IJssalon Viavia

Markt 6 4901 EP Oosterhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Viavia

Castle_John .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De beste ijssalon in de verre omgeving van Oosterhout. Hier rijden we voor om. Een kleine ijssalon op de markt, maar wat een variatie aan smaken (bijzonder: oosterhoutse kaneelstok, aftereight, ViaVia en ijs vd maand). Al vele liters ijs hier gegeten de afgelopen jaren.
Altijd een vlotte en nette bediening. Genieten.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Als ik in Oosterhout ben kan ik het nooit nalaten om na mijn diner hier nog een ijsje te eten. Absoluut overheerlijk. Vlotte en vriendelijke bediening.
Castle .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Volgens ons de beste ijssalon uit de omgeving. Waar ik graag uit de ruime sortering ijs een keuze maak. Oosterhoutse kaneelstok ijs en ViaVia ijs zijn mijn favorieten. Hele goede bediening, die niet moeilijk doet over het vervangen van een verkeerde smaak, met een bol met de juiste smaak.