IJssalon Hemels

Zaterdag 11:00 - 17:30
Zondag Gesloten
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hemels is echt een ambachtelijke ijssalon. Geen restaurant, wel koffie etc. Maar je gaat hier echt naar toe voor een volledige verrassing op ijs gebied mee te maken. Alles zelf gemaakt !! Top zaak, lekker genieten altijd weer een thema maar ook heel veel verschillende soorten in het standaard pakket. Een blijvende aanwinst voor Barendrecht
Jeroenrotterdam .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Warm weer dus een ijsje gehaald, smaakte prima vriendelijke geholpen prijs is wat aan de hoge kant maar goed het was lekker.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Bij Hemels krijg je het lekkerste ijs van Barendrecht! Naast de normale smaken zijn er ook altijd enkele specials. En alles uiteraard huisgemaakt.
Rowena M.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Vorige week vrijdag daar een ijsje gekocht met vriendinnen. Ik had 3 bolletjes in een bakje: aardbei, hazelnoot en stracciatella. De bolletjes waren van groot formaat. De smaak was heerlijk. Minpunt: er is weinig plaats om te zitten, maar er zijn wel genoeg bankjes in de buurt. Service was goed, vriendelijk personeel. Ook mijn vriendinnen waren erg te spreken over het ijs. Ik vind deze ijssalon een aanrader.
Laylou .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Heerlijk door de eigenaar zelf gemaakt ijs! Naast de basis smaken ook elke dag nieuwe lekker smaken en voor de kinderen smurfen ijs.
Zelfs voor de dorstige hond kregen we een bakje water!