Il Bambino

Molenstraat 40 4881 CS Zundert Nederland Kaart

Over restaurant Il Bambino

Italiaans voor het hele gezin

De pizza's van Il Bambino zou je iedere dag wel willen eten. Als je niet zo van pizza houdt, dan blijven er gelukkig genoeg opties over. Lasagne, melanzane alla parmigiana of een van de vele andere Italiaanse gerechten. Kom gezellig langs met de hele famiglia in het Brabantse Zundert. Buon appetito!

Meer informatie over restaurant Il Bambino

• Af te huren , Catering , Terras
Driessen.maes .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Leuke ambiance. We werden vriendelijk ontvangen,
Vlotte en vriendelijke bediening en het eten was voortreffelijk,
zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht .
De rode huiswijn en de lambrusco waren van goede kwaliteit.
wij gaan zeker terug en vertellen het door aan vrienden.
J S.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Vriendelijke ober
Alles was mogelijk klein schaalig restaurant
wijn was prima we vonden hem wel wat aan de duurde kant
De sfeer was gezellig
Fam stoof
Ceesp .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Eten en service was perfect, maar ik heb in nog geen enkel restaurant 3 (!) euro betaald voor een glaasje (!) cola. Schandalig! Om deze reden zal ik hier nooit (!) meer komen.
Goede dag,
het spijt ons dat je moest zoveel betalen voor een glass cola.bij ons kost glass cola ook geen 3 euro,
er is zeker iets fout gegaan.wij vinden het heel jammer .neem contact met ons.wij maken het goed.

Alvast bedankt
IL BAMBINO

Reactie van proever:

Beste Il Bambino,
Fijn om zo snel een reactie te krijgen en om te lezen dat jullie aangeven dat er iets fout is gegaan.
Jullie hoeven het nu niet goed te maken.
We zullen volgende keer de rekening in de gaten houden om te zien of de prijzen dan wel kloppen.
Fijne dag!
Jose.knobel .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Gerechten waren lekker maar niet bijzonder.
Een van de serveersters was niet echt vriendelijk en was veel te snel met serveren en vooral afhalen.
Cgmunen .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De tomatensaus bij de zwaardvis was echt bijzonder en bijzonder met de rode lambrusco. We gaan zeker weer terug.
Annejolie .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk gegeten, zeer plezierige bediening in een leuk Italiaans decor. De ober raadde ons een hoofdgerecht du chef aan, wat niet op de kaart stond maar wel bijzonder lekker was!
Christelmb .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Klein restaurant maar prima gerechten en goede service.
We wilden graag gebruik maken van de AH-restaurantcheques maar liever andere gerechten kiezen dan op het standaard keAH-keuzemenu stond en dat was geen probleem, de goedkoopste gerechten zijn in overleg verrekend!
Juul F.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Met onze volle spaarkaart van A.H. reden we over de Belgische grens naar Nederland (wat we meer doen), we reserveerden in Zundert bij ristorante Il Bambino (Italiaanse benaming maar verre van Italiaanse sfeer).
Tegenvaller van formaat.......de ober deed zijn uiterste best om het totale plaatje te verdedigen.
We zijn echte Italo-liefhebbers( zijn regelmatig in Italie) maar hier verstaan ze de kunst om Italie te degraderen tot een beneden-alle peil-niveau, zeker wat de bereidingen betreft, wegblijven!!
Bjpons .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Fijne sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Alles smaakte prima. Vlees precies goed. Toetje was heerlijk. Het restaurant zelf mag wel een oppepper hebben. Doet ouderwets aan. Ga er zeker nog een keer eten. Zeer benieuwd naar de pizza's
Ellenye .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Kleine kaart maar goed gegeten goede uitleg van de wijn bij de gerechten Kregen nog citroenlikeurtje na de koffie Was een leuke avond
ManuelvdH .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Net restaurant dat nogal een major update heeft ondergaan qua interieur. Het eten is als vanouds prima. Ik had een keer een pizza genomen, bruschetta vooraf en een kaasplankje na. Alles was prima, vers en goed bereid. Het ziet er ook allemaal keurig uit ("leuk bordje"). Tafelgenoot had een goed stuk vlees (ossobucco) met bijgerechten, soep en een dame blance als toetje. Hier viel niets aan te verbeteren! Het terras (achter) is niet echt gezellig. Binnen is het leuker. De relatief lage cijfers voor decor kan ik niet verklaren, je moet het wel een beetje in zijn eigen prijsklasse zien. Ze zitten qua eten en zeker ook qua service ver bovengemiddeld!
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Vooraf carpaccio en die was lekker niet speciaal. Als hoofdgerecht kalfsoester met gorgonzola saus. De smaak was heerlijk maar het waren 2 dunne lapjes droog vlees leek in het geheel niet op kalfsoester. Dom van ons maar we hadden het eigenlijk gelijk terug moeten geven. Wel gemeld maar de serveerster werkte er pas zei ze wel 5 keer op de avond. Toetje was dame blanche en diewas prima. Huiswijn wit is niet te drinken. Nee voor ons geen volgende keer
Lekkere_eter_Breda .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Het eten was lekker, vriendelijke bediening met een huiselijke sfeer. Restaurant ziet er netjes uit een gezellig gedeelte om buiten te eten.
Penningmeestergks .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Kon iets sneller voorgerecht moesten we vrij lang op wachten. Verder prima.
Joelle D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Het eten beviel ons uitstekend. Zoals gebruikelijk in Nederland verliep de bediening vlot en zeer vriendelijk. Het interieur vonden wij eerder sober maar uiteindelijk gaan we voor het eten en niet voor de meubelen.
Daantje-weelde .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
We kwamen met 5 personen en werden aan een wat krappe tafel gezet. Eten was heerlijk, goed warm en werd aan iedereen ongeveer gelijk geserveerd. Drankjes werden goed aangevuld en de prijs was heel schappelijk voor de verschillende gerechten.
de champignonnetjes in kruidenboter was een overheerlijk voorgerecht. We hebben allen met smaak gegeten
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Rose garnalen vooraf zeer lekker, hoofdgerecht kalfsvlees uitstekend.
Zowel bij voorgerecht als hoofdgerecht was voldoende groenten aanwezig.
Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Marjolein C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Het eten smaakte prima, alhoewel ik mijn dessert geen 7,50 euro waard vond. De wijn echter was niet drinken, zowel de rode als de witte huiswijn.
Jsiegmund .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Prijs / kwaliteit technisch is Il Bambino aan de hoge kant. De zaak zelf is eenvoudig, weinig sfeer. Nadat de CD afgelopen was heb ik de rest van de avond geen muziek meer gehoord. Eten werd geserveerd op koude borden en arriveerde lauwwarm. Het eten was ok maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk maar niet heel oplettend, moest zelf om nieuw drinken vragen.
Anoniem20071989 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Mooi restaurant, goede parkeergelegenheden, binnen hangt er een gezellige sfeer, goede bediening en lekker eten!
Een 8!!!