IJssalon Clevers

Lottumseweg 1 5971 BT Grubbenvorst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJssalon Clevers

Thomas R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Voor ijs MOET je hier zijn. Geweldig. Terecht dat ze vele prijzen de afgelopen jaren al hebben gewonnen. Ik heb verschillende favoriete, maar kan toch het meest genieten va de frozen yoghurt.

We worden altijd vriendelijk geholpen en ze doen altijd moeite om het naar je zin te maken. Houden rekening met voorkeuren, allergieën.
De ijssalon ligt op een wat drukke hoek en soms kan het immens druk zijn met de ijssalon en moet je in de rij gaan staan voor een zitplek.

Maar het is zeker de moeite waard!
Lena24 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Ik had de coupe Brasil en het was erg lekker, helaas ontbrak de likeur en heb ik dit niet kenbaar kunnen maken aan de serveerster omdat ze het te druk had.
Wat ik erg vervelend vond, was dat de serveerster al bij het brengen van de coupes vroeg of we wilden betalen maar dat wilden we niet want we wilden eerst rustig eten en dan kijken of we nog koffie of zo wilden.
Bij het afruimen van de lege coupes vroeg de serveerster weer of we wilden betalen maar we wilden eerst espresso en capuccino, die overigens uitstekend was. Het leek er op of ze snel de tafel leeg wilde hebben want het was erg druk!
Bij het brengen van de koffie vroeg ze er weer naar en toen heb ik maar betaald om van het gezeur af te zijn. Kortom,als je rustig je ijs wilt eten , moet je hier niet zijn!

Veerle16 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Geweldige ijssalon met heerlijk ijs. Veel verscheidene smaken. Zeer divers aanbod van coupes.
Prijs-kwaliteit-verhouding goed.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Werkelijk heerlijk ijs, een omweg en de vele prijzen waard. Ook de ijskoffie was heel goed en dat voor € 2.50. De bediening was snel en vriendelijk. Leuk terras.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
mijn bezoek aan het restaurant was gezellig met een paar vrienden
ik hou veel van het ijs yoghurt exotica ijssalon clevers heeft lekker ijs
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Je verwacht het niet in een klein dorp als Grubbenvorst, maar voor deze ijssalon moet je beslist even omrijden. Heerlijk ijs en zalig van smaak. Leuk ingerichte zaak met groot terras. Snelle bediening en mooi opgemaakte ijsbekers. Aanrader!