IJssalon Bemer

Meer informatie over restaurant IJssalon Bemer

Jouw recensie over het restaurant IJssalon Bemer

pisquared .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Lekkere ijsjes voor 1 euro per bolletje en flinke hoeveelheid slagroom. Altijd druk op zomerse dagen en rond nieuwjaar ook lekkere oliebollen en appelflappen.
Ard V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
De ijssalon waar het altijd druk is was deze middagdag rond 16.00 ... Leeg.
Het dreigende weer was daar vermoedelijk de oorzaak van.
De smaken zijn best goed te onderscheiden, de slagroom is heerlijk. Ik had mijn vijf bolletjes eerder op dan mijn vriendin haar twee bolletjes
Persoonlijk vind ik de ijssalon in Amersfoort beter citroenijs en Limoncelloijs hebben.
Toch kom ik er regelmatig terug, om een ijsje te eten in de verleidelijke geur van de snackbar ernaast (en daarna een kroketje ... :-).
Parkeren is soms wat moeizaam, maar dat komt door de vele bezoekers met de auto.
Gijsbert K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Na een heerlijke wandeling in de bossen van Lage Vuursche, ben ik speciaal naar IJssalon Bemer gereden. Ik was daar ruim 10 jaar niet geweest omdat ik niet meer in de omgeving van Soestdijk woon. Ik hoopte dat ze nog altijd dat verrukkelijke cassata ijs zouden hebben. Dat bleek het geval te zijn. Maar sterker nog het smaakte minstens zo goed als 10 jaar geleden. Ik had tijdens mijn vakantie aan het Lago Maggiore deze smaak geproefd en was er gelijk verknocht aan. Zij maken cassata ijs zoals je ze alleen in Italië kunt proeven. Ze hebben bij IJssalon Bemer tientallen andere smaken, die het proeven waard zijn. Mocht je geen keuze kunnen maken, dan helpen de vriendelijke en ijskundige medewerkers u graag met een smakelijk advies. Beslist een aanrader als u in Soestdijk bent of een bezoek brengt aan de bossen of het Paleis Soestdijk.