IJssalon Lorenzo

Dinsdag t/m Zondag 13:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant IJssalon Lorenzo

Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heb vandaag daar oliebollen gehaald.
Die waren echt heel lekker.
Hij heeft van woensdag t/m zaterdag alleen oliebollen en andere bollen, geen ijs.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Erg leuke tent! Je hebt extreem veel keuze en alles smaakt erg lekker. Het personeel is erg vriendelijk en zien er hygiënisch uit. Jammer dat het decor tegenvalt en dat je niet veel plekken hebt om te zitten.
Mai N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Ik ben hier onlangs meerdere malen geweest en telkens een bakje met 4 smaken ijs gekozen. Ze hebben een ruim assortiment aan smaken en de een vind ik beter van smaak dan de ander. Coffee crunch, yoghurt-aardbei/abrikoos en brownie vind ik persoonlijk erg lekker, en de andere smaken die ik geprobeerd heb waren gewoon oké. Limoen neem ik niet meer, want mijn gezicht vertrok steeds bij elk hapje. Ook vond mijn vriend 't maar niks en vond het zuur ook te overheersend. De service is héél goed: personeel is vriendelijk, geduldig en behulpzaam, ongeacht of het dan rustig of zeer druk is in de salon. Het decor is gewoon zoals je van een standaard ijssalon zou verwachten. Het is schoon, modern, en er zijn lange banken met kleine tafeltjes binnen, maar vaak zitten mensen ook voor de salon op een bankje in de zon ;). Aangezien ik op loopafstand woon, zal ik hier ongetwijfeld binnenkort weer langskomen om de overige smaakjes (en wellicht coupes) uit te proberen. Een populair ijssalon voor jong en oud uit de buurt met over het algemeen goede smaken en vriendelijk personeel. Top!