Over restaurant Il Bacaro bar e cucina

Genieten in Maastricht

Een stukje Italië aan het Vrijthof. Start met een lekker aperitief en geef je daarna over aan de kunsten van de chef. Het ene na het andere heerlijke gerechtje verschijnt op tafel, wat een genot. De bediening maakt je avond helemaal af!

Meer informatie over restaurant Il Bacaro bar e cucina

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Barolo1 .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wat een geweldige ambiance en voedsel. We wanen ons altijd even in Italië als we hier zijn. Schappelijke prijzen, goede, vriendelijke service, bijpassend interieur en koks met een ongelofelijk groot kookhart. Ons vaste adres, al jaren. Nooit meer een andere Italiaan.
Lili20 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Na veel positieve verhalen gehoord te hebben toch zelf ook maar een kijkje gaan nemen. En het was het meer dan waard! Heerlijke gerechten, keuze tussen normale en "tapas" porties en goede bijpassende wijnen!
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Lekker een snelle pasta om ons bezoek aan Maastricht af te ronden. Vriendelijk ontvangst, zeer smakelijk pasta, kortom we komen nog een keer terug.
M K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Tapas maar dan met Italiaanse gerechten. Zijn al tientallen keren in dit restaurant geweest en we blijven terug komen. Gerechten zijn altijd goed en de wisselende weekgerechten maakt het elke keer anders. Heel vriendelijk personeel. Sfeer is gezellig.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
De plank met kleine hapjes was een groot feest. Zalige smaken, combinaties en verse producten. Dit restaurant maakt eten zoals het in Italië smaakt. De Inrichting is sfeervol en de toiletten zijn chique.
Hedwig F.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Afgelopen week samen met een vriendin komen eten, heerlijk genoten van verschillende kleine gerechtjes, zoals we gewend zijn bij Bacaro was het super! genoten van de Bruschetta, zalm, spaghetti en asperges. Wij komen binnenkort weer terug!
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Na een dag wandelen lekker ontspannen op het Vrijthof. Hier twee heerlijke gangen bestaand uit allerlei kleine lekkere hapjes gegeten met een goed glas witte wijn. Als het in de buurt was zouden we hier vaker eten
Gerardros .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Lekkerste italiaan van Maastricht!
we namen verrassingsmenu van 3 gerechten
super verse ingredienten en mooie pasta;'s!
De wijnen waren uitstekend en goed betaalbaar
Bediening was gezellig en maakten er een leuke avond van!
Hugan H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Prima restaurant, gezellig om te eten. Mooie uitgebreide kaart. We hebben allerlei kleine gerechtjes besteld. Heerlijk voor als je toch niet kunt kiezen zoals wij. Maar bewaar vooral een plekje voor het citroentoetje. Deze is fantastisch.
KCBr .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Bijzonder restaurant op een bijzondere plek. De gerechtjes waren kwalitatief heel goed. Een groot bord "antipasti" vooraf, daarna asperges, biefstuk en pasta besteld, welke allemaal erg goed smaakten. Het wijnadvies van de enthousiaste ober was uitstekend!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Mijn eerste idee was om alle restaurants op de Vrijthof te vermijden - toch veel te toeristisch in het algemeen. Maar de goede recensies (en het feit dat er een tafel vrij was buiten in de zon) heeft ons toch naar Il Bacaro e cucina gebracht. En dat was een hele goede keus. Service hier is erg goed, je voelt je snel thuis. Toen het weer omkeerder hebben we gevraagd voor een tafel binnen en dat was snel geregeld. Service liep niet altijd soepel (ze waren een salade vergeten), maar ze waren zo vriendelijk dat we het eigenlijk niet erg vond. Eten was erg goed - ossehaas met rucola en balsalmico, zwaardvis met limoen, ravioli gevuld met asperges...... heerlijk. Ravioli had wel veel ham bovenop, wat niet bij de omschrijving stond. Als vegetarier was dat geen leuke verassinng, maar ze hebben snel een nieuwe portie gebracht zonder ham. Porties zijn vrij klein en eenvoudig. Als je salade of aardappelen erbij wilt moet je dat wel apart bestellen. Een paar simpele bijgerechten op de kaart (groene salade bijvoorbeeld) zou dan wel handig zijn. We hebben gevraagd voor een glaasje wijn erbij, en zowel de rode als de witte waren voortreffelijk. Kaasplankje als nagerecht was ook lekker (maar kaas was wel aan de koele kant ipv op kamer temperatuur - een klein minpuntje). Chocolade mousse in klein potjes was ook heerlijk. We gaan zeker een keer terug als we in Maastricht zijn.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Na veel goede geluiden gehoord te hebben over Il Bacaro toch maar even zelf de proef op de som genomen. Over het eten: We hebben de tapas genomen. De dame die voor de uitleg van de kaart zorgde meldde wel nog dat het voor ons wellicht wat veel was, omdat we al een voorgerecht hadden genomen. Ze had gelijk.. De hapjes waren over het algemeen goed van smaak.
Personeel: Vriendelijk
Decor: Hmm, ik vond de tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan. voor mij een minpunt.
Molno .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wederom een geweldig heerlijk diner genoten (4pax).
Hiervoor kom je naar een restaurant (juiste prijs vs kwaliteit)
We hebben ons door de gastheer laten verrassen met een invulling naar eigen inzicht, dit is goed bevallen (incl de fles wijn).
De reden voor decor een 7 is dat de stoelen bij de hoge tafels ietwat lastig zitten.
Ambiance is precies goed.
Ton W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met zijn vieren genoten van de Italiaanse dis van Il bacaro. We hadden een drie gangenmenu deluxe. Alles echt heel lekker. Door de prettige bediening voelden wij ons zeer welkom en werd aan al onze wensen voldaan. De rode huiswijn is overigens ook heel lekker.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super gezellig en lekker gegeten. Aanrader voor gezelschappen. De gerechten volgen elkaar netjes op en de ambiance is perfect om met je vrienden eens gezellig bij te praten. Dranken goed verzorgd en mooi assortiment wijnen. Lekkere cocktail gehad.
kortom, snel weet terug!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het was druk maar er was nog een tafeltje vrij voor ons twee. Heerlijk wijntjrle gedronken en genoten van een luxe twee-gangen menu wat bestond uit een heerlijke schaal antipasti en vervolgens een diversiteit aan kleine warme hapjes. Goede bediening. Ook best betaalbaar. Aanrader!
Marjo N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Altijd wanneer we Maastricht zijn gaan we hier lunchen! We nemen altijd 'n broodje carpaccio en 'n broodje gegrilde kip. Heerlijk!
Helaas laatst op 'n vrijdag hetzelfde besteld toen ik er met m'n dochter was, zij vindt 't broodje gegrilde kip ook zo lekker, was er 'n andere kok! Ipv gegrilde kip kreeg ze gebakken kip met veel stukjes vet. Op mijn broodje carpaccio overheerste de olijfolie!
Jammer
Voortaan zal ik eerst kijken wie er in de keuken staat!
RyanneCU .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Mijn vriend en ik waren 'n dagje in Maastricht, om te winkelen en natuurlijk op het eind van de dag een hapje te eten, wij stuitte op een leuk restaurant op het Vrijthof, een mooi gelegen restaurant dat ook van binnen erg mooi en goed uitzag, dat was ook 1 van de redenen dat mijn vriend en ik dachten hier wel n leuke en lekkere afsluiter te kunnen hebben van onze dag Maastricht, en dat was ook zeker het geval , we hadden beide de Ravioli's gevuld met geitenkaas en rode biet genomen samen met een glas rode huiswijn, heerlijke combinatie, en samen met een vriendelijke en over veel kennis beschikkende medewerkers vonden wij dit zeker een restaurant waar wij nog eens terug zouden willen gaan.
Jacky J.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gegeten in de leukste stad van Nederland bij deze leuke italiaan. We hebben genoten van de heerlijke antipasti, de verrukkelijke pasta en goede bijpassende rode wijnen. Het is echt een heerlijk zaakje.