Over het restaurant Il Bacaro bar e cucina

Genieten in Maastricht

Een stukje Italië aan het Vrijthof. Start met een lekker aperitief en geef je daarna over aan de kunsten van de chef. Het ene na het andere heerlijke gerechtje verschijnt op tafel, wat een genot. De bediening maakt je avond helemaal af!

Meer informatie over restaurant Il Bacaro bar e cucina

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

jennygerritsen .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Wij gingen er eten met een hoge verwachting. Helaas viel het eten en de service erg tegen. Een salade met carpaccio en parmezaan was in werkelijkheid een carpaccio met een klein beetje sla, dus geen heerlijke salade, zoals ze wel doen voorkomen op de kaart. De service is erg slecht. Duurde erg lang voor ze kwamen opnemen, dus zelf om gevraagd. Verder maar 1 glas drinken gehad. Kortom, geen aanrader!
sjriene .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Prachtige zaak, super personeel en heerlijk gegeten. Gezellig muziekje wat iets harder gaat na het eten dus ook voor een drankje prima te doen. Niet voor niets al 4 keer daar geweest sinds de opening in maart!
Marijke28 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Dinsdag 26 juli hebben wij hier gegeten als deel van een programma betreffende een concert van Andre Rieu op het Vrijthof. Wij hebben een hele mooie avond gehad, vooral dankzij Il Bacaro. Het heerlijke eten en de vriendelijke en attente (allerte) bediening van het personeel heeft hier vooral aan bijgedragen. Ondanks het feit dat het concert zich wat verder afspeelde en gevolgd werd via scherm, hebben we het fantastisch gevonden. Dit werd echter voor 75% door de bijdrage van dit restaurant bepaald. Het menu vonden we bijzonder goed gekozen, complimenten aan de kok! We hebben dan ook alles met smaak opgegeten. Ook de wijze van opstelling van de tafels was goed gekozen. We zullen deze zaak in de toekomst zeker bezoeken!

Nogmaals onze dank!

José H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2012
Wij kwamen op een dinsdagavond binnen. Gastvrij ontvangen. Uitleg gekregen van het concept. Ik vroeg nog dat de keuken de volgorde maar moest bepalen. Kregen we vervolgens bijna alles in 1 keer op tafel. Met het gevolg dat gerechtjes koud werden. Toen wilden we nog een toetje bestellen, dat kon niet want kok was al naar boven. Kaas, daar had de bediening geen warenkennis van. In een uur tijd waren we toch 50 euro kwijt (zonder wijn). Niet zo'n prettige ervaring. Volgende keer toch maar andere keuze.