IJssalon San Marco

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant IJssalon San Marco

Femke A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Altijd als ik in Amersfoort ben ga ik hier even langs! Heerlijk ijs van goede kwaliteit en de meneer is altijd vriendelijk.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
The place to be voor echt goed schepijs. Heerlijke wisselende smaken die je blijven verbazen. Verder super vriendelijk personeel wat zorgt voor een goede doorloop, ook op de drukke zomerse dagen.

Echt een aanrader!
vanAnaarA .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Lekker schepijs in heel veel verschillende smaken. Bij mooi weer staan er altijd lange rijen, maar omdat er veel personeel is, hoef je nooit te lang te wachten. Dat maakt bestellen ook weer moeilijk want als je net voor de vitrine staat om te kiezen uit al deze smaken, moet je al je voorkeur doorgeven. Er zit niets anders op dan vaak terugkomen.
Pascha1912 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
In het restaurant geen tijd voor dessert gehad en op aanbeveling van de chef hier naar toe verwezen.de lange rij wachtenden voor een hoorntje waren al een indicatie.binnen grote keuze snelle bediening ,lekker ijs italian style en een schappelijke prijs ,wat wil je meer op een zonnige zaterdag
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Als klein kind kwam ik hier al, en nog steeds heerlijk om 's avonds even naar toe te wandelen en een ijsje te halen. Nu met mijn eigen kinderen die er ook gek op zijn.
Gewoon het lekkerste ijs en wisselende smaken, altijd super vers en daardoor genieten. Ook lekker om na een etentje in de stad even langs te wandelen voor het 'toetje'. De coupes zijn daarbij een aanrader!
martin D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
wauw !! voor ijs moet je hier zijn dat staat vast vriendelijke bediening leuke inrichting en een cappuccino die ook echt top was een aanrader