IJsfabriek Monte Pelmo

31-206230959

Meer informatie over restaurant IJsfabriek Monte Pelmo

SimovW .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Het lekkerste ijs van de Jordaan! Lemon Cheescake en Honing meloen altijd een aanrader, stracciatella overheerlijk. Op zomerdagen een lange rij tot laat in de avond, maar snelle bediening dus meestal geen probleem.
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Eindelijk weer eens ijsje bij Monte Pelmo gegeten. Heerlijke combinatie van citroen en grapefruit. Leuk afgemaakt met een wafeltje met de naam van de ijsfabriek erop. 6 stoeltjes buiten in de zon. Aardige behulpzame dame achter de toonbank. Ik hoef voor lekker ijs dus niet altijd richting Scheldestraat te reizen.
Isabella G.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2013
Monte Pelmo is een van de lekkerste ijsverkopers die ik ken, en ik stuur er regelmatig vrienden en toeristen heen. Ze hebben een zeer ruime keus aan smaken, elke dag kan je weer andere dingen kiezen, en op een gemiddelde dag staan er zeker 20 smaken voor je klaar. Ze hebben aparte smaken zoals aardbei met rode peper en citroen-kwarktaart, maar ook gewoon heerlijke sorbet die écht naar fruit smaakt. Aanraders: maple syrup-walnoot, creme caramel, Mr Nico en de genoemde citroen-kwarktaart in de roomijsafdeling, van de sorbets honingmeloen, bosbessen en limoen-basilicum. De service is wisselend, ze hebben veel tijdelijke vakantiewerkers, sommige daarvan zijn goed in hun werk, voor anderen is het duidelijk niet meer dan een vakantiebaantje. Maar dat doet niets af aan de heerlijke smaken! De enige smaak die ik nog mis is pure chocolade...
Eetprofi .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Het ijs is lekker, maar toen ik vroeg wat voor eieren er in het ijs verwerkt waren (legbatterijkip-, scharrel- of bio-eieren) werd ik niet serieus genomen als klant. Het antwoord van het meisej luidde: wij gebruiken van die zakken die we mixen. De ijsmixer, die zoiets m.i. wel hoort te weten, wist niet of er nu eiwit of eigeel in het ijs zat. Ik kreeg niet het idee dat ze hun product serieus namen. Erg jammer.