IJsselBorgh

Meer informatie over restaurant IJsselBorgh

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 16:00 - 21:00
Zondag

Jouw recensie over het restaurant IJsselBorgh

Willem P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Het eten was best smaakvol maar wat meer vriendelijkheid voor uw gasten mag best wel. Boos worden als je af wil rekenen bij de balie lijkt mij geen goed gastvrouwschap. Maxima zou zeggen: ' Beetje dom' om het wat vriendelijker te zeggen dan dat u dit opmerkt naar gasten.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vooropgesteld, ik heb hier heerlijk gegeten. Ook de bediening was vriendelijk en correct. Een all-inn menu voor € 25, incl. wijn of 2 frisdrankjes. Één opmerking: volgens de kaart zou de Ossenstaartsoep rijkelijk gevuld zijn met vlees. Daar heb ik totaal niets van gemerkt. Smaak is lekker, maar noem het Ossenstaartbouillon.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten, maar er stond toch echt "rijk gevuld met vlees" bij de ossenstaartsoep. Het bleef bij een smakelijke bouillon. Schnitzel met heerlijke saus, lekkere gemengde sla en gebakken aardappelen. Bediening vriendelijk, maar kleine missers die door charme goed wordt gemaakt.
cpapillon .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heel gastvrije en vriendelijke sfeer, maar vooral heel lekker. Het 3 rangen menu was een verrassing na de andere, bijzonder smaakvol. Ik heb de vegetarische gerechten genomen, vooraf een tartaar van tomaten, daarna de rösti, het toetje was ook smullen. Ik probeerde te raden wat maakt het dat deze gerechten zo bijzonder zijn... Henk, de chef kook ging langs de tafels. Ik heb dus aan hem direct kunnen vragen: heel bescheiden, vertelde hij dat hij altijd met verse ingrediënten kookt. Ja maar...? Het blijft allemaal voor mij een mysterie... Leuk!
De jonge serveersters zijn heel gastvrij, komen regelmatig om te vragen als alles naar wens is. Met mijn vriendin wilde we na het eten even in de buurt uitgaan (wij komen uit Rotterdam omgeving). Een van die jonge dames heeft ons zo graag (en goed) ermee geholpen! Wij hebben haar raad gevolgd en hebben een lekkere late avond in een "kroeg" in Gouda gehad, onze hartelijke dank ervoor.
En de prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder goed!
Een geslaagde avond!
Elle G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker gegeten op het terras aan het water. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Heerlijk vegetarisch voorgerecht: flageolet taartje. Kraanwater wordt geserveerd als je er specifiek naar vraagt anders krijg je een fles bronwater. Wel jammer dat de gastvrouw niet weet dat witte port altijd gekoeld geserveerd dient te worden. Sowieso communiceert ze wat hoekig, kan vriendelijker.
Joël B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Het bescheiden terrasje hadden we al eens in de zomer gedaan en toen was de wijn er uitstekend. Afgelopen maandagavond ben ik er met mijn zoon (21) wezen eten en ik kan niet anders zeggen: een feest. Het restaurant is intiem, verre van eigentijds. Beetje oubollig zelfs, maar dan op een prettige manier. De stoelen zitten goed de vensterbanken zijn er schoon. Er hangt geen prullaria aan muur. Het eten, daar kwamen we voor. Gewoon erg goed en in een prettige hoeveelheid. Mijn zoon is een zei....d als het gaat om biefstuk; over deze was hij dik tevreden. Er wordt tamelijk traditioneel gekookt. Prettig dat de kok zelf bij het hoofdgerecht even langs komt om te vragen of het ons smaakt. Over de prijs geen klagen: 63 euro met z'n tweeën. Ik ga zeker een keer terug. Aanbevolen!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Ik ben hier gisteravond met m'n beste vrienden en vriendinnen gaan eten, was er nog nooit geweest. De inrichting is ruim en gezellig opgezet. We hebben heerlijk en veel gegeten: volle porties, meer dan genoeg.
Kortom een heel gezellige avond voor een redelijke prijs. Alleszins een dikke 10 waard.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Vlak bij de brug en IJsselborgh afgemeerd. Totaal geen spijt van. Prima uiensoep, schnitzel (met "prutje") en vegetarische quiche met schorseneren en kaas. Twee soorten groenten en sla met fijne dressing. Lekkere gebakken aardappeltjes. De prijs is perfect. Dat alles met 3 sherry, 1 rode wijn, 1 flesje bier, dame blanche en koffie voor Eur. 50,75 (Bij all inclusieve a Euro 25,00 sommige drankjes inclusief). Bediening aardig en attent.