IJssalon Il Mulino

Meer informatie over restaurant IJssalon Il Mulino

• Airconditioning , Per boot te bereiken
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Op zich een prima ijssalon. Zoals de andere recensies al zeggen, is het personeel niet al te aardig en zijn ze vaak gehumeurd. IJs smaakt best oké, maar deze salon is niet de beste waar ik ooit gegeten heb...
W_J .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Het ijs smaakt redelijk tot goed. Helaas is het wel heel erg zacht. Je moet het dus erg snel opeten. Dat kan niet alleen aan het warme weer liggen. Voor verbetering vatbaar dus.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Altijd heerlijk ijs bij Il Mulino. De service is normaal tot vriendelijk. Jammer genoeg moet je vaak buiten in de rij staan om een ijsje te kopen; erg vervelend als het regent.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
De hoeveelheid aan keus maakt dat je soms van wat smaken wil proeven, dit mocht met veel gezucht. Jammer want de smaak is niet slecht maar ook niet bijzonde. zuppa iglese persoonlijk het lekkerste. Hoop dat deze salon wil investeren in kindervriendelijkheid en zich qua smaak gaat onderscheiden.
Mariekebo .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2012
Het ijs smaakt goed op een warme zomerse dag, maar wat een ontzettend onvriendelijke bediening. Na de eerste vervelende opmerking omdat we niet meteen het wisselgeld konden aanpakken, dachten we nog dat we het verkeerd verstaan hadden maar vervolgens ronduit bot tegen kinderen die netjes om een lepeltje vroegen (want die staan niet op de toonbank). De eigenaresse heeft duidelijk niet hetzelfde zonnige humeur als de meeste van haar klanten en dat is erg jammer. Dit was voor ons de laatste keer.
Haller .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Ik ben al een paar keer bij Il Mulino geweest omdat het op de route ligt. De laatste keer was ik er met twee volwassenen en twee kinderen. We hadden verschillende smaken, vanille, banaan, tghutr/kers en chocolade. Het ijs was wel lekker, maar niet heel bijzonder. De eigenaresse is elke keer zo kattig en ongeduldig. Als een peutertje om een lepeltje vraagt staat ze te zuchten en met haar hoofd te schudden. Ze wordt boos als kinderen hun handjes op het glas leggen om een keuze te kunnen maken. We komen er nooit meer. Dan maar omfietsen naar een ijssalon waar het wel gezellig is.