IJssalon De Munt

Meer informatie over restaurant IJssalon De Munt

Jouw recensie over het restaurant IJssalon De Munt

JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Chocomel met slagroom, frisdrank, nougatinegebak en bittergarnituur genoten. Gebak en slagroom kraakvers en bittergarnituur (12 stuks) prima verzorgd. Bediening ronduit vriendelijk. Zitje buiten verwarmd met lampen/armaturen. Perfect uitzicht op de winkelstraat. Later nog softijsje van dezelfde zaak gehaald; ook prima van kwaliteit. Aanrader!
Angelique P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben een saucijzenbroodje genomen welke matig was. Deze was gewoon van de groothandel, jammer. Het broodje gezond was prima, erg veel voor 1 persoon. De poffertjes erg zoet van smaak. Een broodje ham kaas, waarvan er te weinig kaas op zat. Het bestellen op zich ging prima, maar ruim 20 minuten moeten wachten. Een tweede drankje was moeilijk te bestellen en duurde erg lang weer voordat we deze kregen. De twee dames die er waren, hadden het er duidelijk erg druk mee. De dames waren liepen geïrriteerd rond en lieten dit ook merken door hun gedrag. Jammer, we hadden meer verwacht.
- -.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier komen wij regelmatig voor de Lunch. Geen ingewikkelde dingen, gewoon een fatsoenlijke lunch voor een redelijke prijs. Personeel altijd vriendelijk en wat ons opvalt, meertalig. Terras is lekker verwarmd en ruim overdekt