IJssalon De Munt

Muntstraat 5 6301 BW Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart
31-436090235
7,4 /10
4 recensies

Meer informatie over restaurant IJssalon De Munt

7,4 /10
  • 10
    0
  • 9
    0
  • 8
    2
  • 7
    0
  • < 7
    2
Eten
7,4
Service
7,6
Decor
7,4
Prijs-kwaliteit
Voordelig
Geluidsniveau
Gemiddeld
Wachttijd
Kort
4/4 recensies
JohanVoog .
Meesterproever
(37 recensies)
Average Rating
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Chocomel met slagroom, frisdrank, nougatinegebak en bittergarnituur genoten. Gebak en slagroom kraakvers en bittergarnituur (12 stuks) prima verzorgd. Bediening ronduit vriendelijk. Zitje buiten verwarmd met lampen/armaturen. Perfect uitzicht op de winkelstraat. Later nog softijsje van dezelfde zaak gehaald; ook prima van kwaliteit. Aanrader!
Angelique P.
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
5,3 /10
Eten
6
Service
3
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
We hebben een saucijzenbroodje genomen welke matig was. Deze was gewoon van de groothandel, jammer. Het broodje gezond was prima, erg veel voor 1 persoon. De poffertjes erg zoet van smaak. Een broodje ham kaas, waarvan er te weinig kaas op zat. Het bestellen op zich ging prima, maar ruim 20 minuten moeten wachten. Een tweede drankje was moeilijk te bestellen en duurde erg lang weer voordat we deze kregen. De twee dames die er waren, hadden het er duidelijk erg druk mee. De dames waren liepen geïrriteerd rond en lieten dit ook merken door hun gedrag. Jammer, we hadden meer verwacht.
Ackie A.
Expertproever
(9 recensies)
Average Rating
8,3 /10
Eten
8
Service
9
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Hier komen wij regelmatig voor de Lunch. Geen ingewikkelde dingen, gewoon een fatsoenlijke lunch voor een redelijke prijs. Personeel altijd vriendelijk en wat ons opvalt, meertalig. Terras is lekker verwarmd en ruim overdekt
Thgeersing .
Fijnproever
(2 recensies)
Average Rating
2 /10
Eten
2
Service
1
Decor
3
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Na het bestellen van een gerecht van de kaart werdt een ander gerecht geserveerd. Communicatie tussen de eigenaar en de klant verliep niet klandvriendelijk en uiteindelijk heeft zij de klandtevredenheid voor een verschil van €1,- laten varen

klandtevredenheid 0 punten.

vervolgens schuift ze de schuld van het vertrekken van een andere klant op mij af met de opmerking "nou door uw schuld vertrekt die man".

Over de kwaliteit van het eten zal ik maar niet dieper ingaan.

Overigens is de rest van het personeel wel aardig.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.