Ijsboerderij De Helenahoeve

Meer informatie over restaurant Ijsboerderij De Helenahoeve

• Catering , Terras
JoyceSlenaken .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Ijs is zelfgemaakt en super lekker. Niet teveel fratsen, gewoon puur natuur 'hoeve' ijs. Hoorntjes zijn zelf gemaakt en smaken top. En wij zijn wat gewend als fijnproevers ;). In Italie is het ijs natuurlijk anders, maar dat kun je in Nederland dan ook niet verwachten.
Ijs moet je zelf halen, er zijn banken, aan de overkant loop je zo het natuurgebied in.
Ik word altijd weer blij als de Helenahoeve weer open is.

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Nelly en ik wilden morgen 31 october nog een laatste ijsje halen bij de Hoeve ,maar jullie zijn helaas gesloten. Wij komen uit Klimmen en eten de laatste jaren vaak na de wandeling bij jullie
geweldige ijsjes. (twie bolkes estebleef.)
Ik hoop dat jullie er nog wat jaartjes mee door gaan,en overigens tot 2016 !!

Groeten Nelly en Jan Hamers.
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Al jaren combineren wij af en toe een mooie wandeling door het prachtige Limburgse landschap met een ijsje bij de Helenahoeve. Heerlijke zelfgemaakte horentjes en lekkere grote bollen ijs. (Ook nog heel goedkoop) Vaak staat er een rij, maar het is het wachten zeker waard! En dan heerlijk met je ijsje aan de overkant aan het water gaan zitten.
Spaw01 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Bij een bezoek aan Zuid-Limburg slaan mijn vrouw en ik een bezoek aan deze ijsboerderij zelden over. De plek is prachtig en druk bezocht. Heerlijk om even te zitten genieten van een ijsje. Er is geen terrasbediening. Je haalt zelf je ijsje bij de toonbank. Vriendelijk personeel dat er duidelijk plezier in heeft. Het ijs is lekker, maar niet heel bijzonder. De zelfgemaakte oblie hoorntjes zijn wel zeer smakelijk. Prijs/kwaliteit uitstekend. Goed betaalbaar, ruime porties ijs. Een prima stek!