IJsselBorgh

Meer informatie over restaurant IJsselBorgh

Dinsdag t/m Vrijdag
Zaterdag 16:00 - 21:00
Zondag

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg voordelig
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten, maar er stond toch echt "rijk gevuld met vlees" bij de ossenstaartsoep. Het bleef bij een smakelijke bouillon. Schnitzel met heerlijke saus, lekkere gemengde sla en gebakken aardappelen. Bediening vriendelijk, maar kleine missers die door charme goed wordt gemaakt.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Vooropgesteld, ik heb hier heerlijk gegeten. Ook de bediening was vriendelijk en correct. Een all-inn menu voor € 25, incl. wijn of 2 frisdrankjes. Één opmerking: volgens de kaart zou de Ossenstaartsoep rijkelijk gevuld zijn met vlees. Daar heb ik totaal niets van gemerkt. Smaak is lekker, maar noem het Ossenstaartbouillon.
Cpapillon .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heel gastvrije en vriendelijke sfeer, maar vooral heel lekker. Het 3 rangen menu was een verrassing na de andere, bijzonder smaakvol. Ik heb de vegetarische gerechten genomen, vooraf een tartaar van tomaten, daarna de rösti, het toetje was ook smullen. Ik probeerde te raden wat maakt het dat deze gerechten zo bijzonder zijn... Henk, de chef kook ging langs de tafels. Ik heb dus aan hem direct kunnen vragen: heel bescheiden, vertelde hij dat hij altijd met verse ingrediënten kookt. Ja maar...? Het blijft allemaal voor mij een mysterie... Leuk!
De jonge serveersters zijn heel gastvrij, komen regelmatig om te vragen als alles naar wens is. Met mijn vriendin wilde we na het eten even in de buurt uitgaan (wij komen uit Rotterdam omgeving). Een van die jonge dames heeft ons zo graag (en goed) ermee geholpen! Wij hebben haar raad gevolgd en hebben een lekkere late avond in een "kroeg" in Gouda gehad, onze hartelijke dank ervoor.
En de prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder goed!
Een geslaagde avond!
Elle G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Lekker gegeten op het terras aan het water. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Heerlijk vegetarisch voorgerecht: flageolet taartje. Kraanwater wordt geserveerd als je er specifiek naar vraagt anders krijg je een fles bronwater. Wel jammer dat de gastvrouw niet weet dat witte port altijd gekoeld geserveerd dient te worden. Sowieso communiceert ze wat hoekig, kan vriendelijker.
Boudewijn C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Prima prijs-kwaliteit verhouding! De gerechten werden vers bereid en origineel opgediend. Erg leuk bedacht. Origrinele gerechten, zoals de spinaziesoep en de falafel. Ook het veggie curry rijstgerecht was zeer smaakvol. Daar word je blij van als vegetariër! Zeer aardige en gastvrije bediening. Complimenten.
Joël B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2014
Het bescheiden terrasje hadden we al eens in de zomer gedaan en toen was de wijn er uitstekend. Afgelopen maandagavond ben ik er met mijn zoon (21) wezen eten en ik kan niet anders zeggen: een feest. Het restaurant is intiem, verre van eigentijds. Beetje oubollig zelfs, maar dan op een prettige manier. De stoelen zitten goed de vensterbanken zijn er schoon. Er hangt geen prullaria aan muur. Het eten, daar kwamen we voor. Gewoon erg goed en in een prettige hoeveelheid. Mijn zoon is een zei....d als het gaat om biefstuk; over deze was hij dik tevreden. Er wordt tamelijk traditioneel gekookt. Prettig dat de kok zelf bij het hoofdgerecht even langs komt om te vragen of het ons smaakt. Over de prijs geen klagen: 63 euro met z'n tweeën. Ik ga zeker een keer terug. Aanbevolen!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2013
Ik ben hier gisteravond met m'n beste vrienden en vriendinnen gaan eten, was er nog nooit geweest. De inrichting is ruim en gezellig opgezet. We hebben heerlijk en veel gegeten: volle porties, meer dan genoeg.
Kortom een heel gezellige avond voor een redelijke prijs. Alleszins een dikke 10 waard.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wat een leuke tent zeg! De ambiance krijgt een 7, maar is eigenlijk wel een 7,5 waard. Het is een terras aan het water en dat is helemaal leuk, alleen eet je dan van tafeltjes, die wel wat luxer kunnen. Van mij mogen ze dat overigens laten ook, want al het andere maakt dat ik er nog eens ga eten als ik weer in Haastrecht ben. Wij hadden er vlakbij afgemeerd met de boot. Lekker makkelijk op "rolafstand" voor na het eten. De binnenkomst was al leuk. Gewoon een lekkere spontane reactie. Het meisje dat ons bediende was ook echt een gezellig en adrem kwebbelkousje. Volgens mij weet zij haar gasten uitstekend in te schatten. Een grapje en babbeltje. Een adviesje en wat uitleg. Helemaal top! Dan het eten. Aangezien de 3 dingen die ik wilde hebben allemaal keurig in het menu voor €25,- vielen, ging ik daarvoor. We hadden beiden mosterdsoep. Lekkere soep. Romig en daardoor een beste hap. Mijn man ging voor de tournedos met kruidenboter (€23,50) en ik koos voor de paardenbiefstuk (ja, dat serveren ze hier en terecht!) met pepersaus. Ik vroeg ook bijna rauw. Uitstekende stukken vlees en gebakken zoals wij dat wilden. Ook een mooie hoeveelheid! De saus? Hèhè, eindelijk weer eens een gewone hoeveelheid saus en niet dat krenterige. Lekker. Wat zat erbij? Haricots verts en worteltjes. Gebakken aardappeltjes (niet heel veel, maar gezien de rest OK) en wat salade (ook niet heel bijzonder, maar ik was er tevreden mee, want er was ook niets mis mee). Het dessert zat al bij mijn menu in, maar mijn man ging na enig aarzelen ook overstag. 3 soorten ijs van fatsoenlijke kwaliteit en een hele nette portie. De prijs/kwaliteitverhoudeing vond ik helemaal prima. Ga vooral proberen!
Arijn .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Heerlijk gegeten met mijn man in de IJsselborgh te Haastrecht, 2 keer salade, een met bacon en een met stolwijkse kaas, daarna kipfilet corbonade en een stoofpotje mijn man kreeg als dessert cassatta en ik een koffie de luxe, heerlijk gegeten voor een meer dan redelijke prijs €55,00 inclusief een fles wijn
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Vlak bij de brug en IJsselborgh afgemeerd. Totaal geen spijt van. Prima uiensoep, schnitzel (met "prutje") en vegetarische quiche met schorseneren en kaas. Twee soorten groenten en sla met fijne dressing. Lekkere gebakken aardappeltjes. De prijs is perfect. Dat alles met 3 sherry, 1 rode wijn, 1 flesje bier, dame blanche en koffie voor Eur. 50,75 (Bij all inclusieve a Euro 25,00 sommige drankjes inclusief). Bediening aardig en attent.