Over het restaurant Il Bacaro bar e cucina

Genieten in Maastricht

Een stukje Italië aan het Vrijthof. Start met een lekker aperitief en geef je daarna over aan de kunsten van de chef. Het ene na het andere heerlijke gerechtje verschijnt op tafel, wat een genot. De bediening maakt je avond helemaal af!

Meer informatie over restaurant Il Bacaro bar e cucina

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Il Bacaro bar e cucina

Rene P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
prima eetgelegenheid. ondaks de drukte met koningsdag alles gied verlopen. goede wijn, lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening.
zuidlimburgse .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Gisteren hier geluncht. Broodje met gegrilde kip, chocomousse en spa rood en een espresso besteld. Hiervoor 19 euro betaald, niet goedkoop maar zeker de prijs waard. Ik zat binnen, het is een mooie zaak met veel sfeer ondanks dat die best groot is van binnen.
Bediening is goed,sfeer is echt heel leuk en Italiaans en ik kan het restaurant echt aanbevelen als je lekker wil eten in een mooie omgeving.
keesd1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Super restaurant! Komen regelmatig in Maastricht vanuit Den Haag!
Dit restaurant echte aanrader! Reden om nog vaker te gaan!
Arno D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Prima restaurant met lekkere gerechten. Goede smaak. Soms iets te kleine porties. Wel vol en lawaaiig toen wij er waren.
M. P.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Geweldig restaurant. Sfeervol, smaakvol en top bediening. Je ziet dat hier vakmensen aan het werk zijn en er een duidelijk idee achter alles zit dat tot in perfecetie wordt uitgevoerd.
George H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk informeel restaurant met een verrassende Italiaanse keuken. Geen rechttoe rechtaan pizza's (hier -gelukkig- niet te krijgen) maar heerlijke italiaanse gerechten. We kunnen dit van harte aanbevelen. Wel reserveren want het zit nokvol!!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Geweldig écht Italiaans eten. Goede wijnen. Bediening is top en servicegericht. Was onze eerste keer hier. We zijn redelijk verwend wat betreft Italiaans eten en gaan ieder jaar naar Toscane. Dit restaurant met recht een topper. Italiaanse muziek, goede uitleg bij de gerechten, liefde voor de keuken en Italië. Kortom een aanrader. Tip: spaghetti alle vongole. Zoals in Italia wow!!! Multo buono.
IlseF .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We komen hier graag! de bediening is heel vriendelijk en goed in hun werk. het eten is prima en ze hebben een mooie wijnkaart. Il Bacaro blijft een aanrader.
Raymond T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Met de lunch de huisgemaakte ravioli gegeten met hertenragout. Fantastisch van smaak en ruime hoeveelheid. Ravioli heeft vaak een te droge inhoud. Dat was hier zeker niet het geval. Mooie structuur en zeer smakelijk. Goede huiswijn en prima brood
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij hebben afgelopen zondag hier voor de 2de keer gegeten en het was wederom fantastisch. We hebben geen menukaart gezien en ons laten verrassen door de kok. Een variatie aan allerlei heerlijke gerechten was het eindresultaat. Echt een heerlijke beleving en een erg gezellig avond gehad. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Wij komen zeker weer terug als we weer in Maastricht zijn.
barolo1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Mijn favoriete Italiaanse restaurant in Maastricht! Prima keuken, vriendelijke bediening en eigenaar. Heerlijke wijnen. SUPER!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een geweldige ambiance en voedsel. We wanen ons altijd even in Italië als we hier zijn. Schappelijke prijzen, goede, vriendelijke service, bijpassend interieur en koks met een ongelofelijk groot kookhart. Ons vaste adres, al jaren. Nooit meer een andere Italiaan.
Lili20 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Na veel positieve verhalen gehoord te hebben toch zelf ook maar een kijkje gaan nemen. En het was het meer dan waard! Heerlijke gerechten, keuze tussen normale en "tapas" porties en goede bijpassende wijnen!
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Lekker een snelle pasta om ons bezoek aan Maastricht af te ronden. Vriendelijk ontvangst, zeer smakelijk pasta, kortom we komen nog een keer terug.
M K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Tapas maar dan met Italiaanse gerechten. Zijn al tientallen keren in dit restaurant geweest en we blijven terug komen. Gerechten zijn altijd goed en de wisselende weekgerechten maakt het elke keer anders. Heel vriendelijk personeel. Sfeer is gezellig.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De plank met kleine hapjes was een groot feest. Zalige smaken, combinaties en verse producten. Dit restaurant maakt eten zoals het in Italië smaakt. De Inrichting is sfeervol en de toiletten zijn chique.
Hedwig F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen week samen met een vriendin komen eten, heerlijk genoten van verschillende kleine gerechtjes, zoals we gewend zijn bij Bacaro was het super! genoten van de Bruschetta, zalm, spaghetti en asperges. Wij komen binnenkort weer terug!
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Na een dag wandelen lekker ontspannen op het Vrijthof. Hier twee heerlijke gangen bestaand uit allerlei kleine lekkere hapjes gegeten met een goed glas witte wijn. Als het in de buurt was zouden we hier vaker eten
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekkerste italiaan van Maastricht!
we namen verrassingsmenu van 3 gerechten
super verse ingredienten en mooie pasta;'s!
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Bediening was gezellig en maakten er een leuke avond van!
Hugan A.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima restaurant, gezellig om te eten. Mooie uitgebreide kaart. We hebben allerlei kleine gerechtjes besteld. Heerlijk voor als je toch niet kunt kiezen zoals wij. Maar bewaar vooral een plekje voor het citroentoetje. Deze is fantastisch.