Ijssalon Mezzo

Dapperplein 36 1093 GS Amsterdam Nederland Kaart

Over restaurant Ijssalon Mezzo

Tussen discodip en verse lunch

Vlakbij de Dappermarkt loop je zo Mezzo binnen die je herkent aan de oranje luifel en oranje terrasstoelen. Er is altijd een grote selectie van zelfgemaakt ijs, rijkelijk te versieren met met disco dip, M&M's of vruchtenhagel. Of heb je liever een gezond sorbetijsje? Mezzo serveert ook lunch zoals de falafel schotel, een rijke kipsalade of knapperig broodje zalm.

Meer informatie over restaurant Ijssalon Mezzo

Maandag t/m Zaterdag 09:30 - 22:00

Voordelig
Lilian S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Lieve, attente eigenaar die het je graag naar de zin maakt. Lekker vers gemaakt ijs. Alsook lekkere soepjes, falafel en broodjes. Prima plek om met kinderen, vrienden , familie of alleen heen te gaan.
J.c. D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Ik heb voornamelijk schepijs gegeten...en dat is altijd goed aan te bevelen.
Niet al te zoet maar goed van smaak en in balans.
Vooral als het om vruchen ijs betreft; vind ik persoonlijk het lekkerst.
De volgende smaken zijn mij tot mijn mond gekomen: aardbei, smurf ( vanille met een blauwe kleurtje > doet altijd goed bij de kinderen ), vanille, mango ( de beleving is echt alsof je mango's eet > lekkerrrr ), chocola, citroen ( voor mijn perceptie is citroen geel en niet wit qua kleur ( sorbet )), malaga ( verrukkelijk lekker kersen met nog iets ), bastoigne, mocca, en volgens mij ben ik pas op de helft van alle smaken...Oja slechts de pistache daar miste ik iets in de smaak, ( maar ja ik ben geen culinaire hoogheid maar slecht een consument ) daar zat wel pistache in maar de totale smaak beleving kon mij niet bekoren. Eetbaar en lekker maar het bracht mij op het denken...?!?!. Intusse ook al de warme dranken geproefd, van cappucino, Chai thee ( heerlijk de geur van al die kruiden en specerijen > fusion ) en qua eten zijn de panini's en laatst nog een falafel gegeten en een loempia achtig uitziende roll met fetakaas en iets groens . Zeer verassend is de opmaak van de gerechten en altijd wordt er met veel gevoel voor drama, entertainment geserveerd....mijn dank aan de kok, ijsco-man en eigenaar dhr. Remzi ( turks van afkomst maar een 100% wereldburger met een goed gevoel voor humor en customer entertainment ..) hij had net zo goed als komiek/ acteur door het leven gekund....zo doe zelf je eigen ervaringen op ! Eet smakelijk..bon apetite, ;-)
Nikki P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Aanwinst van de buurt, ijssalon Mezzo aan het Dapperplein, naast de Dappermarkt - ik ben hier in het verleden ook wel geweest en was gewend dat ik er lekker smakelijk romig ambachtelijk ijs kon kopen. Met dit in het achterhoofd ging ik dan ook gisteren, heetste dag in tijden, met mijn man langs om een lekker verkoelend ijsje te kopen. Nou, helaas is het ijs niet meer wat het was: de citroenijs was zo sterk dat het alles overheerste, de roomijs-soorten die ik had gekozen (pistache & tiramisu) waren brokkelig, haast alsof ze TE koud waren en er zaten ook brokjes ijs in, helemaal niet het zachte, gladde ijs van voorheen. Het aardbeien-ijs van mijn man had weinig smaak en mijn tiramisu had meer weg van espresso.... Voor ons in elk geval niet voor herhaling vatbaar helaas maar hopelijk was het gewoon een slechte dag....
Geachte
Bedankt voor uw reactie ,als ondernemer zeg ik altijd niet weglopen maar boos terugkomen .
Nu hier lezen over uw klacht vind ik erg jammer want eenzijdig en kan iemand met gemeen bedoeling zoiets hier op schrijven .
Ik ben helemaal open voor kritiek en ontevredenheid van mijn gasten maar normale manier en direct mij moet aangegeven worden.
Ik kan dit manier u niet helpen en weet niet zeker of uw eerlijk bent.
Het beste is gelijk contact nemen en aangeven als in niet naar u luister en niks voor doe dan heeft uw gelijk.
Ik nodig uw uit voor lekker ijs of kopje koffie en beste manier naar elkaar luisteren.
Uw bent welkom onder de voor behoud dat uw aangeef over uw klacht en wie uw bent.
met vriendelijk groeten.
Eigenaar Mezzo ijssalon en Lunchroom