IJssalon San Marco

Service8,1/10
Decor7,3/10
Thomas K. Gastronoom (13 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
The place to be voor echt goed schepijs. Heerlijke wisselende smaken die je blijven verbazen. Verder super vriendelijk personeel wat zorgt voor een goede doorloop, ook op de drukke zomerse dagen.

Echt een aanrader!
Margreet B. Gastronoom (25 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Nu 'het seizoen' weer geopend is, komen we hier minstens vier keer per week voor een ijsje. Het grote geheim van San Marco is dat er iedere keer opnieuw een smaak is die je nog nooit hebt geproefd. Met minstens twintig smaken is er altijd wel eentje die die dag jouw voorkeur heeft. En is je favoriete smaak er een keertje niet dan is daar bij ieder volgend bezoek weer dat kinderlijke verlangen naar die ene favoriet -terwijl je ondertussen alweer een veel lekkerder smaak hebt ontdekt!
San Marco doet je het kind in jezelf (her)ontdekken, terwijl het kind naast je zich de koning voelt!
VanAnaarA . Gastronoom (27 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker schepijs in heel veel verschillende smaken. Bij mooi weer staan er altijd lange rijen, maar omdat er veel personeel is, hoef je nooit te lang te wachten. Dat maakt bestellen ook weer moeilijk want als je net voor de vitrine staat om te kiezen uit al deze smaken, moet je al je voorkeur doorgeven. Er zit niets anders op dan vaak terugkomen.
Pascha1912 . Gastronoom (65 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
In het restaurant geen tijd voor dessert gehad en op aanbeveling van de chef hier naar toe verwezen.de lange rij wachtenden voor een hoorntje waren al een indicatie.binnen grote keuze snelle bediening ,lekker ijs italian style en een schappelijke prijs ,wat wil je meer op een zonnige zaterdag
Christian V. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Als klein kind kwam ik hier al, en nog steeds heerlijk om 's avonds even naar toe te wandelen en een ijsje te halen. Nu met mijn eigen kinderen die er ook gek op zijn.
Gewoon het lekkerste ijs en wisselende smaken, altijd super vers en daardoor genieten. Ook lekker om na een etentje in de stad even langs te wandelen voor het 'toetje'. De coupes zijn daarbij een aanrader!
Martin D. Gastronoom (64 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
wauw !! voor ijs moet je hier zijn dat staat vast vriendelijke bediening leuke inrichting en een cappuccino die ook echt top was een aanrader