IJssalon Nelis

Slijkstraat 41 1381 AZ Weesp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Nelis

Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Bijzonder veel keuze. Smaakt heerlijk. Echt waar voor je geld. Wij komen hier zeker nog vaker terug ondanks dat we in Almere wonen.
Lund_haven .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Het is en blijft fantastisch, alle ijs van Nelis. Is een begrip en terecht ! We blijven terugkomen. Ook lekker zijn de ijstaarten!
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Heerlijke ijsjes! Ik kom zelf graag voor de straciatella. Ik hoop dat ze ooit frozen yoghurt kunnen gaan maken, dit missen we nog in Weesp!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
De vader van de eigenaar stond voeger met zijn ijscowagen voor de ingang van het oude Schiphol. Toen was het ijs van Nelis al "wereldberoemd." Ruim 50 jaar later behoord zijn zoon Kees tot de beste ijsbereiders van ons land. Juist in deze tijd, met volop aandacht voor ambachtelijke producten, kun je niet om de ijssalon van Nelis heen. IJs gemaakt van dagverse, natuurlijke producten. Dat is een tongstrelende belevenis die lang in je geheugen blijft hangen. Vandaar dat een groot deel van de klanten afkomstig uit de weide omtrek is. Eenmaal het ijs van Nelis geproefd, dan wil je nooit meer iets anders!
Rogier T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2014
Het heerlijke ambachtelijke ijs van Nelis is gewoon puur genieten. Bijna elke zondag in de zomer eten wij hier wel een ijsje en ik heb nog nooit iets gehad wat ik niet lekker vond, laat staan iets dat niet goed smaakte. Altijd voldoende bediening aanwezig, maar vaak toch lange rijen door de grote groepen mensen die ijs komen halen. Ben je in de buurt ga het zeker een keer proberen!
Maria_M .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Van heinde en ver komen mensen speciaal voor een ijsje van Nelis naar Weesp. Het ambachtelijk gemaakte ijs is heerlijk. De ambiance is heel gewoontjes, maar de meeste mensen komen gewoon voor een handijsje. Als je in de buurt bent, zeker ijsje halen!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Vandaag speciaal naar Weesp gereden voor een ijsje bij Nelis. We wisten niet precies waar het was maar het enige wat je hoefde te doen was zoeken naar een lange rij wachtende mensen.
Het werd dus een ijscoupe, om precies te zijn een Summertime en een crêpe. De bediening is vlot en vriendelijk. De bestelling werd vlot opgenomen en snel gebracht. Het ijs was heerlijk, ook de slagroom. Voor herhaling vatbaar dus.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Het blijft een genoegen om ijssalon Nelis te bezoeken in Weesp. Heerlijk romig ijs en top ingrediënten. Vandaag chocolade en hazelnoten met heerlijke slagroom. Het lijkt wel of ze de temperatuur van het ijs wat aanpassen aan de buitentemperatuur. Daardoor lijkt het ijs iets zachter dan in de zomer. Oud wordt het ijs niet, want het vliegt de deur uit. De salon is helemaal vernieuwd met leuke prenten aan de wand. De bediening is vlot en vriendelijk, voor je het weet heb je zo een goddelijk ijsje in handen. Mooie salon om na een rondje Naardermeer te bezoeken en even bij te komen. Mooi de enorm energiebewuste ijsmachine, dat sluit er goed bij aan.
Carl K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Na een warme dag nog wat ijsjes gehaald. Over het algemeen genomen lekker ijs, maar niet het beste. Malaga was wat kunstmatig. Verder goed ijs.