IJssalon Figaro

Frieswijkstraat 2A 3862 BL Nijkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Figaro

Goutmijn .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Tijdens een bezoekje aan Nijkerk (8 voor het stadje zelf) een ijsje gehaald bij Figaro. Bijna alle bakken waren (bijna) leeg om 16.00 uur ' s middags. De kleine bolletjes ijs smaakten weliswaar lekker maar niet bijzonder en verdienen niet de lofzang zoals in een eerdere advertentie beschreven. De jonge meiden in de bediening waren vriendelijk maar niet vlot en professioneel.
Het terras maakt met zijn plastic witte stoeltjes een armoedige indruk.
Theadorus .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Voor een lekker ijsje kan ik dit zeker aanraden! De bediening is niet altijd even vlot, maar het is het wachten zeker waard.
Niekark .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Figaro in Nijkerk is een aanrader van liefhebbers van voortreffelijk schepijs dat zelf gemaakt wordt van verse ingrediënten, met grote toewijding en fantasie. Naast de klassieke smaken als chocolade, aardbeien en pistache, hebben ze ook ijs met bijv. cantuccini, bastogne, watermeloen. Iedere keer als we er komen (en dat is best vaak) hebben ze weer iets origineels bedacht. En terwijl je je nog staat af te vragen hoe dat zal smaken, wordt je spontaan een lepeltje van een smaak aangeboden om eens te proeven. Top-service! Wie in de zomer in de omgeving van Nijkerk onderweg is, moet zijn ros de sporen geven om bij Figaro ijs te gaan eten!
Wj V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Ik eet hier in de zomer zeker 3x per week ijs! Favorieten zijn Bastogne en Yoghurt Amarena. Maar ook Boerenjongens en zelfs Buono zijn HEERLIJK!