IJssalon San Marino

Hoogstraat 25 6017 AP Thorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon San Marino

Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Op het terras is het onder het genot van een heerlijk ijsje goed toeven en meteen de gezellige sfeer van Thorn te proeven. Vlotte leuke bediening!
Roel M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Bij deze ijssalon kun je gewoon je bij de Chinees uit Ittervoort gehaalde babi pangang opeten. En de vriendelijke zwangere eigenaresse geeft je nog borden met bestek ook. Prima ijsje als nagerecht en vette fooi gegeven.. Top
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Heerlijke ijscoupes! Vooral de ladykiller, die je ook heel goed met zijn tweeën kunt delen. Hoewel we met een grote groep langskwamen, werden we vlot geholpen. De dame was vriendelijk en hielp met een lach. We kregen de 'beperkte' kaart, waar nog steeds ruime keus op stond. We konden apart afrekenen (al had dat wat ons betreft niet eens gehoeven). De binnentuin kan wat fleuriger, maar ach, het lekkere ijs is al genieten op zich.