IJgenweis

Clingendael 7 2597 VH Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant IJgenweis

Jouw recensie over het restaurant IJgenweis

Sascha V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Vandaag héérlijk gezeten bij IJgenweis CLINGENDAEL. Bediening was snel en zeer vriendelijk. Cappuccino was heerlijk en veel keus in gebaksoorten. Mooie plek! Echt een aanrader. De medewerker gaf op mn vraag waarom ze disposables gebruiken een keurige uitleg. Ze hebben slechts beperkte binnenruimte en zeer kleine afwasmachine. De disposables zijn van gerecycled plastic en hebben dus al een 2de leven. Hierdoor kunnen ze veel gasten bedienen en tegelijkertijd bewust blijven van het milieu. Verbruik van water is nu beduidend lager. Lijkt me dus goed over nagedacht.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Prachtige ligging in een mooi park. En omdat het niet koud was en ze ondanks de regendreiging toch de parasols opgezet hadden kon ik lekker buiten zitten. Een heel lekkere biologische witte wijn met een verse piadina maakte het tot een genoeglijk verblijf. Natuurlijk is en blijft het een ''theeschenkerij", dus verwacht geen culinaire hoogstandjes of knipmessende obers.
Het plastic bordje is wel een beetje vreemd, gezien de duurzaamheid die zo hoog in het vaandel staat.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wij zaten hier heerlijk in de zon, op het zijterras, met een prachtig uitzicht op oeroude bomen. Ik at een Thaise currysoep, die aardig was. Mijn disgenoot was erg te spreken over een broodje zalm met salade, dat er inderdaad smakelijk uitzag. De bediening was razendsnel dit keer, dat hebben we wel eens anders meegemaakt. Kennelijk worden de recensies serieus genomen. Het wegwerp-lepeltje (metallic-look) bij het glas munt-thee vond ik onaangenaam, maar de thee was oké.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Bediening is traag, chaotisch en staat niet open voor opmetkingen hierover. Bananencake id een hoede keuze overigens, terrasjes zijn wel ok verder.
Meladi .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat ligt dit restaurantje op een perfecte plek, middenin park Clingendael, en vlakbij de Japanse Tuin! Er is een groot terras en het zat goed vol toen we er waren.

Het duurde dan ook even tot onze bestelling werd opgenomen. Het was niet helemaal duidelijk of we daarvoor zelf naar binnen moesten of niet, en het personeel negeerde me toen ik naar binnen liep om het te vragen. Maar goed, uiteindelijk konden we bestellen.

Ze hebben erg lekkere cappuccino! De taartjes zijn ook erg lekker. Er werd wel een plastic metallic-look lepeltje geleverd bij de koffie. Dat vond ik wel gek, ze adverteren namelijk met hun duurzaamheid, en wegwerpbestek vind ik daar niet echt bij passen.
kees B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Prima locatie. Hartelijke ontvangst. Begroeting hoort thuis in Amsterdamse kroeg.
Maaltijd wordt geserveerd op kleine plastic bordjes. Broodjes zijn prima, echter niet te snijden met die messen. Serveer er dan desnoods bistromessen bij. Drankjes werden verkeerd opgenomen.
Volgende keer komen we hier wel terug, maar dan voor een drankje.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
IJgenwijs Den Haag is werkelijk prachtig gelegen in het bos van Clingendael. Echt een soort van pannenkoekenhuisje. Jammer dat ze geen pannenkoeken serveren. Wat direct opviel aan de kaart waren de grappige woorden; Blaarkop en klapgrill. Helaas viel de focaccia met brie erg tegen. Het was eigenlijk een hele kleine tosti voor 6,75. Erg duur dus. Voor de plek kom ik zeker terug. Iets drinken is prima maar het eten valt gewoon tegen.