Ijssalon Da Vinci

31-206400378

Meer informatie over restaurant Ijssalon Da Vinci

David B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Prima salon, de eigenaar heeft in Italië zijn vak geleerd en maakt een goed product, maar verder weinig bijzonder qua smaken erg traditioneel (Smurfen ijs zit ik persoonlijk niet op te wachten) een blok verderop bij patagonia sta je niet in de rij en wordt je verrast met smaken die je nooit eerder tegenkwam en wel winnaar van een gouden spatel voor nog hun minste product lol.
A. S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Goed ijs, maar niet echt top. Met name de Pistacchio was een tegenvaller.
Gezien de lange rijen wel erg populair en moeilijk om een stoeltje te bemachtigen, maar het grasveldje ernaast is ook fijn op een zonnige dag. Vriendelijke en efficiente service.
Jammie1977 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Wat een Feest is het iedere zomer weer om bij Da Vinci een ijsje te halen! Persoonlijk ben ik gek op Pistache ijs (nergens zo lekker geproefd als bij Da Vinci) en Mocca. Maar alle smaken in de vitrine zouden mogen worden genoemd, aangezien ze allemaal erg lekker zijn. Zeer mooie inrichting, mooi opgemaakte virtines, schoon en fris. Ik kan niet wachten tot het weer maart is en ik weer mijn eerste ijsje kan gaan halen! :-)
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Heel mooie, schone en frisse ijssalon in Amstelveen. In de grote vitrines hebben ze zoveel smaken ijs, dat het iedere keer moeilijk is om te kiezen. Je kan ook ijstaartjes kopen of een kopje koffie drinken. Het is altijd druk en de reden hiervoor is wel duidelijk: top kwaliteit ijs!!
Serdar D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Prachtige schone ijssalon nabij het centrum van Amstelveen. Gratis parkeren is fijn. Word er altijd met een glimlach geholpen door de eigenaren en hun frisse team. Een uitgebreid assortiment vers bereid ijs gemaakt van goede en verse ingrediënten. Eindelijk een ijssalon waar met spatels wordt geschept i.p.v. van die Hollandse bolletjes, klasse!
Prijzen zijn gezien de ruime porties niet hoog. Prijs - kwaliteit is hier DIK in orde!
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2013
Ik ga hier in de zomer wekelijks een ijsje halen. Er staat vaak een rij, en logisch: het ijs is hier echt het allerlekkerst! Heel veel keus, vrolijke aardige bediening, en echt goedkoop voor zulke kwaliteit. Ik kan nooit meer ergens anders ijs halen, want dat valt altijd tegen vergeleken met Da Vinci. Toppertje!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Heerlijk ijs! Ze hebben veel en bijzondere smaken (zoals Kinder Bueno en Raffaelo). De bakjes worden gevuld met een spatel en zijn qua portie ruim. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Prachtige frisse ijssalon. Op zomeravonden superdruk en hoewel parkeren gratis is, kun je dan soms moeilijk je auto kwijt. IJs is uitstekend van kwaliteit met veel verschillende smaken en ook sorbetijs. OOK heerlijke koffie uit een prachtige machine. We rijden er graag een blokje voor om.
Franca Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Zo hoort ijs te smaken! Romig, vers, niet te zoet. Voor een heerlijk betaalbaar ijsje moet je hierheen. Wat een aanwinst voor Amstelveen. De cookies en mokka zijn om je vingers bij af te likken. Ik ben heel kritisch met italiaans ijs, maar hier smaakt het precies zoals in italie.