IJsland Smaakmakers

Zaterdag en Zondag 09:00 - 20:00
Voordelig
Dory V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Op zaterdag geluncht met vier bij IJsland in de Maasstraat. Hoekpand waardoor er aan twee kanten terrasruimte is. Deze zonnige herfstdag is het terras goed bezet, hoewel je nu echt je jas aan moet houden en een plaid wat extra comfort geeft. Binnen niet al te grote ruimte en ingericht met stoer-ruig meubilair, een open keuken en een aparte ingang voor het overheerlijke, zelfgemaakte ijs. We kiezen allemaal voor de fameuze pannenkoeken van eigenaar Jason en die maken hun reputatie van mooi dun, met knapperige korst, meer dan waar. Keus uit veel theevarianten maar er staan ook (biologische) vruchtensappen en smoothies op de kaart. En goede koffie. Bediening is zeer hartelijk en attent. Erg leuk concept, pannenkoeken en ijs, want zo heb je elk seizoen iets te bieden. Aanrader.
HPT .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zo'n fijne zaak, bij mij om de hoek, waar je je meteen op je gemak voelt!
Bij een tweede bezoek, kent men je, dat geeft een fijn gevoel, je bent niet klant nummer zoveel. Het eten is grote klasse, pure smaak, overheerlijke pannenkoeken, gezonde en lekkere sapjes en je kunt er ook terecht voor een uitstekende kop koffie. De eigenaren zijn bijzonder hartelijk en het personeel eveneens. Kortom...van een bezoek aan IJsland krijg je zeker geen spijt!????
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wat een top tent, heerlijke pannenkoeken & wentelteefjes! :-). Super leuke mensen, hele goeie bediening. Nu alleen nog het ijs proeven..... Maar als dat net zo lekker is als het andere eten en drinken..... Dat belooft nog wat! :-D
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Een nieuw restaurantje waar we al een aantal keren hebben gegeten met onze 2 kinderen van 7 jaar en 4 jaar en waarom? Pannenkoeken en ijsjes!! Vanzelfsprekend voor de kids pannenkoeken met stroop en suiker maar voor de volwassenen bijvoorbeeld een pannenkoek met boeuf bourguignon, zeker een aanrader. Geen alcohol maar wel heerlijke ijsjes. Kids zijn hier niet weg te slaan en de bediening is kidsproof. Verse sapjes zijn heerlijk en voor de lunch wentelteefjes.