IJssalon Fanielje

Sluisplein 6 2266 AV Leidschendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Fanielje

Summerlover .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Heerlijk zelfgemaakt ijs, heerlijke koffie, heerlijke gebak (zelfgemaakte appeltaart en maison kelder gebak zijn een aanrader!!), heerlijke milkshakes en ga zo maar door..

Personeel is heel vriendelijk en komen al met een bakje water aanlopen wanneer ze zien dat je met een hondje bent. Zelf heb ik deze zomer even een kijkje mogen nemen achter in de zaak, omdat ik benieuwd was hoe de eigenaar dit lekkere ijs zelf maakte. Erg indrukwekkend!

De ijssalon is vorige winter helemaal verbouwd en ziet er netjes uit. De locatie is prachtig zo aan de sluis, veel leuke boten die langskomen.
Jammer alleen van de kinderachtige 'concurrentie' van de buren. Die mokkend voor de winkel staan, als ze zien dat het terras van Fanielje vol zit.

Als je in Leidschendam bent, zeker de moeite waard!!

Harmen G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Hier krijg je erg lekker vers en zelf gemaakt ijs.Ook de koffie is erg lekker en smaakvol op gemaakt met een klein ijshoorntje er bij.
De Sluisjes die naast het terras ligt maakt het een sfeervol plaatje en de bediening is goed en zeer vriendelijk.
Mocht je in Leidschendam zijn mag je deze ijssalon niet overslaan
Bart E.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Een ijsje halen aan de sluis is weer een begrip door deze ijssalon. Mooie locatie met een terras aan het water en tot in de avond zon.

Er is altijd een ruime keuze aan smaken met ook altijd wat verrassingen. Heb je bijvoorbeeld wel is engelsedrop-ijs geproefd? Als je geen trek hebt in ijs, probeer dan de heerlijke milkshakes is.