IJssalon Monte Bianco

Rododendronplein 16 3053 ES Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Monte Bianco

OKIEDOKIE .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Leuke ijssalon, alleen vond mijn vriendin het citroenijs niet zo lekker maar wel helemaal gek van het kaneelijs, maar dat is kwestie van smaak, ik heb prima gesmuld en blij met een ijssalon in de buurt als het straks zomer is.
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Op afstand de beste ijssalon van Rotterdam. Heerlijke coupes en spagetti-ijs. Citroenijs en kaneelijs zijn onze favorieten. We fietsen er graag een blokje voor om.
Ingridou .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Super ijs. Het lekkerste italiaanse ijs. Wisselende en veel smaken. Altijd blij als ie weer open is. Echt n traktatie. Was t maar weer lente....
Jhco .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Een stukje Italie in Rotterdam, Monte Bianco. Begin de lente met een ijsje daar en voor je het weet is het zomer! Met vriendelijke groeten aan de eigenaar en eigenaresse.

Volgens mij proefde ik 25 jaar geleden als 10-jarige voor het eerst het citroenijs daar (met straciatella en malaga als bijzaken). Zurig, fris en toch zoet. Tegenwoordig smaakt het nog steeds als toen. Voor mij het allerbeste citroenijs dat ik tot nu toe heb geproefd. Zelfs in Italie niets gevonden dat de versie van Monte Bianco benaderd.
Hans1954xx .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2013
Wat een heerlijk ijs kun je bij deze salon kopen.
Het ijs wordt gemaakt door een al weer wat oudere Italiaanse man, die er elk jaar weer mee gaat stoppen.
Gelukkig heeft ie dat nog niet gedaan.
Er zijn alle smaken te koop die je je maar wensen kunt.
Prima ijssalon dus.
SteentjeRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2012
Onze favoriete ijssalon. Wij hebben diverse ijssalons in binnen e buitenland geprobeerd maar nergens smaakt het ijs zo lekker als bij "onze ijssalon". Heerlijk ambachtelijk gemaakt ijs. Je beker wordt tot de rand toe gevuld en je kunt telkens weer kiezen uit allerlei smaakjes. Er zijn naast de vaste ijssmaken steeds weer nieuwe smaakjes, afhankelijk van het seizoen. Wij zijn dan ook vaste klant.