IJssalon Bleij

• Contant betalen niet mogelijk , Pin
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Vermeer01 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Pizza Calzone gehaald. Zo klein dat deze als voorgerecht nog te min zou zijn. Na verbazing over de omvang de eerste hap; niet gaar deeg en nauwelijks smaak aan de vulling.
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
We hebben gisteren een pizza tonno s besteld, maar de smaak was niet om naar huis te schrijven er lagen meer kappertjes op dan tonijn , ook was de tomatensaus te overheersend te dik besmeerd en de tomatensaus was veel te zout , de zout overheerste de smaak, ook was de bodem te dun leek net een matze, zonde want je moet wel 11,00 betalen voor een dunne matze
Verder was t gezellig druk en de bediening van goed en vriendelijk
Als de zoutpot minder gebruikt wordt en de pizza beter belegd is dan is het een aanrader maar nu niet
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voor de zekerheid gereserveerd, gezellig druk op vrijdagavond. Vooraf wat inktvis ringen en lekkere salade met stukje italiaanse kaas voor de ergste honger. Goede witte wijn. Pizza was overheerlijk. En natuurlijk een lekker ijsje om het af te sluiten. Sympathieke zaak . Fijn om even dichtbij met de kinderen pizza te kunnen eten.
Q Just Q D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
Wat een verdomd heerlijke pizza's worden hier geserveerd zeg... Wij hebben de diavola, quatro formaggi en prosciutto genomen. Stuk voor stuk was het smikkelen en smullen. Het restaurant is simpel ingericht en voelt heel vertrouwd/huiselijk aan. Moet je wel maar net van houden. Het ijs is ook heerlijk. Een echte aanrader voor wanneer je op de Kop van Zuid bent of op Katendrecht. Vanaf hotel New York en de Rijnhavenbrug ben je er in 4 minuutjes.
Bjorn V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
één van de betere pizza's in Rotterdam. Wij komen hier regelmatig. De inrichting is heel simpel, zoals je die in Italië ook wel eens tegen komt. Houten bankjes en eenvoudige stoelen en tafels. De pizza's zijn goed van smaak en lekker krokant. De bediening is erg vriendelijk en altijd "Bleij"
Na de pizza kan je nog even lekker een ijsje eten. Het ijs is ook van goede kwaliteit.
C V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Met onze kinderen alleen een ijsje gehaald dus geen pizza gegeten, maar wat een vriendelijke en geduldige eigenaar! Hij wachtte met een lach de keuze van de smaak ijs van onze kinderen af en het ene bolletje, werd een krappe 2 bollen per bakje. 4 euro voor 4 ijsjes, waar krijg je dat nog voor elkaar? Zeker een aanrader.
Qq12 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Echt een aanrader om lekker en goedkoop te gaan eten. Super lekkere pizza's en heerlijk ijs!! Tevens zeer kindvriendelijk en aardige eigenaar.

Jammer dat de onderstaande klant dat niet zo heeft ervaren!
Aktiefjen .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
We hebben eerst een ijsje gegeten met onze kinderen. We wilde maar 1 bolletje en onze dochter wilde binnen zitten aan een tafel, maar dat vond de eigenaresse niet leuk! Zij wilde liever dat we buiten in de kou gingen zitten. Uiteindelijk besloten we toch een pizza te eten en alsnog mochten we nu naar binnen. Overigens was het restaurant leeg, daarnaast is het meer een soort cafetaria van binnen. Houten tafeltjes met houten stoeltjes. De pizza rook lekker, maar wij vonden het te dun en te waterig, jammer. De eigenaresse was erg onvriendelijk en keek ook steeds zo vreemd als we iets vroegen zoals extra servetten. Je zou bijna denken dat ze liever geen klant wil of niet blij met klanten is. Al met al gaan wij er niet meer heen. Van ijs en pizza zou je als kind en volwassene toch vrolijk moeten worden, maar wij wij helaas dit keer niet.
Epicure .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Eenvoudig buurtrestaurant / ijssalon nabij het Deliplein van het hipper wordende Katendrecht. Toevallig moesten we hier in de buurt zijn dus schoven we hier om 18:00 uur aan voor een snelle pizza. Althans dat dachten we, want pas 1 uur later werden de 2 pizza's en een pastagerechtje opgediend. Iets wat in 10 minuten had gekund, voor de aard van de gerechten. Pizza's prima van smaak, dunne bodem, maar wel wat aangebrand helaas. Pasta viel tegen en was vooral erg zout. Bediening was vriendelijk en attent. Conclusie: leuk zaakje voor als je er vlakbij woont, maar niet de moeite waard om er speciaal voor naar toe te gaan.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
In deze ijssalon serveren pizza's van uitstekende kwaliteit. De bodem is heerlijk dun, knapperig en smakelijk. Wij namen alle drie een andere pizza zodat we konden uitwisselen. Alles was even lekker. Als toetje geen officieel duur dessert, maar gewoon een ijsje uitkiezen. De rekening was een aangename verrassing. De inrichting is eenvoudig, maar er heerst een gezellige sfeer en de bediening is vriendelijk en snel. We komen hier zeker vaker.
Shabbybaba .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Zojuist een pizza besteld, om daarna te horen dat dit 45 minuten gaat duren. Kan wel kloppen, want het is aan de drukke kant, maar zeg het dan vóórdat ik bestel. Sowieso had ik een actie online gevonden (2e pizza 50% korting), welke tot 30-8-13 geldig zou zijn, maar hiernaar informerend werd verteld dat dit niet het geval was. Nu zit ik mijn biertje van 3,50 euro op te drinken, want deze had ik wel direct gekregen. Onhandig. De sfeer is verder wel prima en ook ruikt het heel lekker. Jammer!
Bappa .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Heerlijk ijs, lekkere pizza's, maar vooral fantastische pasta's. Superverse italiaanse producten. Nu nog het echte romeins zabaglione-ijs en dan is dit echt een stukje Italie midden op Katendrecht.
Ellenscomments D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Volgens mij de lekkerste pizza van Rotterdam! Ijsje toe was ook heerlijk. Inrichting beetje eenvoudig studentikoos, maar toch gezellig. Sfeer is prima; bedieding erg vriendelijk.
Hoop dat ze de pizzabakker daar vasthouden, dan komen we zeker terug.