IJs & Koffiesalon Huberts

Hoofdstraat 61 7941 AC Meppel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJs & Koffiesalon Huberts

E.G. D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Overheerlijk gebak en vriendelijk personeel.
Tijdens de Meppeldag even een terrasje gepakt bij De Brasserie in de Hoofdstraat (bij de kerk). Het is gezellig druk en dat merk je ook op de terrassen. Thee en gebak besteld met walnoten en honing. Van welke bakker is dát afkomstig? De serveerster vertelt me dat het "gewoon" van de Horesca komt. Van harte aanbevolen!
Binnen staan de tafeltjes vrij dicht op elkaar. Buiten kun je lang beschut op het terras zitten. Het personeel is vriendelijk en neemt de tijd om hier en daar een praatje met de klanten te maken.
N.B. Voor IENS: misschien is het handiger om de naam van Huberts te vervangen door De Brasserie.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij De Brasserie. Het eten ziet er zeer verzorgd uit en wordt mooi opgediend. De schotels zijn van prima kwaliteit. Daarnaast heerst er een leuke sfeer en is het personeel heel correct en vriendelijk. Ook onze kinderen waren enthousiast en dat wil wat zeggen! Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker een keer terug. Misschien wel handig om op Iens in de titel "De Brasserie" erbij te vermelden, zodat het zichtbaar wordt in de zoekresultaten.
Ddevos .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Heerlijk gegeten, mosterdsoepje vooraf, daarna de kippenlevertjes, echt een aanrader. Lekker midden in het centrum, ideaal om daarna bioscoopje te nemen. Erg vriendelijk personeel.
R-en-R .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
We komen hier regelmatig. Echt een gezellig eetcafé. Er hangt een fijne, ontspannen sfeer en het personeel is erg vriendelijk. De bagel roomkaas is heerlijk, de jus d'orange is zoet en je drinkt er goede koffie. Ook geschikt om 's avonds voor een redelijke prijs een hapje te eten als je geen zin hebt om te koken.