kindvriendelijk en aangenaam geprijsd. Bediening vriendelijk en behulpzaam.
Wij komen er graag!
Arjan145 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Super restaurant. Simpel maar smaakvol ingericht. Echte Italiaanse keuken! Voor de kinderen ook halve pizza te bestellen! Pizza's zoals Pizza's horen te zijn. Complimenten.
AdvanDrunen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Eenvoudige kleine zaak met prominent aanwezige houtoven waarin ze lekkere pizza's maken. De pizza Casa Grande is mijn favoriet!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Met vrienden gegegeten bij Il Bandito. We bestelden Peroni en als voorafje Pizza all'aglio (pizzabrood met knoflook, rozemarijn en mozzarella). Dat was erg smakelijk! Daarna had ik de Pizza Carpaccio. Super lekker! Zeker bestellen! Ook de Tiramisu als dessert was top! Je betaalt bij Il Bandito wat meer dan bij een doorsnee pizzeria, maar daarvoor heb je ook een echte avond uit in plaats van een 'snel pizzaatje tussendoor'. De zaak is eenvoudig, maar leuk ingericht en de bediening is vriendelijk. In de zomer is dineren in de tuin ook echt een aanrader!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Tussen 2 werk afspraken snel even pizza-tje hier gegeten en hij was heerlijk; lekkere dunne bodem, verse ingrediënten en heerlijke houtoven smaak. Echte hout-oven pizza is toch echt veel lekkerder en ook hier was hij prima. Prijs technisch niet de meest aantrekkelijke maar de pizza smaakt er daarom niet minder om.
Bediening jong maar vriendelijk en behulpzaam. Het was zeer rustig in de zaak toen ik er was maar dat is om 17u niet gek natuurlijk.
Entourage is simpel maar leuk; beetje modern met klassiek (Italiaanse?) accenten. Het hout voor de oven in de zaak (en de tuin) geven wel wat extra ambiance. Niet heel veel zitplaatsen maar als het lekker weer is en de tuin open is, zijn deze zeker verdubbeld.
Het is dat ik niet uit de buurt kom maar anders was ik er vaker wezen eten.
Ivo M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Op hout gestookte pizza oven, gezellig kleinschalig ingericht restaurant met leuke stadstuin. Na een 3x te zijn geweest kan ik niets anders dan lof uitspreken over Il Bandito. Op papier een simpele formule: kleine Italiaanse kaart met de pizza als specialiteit en een aantal lekkere wijnen. Bediening is goed. Wij hadden de Pizza Carpaccio, quatrro staggione en de vegeteriana, allen voortreffelijk bereidt met verse ingrediënten, heerlijke bodem en voor mij heel belangrijk NIET VET. Eigenaar en zijn vriendin zijn altijd zeer gastvrij en hebben goed personeel tot hun beschikking. Met 3 pizza's, een fles water, 4 wijn waren wij € 60,00 kwijt, perfecte prijs/kwaliteit. Een aanrader voor de pizzaliefhebber.
Job V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Ongedwongen sfeer waar je gerust ook met kinderen terecht kunt. Pizzabakker staat midden in het restaurant. Bij mooi weer kun je lekker buiten zitten in de tuin aan kleine tafeltjes. Pizza's lieten onverwacht lang op zich wachten (20 minuten). Mooie dunne pizza's lekker krokant maar wel wat zoet . Vriendelijke ongedwongen bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Hier eet je natuurlijk pizza en ze zijn er erg lekker. Verse ingredienten, fors van formaat en ze zijn snel klaar. Het deeg is heel goed maar het heeft niet de smaak en de structuur die je van Italiaans deeg verwacht. Te zoet en te snel slap en je mist de grote blazen van een goed deegje. De Tiramisú nagerecht is geweldig lekker. Bediening: allercharmantst. Prima prijs-kwaliteit verhouding.