IJsselhuis Museumhavencafe

Schielands Hoge Zeedijk 1 2802 Gouda Nederland Kaart

Over het restaurant IJsselhuis Museumhavencafe

Stad en vaart

Het Museumhavencafe zit in het voormalig schipperswachtlokaal bij de Mallegatsluis. Vanaf de terrastuin kun je alle rust uitkijken over stad en vaart. Het monument, in de vorm van een Grieks kruis, vormt een opvallend entree voor de stad Gouda. Natuurlijk kun je er in het weekend een avondje van het boerenland eten, maar zoek je een feest- of trouwlocatie, is deze plek ook lang niet mis!

Meer informatie over restaurant IJsselhuis Museumhavencafe

9,5

Jouw recensie over het restaurant IJsselhuis Museumhavencafe

Michelle R.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wat een leuk plekje om te eten! Het personeel is erg leuk en spontaan. Door het mooie weer konden we buiten eten. Leuke sfeer en het eten was vers en erg smaakvol. Echt heerlijk gegeten!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heel gezellig tentje , met vriendelijke bediening en prima eten. De wijnkaart mag wel iets uitgebreider want er is genoeg enthousiasme voor bij het personeel!
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige, persoonlijke omgeving. De liefde voor het vak is duidelijk in de gerechten te proeven: prachtig en smaakvol eten. Zeer aangename bediening. We komen zeker terug bij dit pareltje!
Michiel H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Bijzonder lekker gegeten, de menu kaart is kort, maar de gerechten zijn prima, ook als je vegetarisch wilt eten. Prachtige locatie bij de haven. Erg vriendelijke bediening. Het restaurant is klein, maar een aanrader.
Hanneke O.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De ontvangst en sfeer is goed in dit kleine restaurant. De kaart is beperkt met 2 voor-, 2 hoofd-, 1 nagerecht en een kaasplank. Voorgerecht was lekker, omdat de gembersaus vervangen kon worden door een andere variant. Geen mandje met brood erbij helaas. Hoofdgerecht was keuze tussen asperges en kalfvlees met gekookte aardappel, beide niet onze favoriet. Het gekozen gerecht met kalfsvlees was karig voor de prijs: een stuk vlees, bijna geen saus, een geroosterde paprika en een paar grote gekookte aardappelen. Het geheel smaakte vlak. We kregen een kopje koffie aangeboden omdat het eten was tegengevallen, dat was attent.
Barry L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
tip, naam restaurant duidelijker aan de buitenkant.......................
ladhjfdhiaudhfalihufaioudhfaahflkadhflauhgiausdhgiudhgiauhgiadughaigh
Viola K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, dit was beide van Nederlandse bodem. Perfect????
SuzanneL L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij hebben ons laten verrassen door de chef Herman met een vijf gangen menu. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Met de combinatie van hele mooie en verrassende wijnen bij de gerechten!
We komen hier zeker terug.
Julia B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige en bijzondere locatie. Beperkte kaart. Goede producten. Smaken zouden soms iets meer nuance en verfijning mogen hebben. Paksoi was wel erg grote struik en jammer dat de advocaat biij het toetje een beetje geschift was, maar het taartje was subliem! Evenals de buikspek.
Prijs-kwaliteit goed.
Stephanie M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We vonden het heel erg gezellig, leuke kleine ruimte, het eten was heerlijk en goeie sfeer! De amuse was het niet helemaal voor ons, maar dat is vergeven... we hebben een heel leuke avond gehad! Punt van aandacht: de afzuiging in de open keuken!
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Lekker eten, gezellige bediening en intiem door locatie
petra P.
Abslute aanrader!
Sfeer aangenaam, gastgerichtheid was TOP!! persoonlijke benadering, kwaliteit en prijs prima en last but not least> heerlijk eten, wijn en bier!!!!
Clemens W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Als altijd heerlijk eten, gevarieerd, gerechten die je elders niet ziet. Lokale producten alsmede fairtrade producten.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten op geweldig en verrassende lokatie. Fijne bediening en heerlijke menulijst. Moeilijk om een keuze te maken.
Was super avond. Bedankt.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Verrassende gerechten en zeer sfeervolle locatie.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het was een waar feest om hier te eten . Wat een ambiance en wat een gastvrijheid! Het IJsselhuis Museumhavencafé Gouda heeft er een fan bij: ik ga opscheppen over julile!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Zeer prettige ervaring!
Het plekje is geweldig.
De bediening proffesioneel en erg aardig.
Kaart beperkt maar prima .
Wij komen terug!
Fariba P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We werden bij binnenkomst warm ontvangen door een vriendelijke meneer! Heerlijk gegeten zoals elke keer! Blijf hier terugkomen
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Het is een klein gezellig restaurantje. We zijn zeer gastvrij ontvangen en lekker in de watten gelegd. Heerlijk gegeten met verrassende gerechtjes. Het 5 gangen verrassingsdiner werd spontaan uitgebreid naar een 7 gangen verrassingsdiner. Erbij lekkere bijpassende wijnen . Leuke bediening. Top avond gehad.
Corina A.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals altijd, heel lekker, leuke mensen en alles heel vers. Het restaurant is heel klein, waardoor de sfeer meteen gezellig en je krijgt een persoonlijke behandeling. Dat vinden we altijd leuk. Je je voelt je goed ontvangen.