IJssalon Capri

6,9
6,7
RayandBar .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij komen al jaren van uit Den Haag graag een ijsje eten bij Capri.
De bediening is vriendelijk en vlot.
De smaken van het ijs zijn erg lekker.
Ook de koffie is heerlijk.
De winkel is gezellig en schoon en recent verbouwt.
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Capri is een bekende naam in Rotterdam. Het is dan ook door deze reputatie dat Capri nog steeds populair is. De smaak van het ijs is allang niet meer wat het geweest is en de bollen zijn erg klein. Voor minder geld is er ijs bij andere salons te krijgen van veel betere kwaliteit. Dit was voor ons de laatste keer dat wij hier geweest zijn!
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Vroeger de enige juiste keuze voor ijs in Rotterdam (centrum) maar er is niet veel meer van over. Ongezellige, smoezelig aandoende salon en bakken. Bediening matig, nog wel correct. Flink aan de prijs voor oke ijs (niet super). Geen smaken die er qua beleving bovenuit springen.
Rick L.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Heerlijk ijs! Een aangenaam terras en ook het personeel wat ons helpt is vriendelijk en kunnen je wat vertellen over het ijs. Ook een hele snelle service! Dit is de ijszaak van rotterdam waar ik elke week weer terug kom. Geweldig!
Eufracia H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Super leuke en aardige mensen die daar werken , word ook netjes geholpen en het ijs is daar echt heerlijk ik zou jullie zeker aanraden om daar langs te gaan
Sissy B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Wat een heerlijk ijsje. Een tijdloze uitstraling en wat een smaken beleving. Ook de ijstaarten zagen er prachtig uit. Een zeer fris mediterraans ogend terras, dit een een plek waar ik vaker ga komen.
Hannah H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2015
Ze scheppen hier halve bollen ijs voor 1.25€ per stuk.! Gewoon zielig. Hij schept zijn bol en haalt hem langs de bak, echt elke bal schept hij zo. Halve bollen.
Verleden jaar al wat van gezegd maar ze blijven t doen. Ijs is ook niet meer wat t geweest is. En een oudbakken hoorntje.
Ga nu echt nooit meer.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
IJs? Italiaans?
wat een teleurstelling is dat daar.
Oubollig, dateert uit 1966, decor ? te triest voor woorden.
Kinderen in de bediening zonder enige leiding/supervisie.
Totaal ongeintresseerd in wat er binnen komt.
Achter ons zat een stel, 15 minuten te wachten in een half volle zaak. zijn maar weg gegaan en keken ons aan met vraagtekens in het gelaat.
Nee, na jaren hier niet te zijn geweest is het duidelijk.
Nooit meer.

Vergelijk dat met de Italiaanse salon op de boulevard in Scheveningen, dan is het duidelijk.