Evenementen

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Fruit de mer is uitgesloten van de Albert Heijn campagne
Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant IJ-kantine

Industrieel design, klassieke culinaire klasse

Een vrolijk en eigentijds restaurant gelegen aan het IJ. Hier geniet je van een ambachtelijk bereide lunch of diner terwijl de schepen af en aan varen. Klassieke gerechten worden hier door de chef met veel passie op tafel getoverd en door het industriële decor waan je je in een andere wereld. Neem vanaf het Centraal Station het pontje en laat de wind door je haren waaien voordat je aanschuift voor de vele culinaire traktaties die de IJ-kantine rijk is.

Meer informatie over restaurant IJ-kantine

Met het pontje (Veer NDSM-werf) vanaf Amsterdam Centraal

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
- Ontbijt 09:00 - 11:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant IJ-kantine

Pauline B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Mooi uitzicht, lekker muziekje op zondagmiddag. Misschien vanwege Sinterklaas beetje te rustig.
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Graag kapstok niet bij uitgang restaurant.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ondanks dat het best wel druk was, waren er geen lange wachttijden bij de bediening. Het personeel was goed op de hoogte van de gerechten en de keuken was zeer flexibel.
Veronica G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Ons eigenlijk vergeten....duurde lang. Carpaccio zout, vis niet gaar.
Personeel geeft af op eigen keuken
( en meer). Jammer.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Stoelen zitten niet echt lekker, maar ik heb slechtere fehad en deze passen bj de inrichting
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Jammer! We komen hier vaak voor netwerk gesprekken dus kennen de plek. Nu hebben we er ook eens gegeten. Wat was dat teleurstellend! Er ging iedere keer iets mis, het werd vergeten, we vonden de kaart mager en het eten smaakte niet bijzonder. Gemiste kans IJ-kantine!
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Tagliatelle met fruits de mer, alleen een paar mosselen met zand en schelpresten.
Geen vongole of iets anders ,beetje karig voor 20 piek.

Ijs sorbet gesmolten en gewone puree bij de confit

Kan beter
Matheus M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het voorgerecht, carpaccio, was heel goed.
Het hoofdgerecht, entrecôte traditionelle was een teleurstelling, het vlees was niet gemarmerd [met vet dooraderd] maar heel pezig en taai.
Een nagerecht , tiramisu, was uitstekend maar bij het kaasplateau miste ik wat toast of crackers.
Door de AH restaurantactie was de prijs-kwaliteitverhouding redelijk, anders was het geen succes geweest.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Vanavond in de IJ-kantine gegeten met een grote groep. Alle drie de gangen waren zeer teleurstellend. De carpaccio was waterig en smakeloos. Entrecote met veel vet, verlepte groeten en heel weinig aardappel garnituur, tevens was het gehele gerecht lauw. Het toetje was het minst slecht, maar heel klein. Vrijwel iedereen in de groep had dezelfde ervaringen. Kortom, zeer slecht!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
De tafeltjes voor 2 personen staan te dicht bij elkaar.
Eten, drinken en personeel OK.
Fijne avond gehad.
MvL
Jetske H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Zoals we al aangaven was de bouillabaisse te zout en de venkel te rauw. Ik vond kokkelschelpen en mosselschelpen in de soep geen succes. In de salade zaten tomaten die volgens mij overrijp waren (niet lekker). De verhouding vis en groenten was ongebalanceerd. Ik had afgelopen nacht behoorlijk last van mijn buik.
Het was te rumoerig omdat de tafel naast ons te dicht bij was en hun conversatie daardoor te opvallend was.
Judith M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het doorgeven van mijn allergieën was goed gegaan en de serveerster was ervan op de hoogte.
Het was nog niet druk toen we aankwamen om 17u, toch duurde het vrij lang voor we geholpen werden. Daarom maar doorgegeven dat we om 19u weg moesten ivm een voorstelling. Geen probleem! De serveerster zou ervoor zorgen dat we het eten snel achter elkaar zouden krijgen. Dat ging goed tot na het hoofgerecht. Er was namelijk een personeelswissel en "onze" serveerster had het niet aan haar vervangster doorgegeven. Dus om 18.50u geen tijd meer voor een dessert. Gelukkig kregen we wel snel een kop thee en een cappuccino.
Het eten was prima, maar de groente bij het hoofdgerecht was nauwelijks gekookt en rauwe bloemkool is echt niet lekker. Dit hebben we ook aan de ober doorgegeven en hij pakte het uitstekend op. Nu maar hopen dat de keuken er iets mee gaat doen ;-)
Erg leuk dat er een live band speelde!
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Gevarieerde kaart, lekkere gerechten. Goede sfeer, aardige bediening. Pluspunt: meteen een karaf water op tafel. Een heerlijk avondje, net als de vorige keren.
Bedankt voor uw bezoek en beoordeling Elly! We hopen u een volgend keer weer te mogen ontvangen!
Cedric D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Ruim 3 kwartier op mijn lunch moeten wachten
Bedankt voor het delen van uw ervaring. En jammer dat u lang heeft moeten wachten. Dat is niet de service die wij willen bieden. Helaas gebeurt het soms dat door de grootte van ons restaurant, onze gasten even dienen te wachten. Het is dan wel zo dat dit duidelijk naar u gecommuniceerd dient te worden. Ik hoop dat dit ook het geval is geweest. Hopelijk mogen wij u nogmaals in de toekomst ontvangen wat ons de kans geeft u snel te bedienen. Hartelijke groet, Lotte, Assistent bedrijfsleider
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was lauw en de eend veel te zout. Kom er niet meer
Oscar B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Ruim een half uur wachten voor een broodje en soep is echt te lang
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Bediening is erg traag en eten nogal teleurstellend
Wil C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Bediening was erg warrig waren het voor gerecht vergeten en de patat bij het hoofd gerecht en het broodje bij de Hamburg was oud sorry ga er niet meer heen
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018