Evenementen

Over het restaurant IJ-kantine

Industrieel design, klassieke culinaire klasse

Een vrolijk en eigentijds restaurant gelegen aan het IJ. Hier geniet je van een ambachtelijk bereide lunch of diner terwijl de schepen af en aan varen. Klassieke gerechten worden hier door de chef met veel passie op tafel getoverd en door het industriële decor waan je je in een andere wereld. Neem vanaf het Centraal Station het pontje en laat de wind door je haren waaien voordat je aanschuift voor de vele culinaire traktaties die de IJ-kantine rijk is.

Meer informatie over restaurant IJ-kantine

Met het pontje (Veer NDSM-werf) vanaf Amsterdam Centraal

Maandag t/m zondag 09:00 - 00:00
- Ontbijt 09:00 - 11:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant IJ-kantine

Elisabeth B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Goed gegeten,duurde alleen wat lang met de bediening
Julietta T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Een heel goed restaurant met mooi uitzicht. Lekker de hele avond op het terras gezeten, waar je voortdurend kan ‘meegenieten’ van de harde muziek van het terras verderop. Daar konden de twee live gitaristen niet bovenuit komen, jammer. Een aardige ober maar zijn vrouwelijke collega’s waren een beetje traag.
R.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kwaliteit van het eten was prima, halverwege de avond naarmate het drukker word ontstaat er paniek bij het personeel en is het een chaos met lange wachtijden en verkeerde gerechten die uit geserveerd worden.
P B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Best jammer, dat je netjes aan de gastvrouw een tafeltje vraagt op het terras om wat te kunnen drinken. En ze je vrolijk verteld dat ze vol zijn. Het terras was half leeg....! En dat je dan wegloopt en er mensen op het terras gaan zitten en gelijk geholpen worden. Het excuus van de gastvrouw was dat ze te weinig personeel hebben om te bedienen.
S K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Wij kwamen om 22:30 langs op zaterdag avond na de drone show! Terras nog voldoende tafels en je moest je aanmelden voor een tafeltje dus dat deden wij netjes! Kregen als antwoord nee mijnheer we hebben geen plek, dit terwijl erg plek zat was. Mensen die brutaal zelf aan een tafeltje gingen zitten zonder zich netjes aan te melden werden wel geholpen. Dan doe je het als horeca met hoge horeca prijzen toch niet goed. En verdien je een slechte beoordeling ! In een hoop andere beroepen wordt je met zo’n slechte service genadeloos ontslagen !
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heel leuke en attente mensen in de bediening en heerlijk eten met meer dan gemiddel aandacht voor groenten
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten met zn vieren. Rode huiswijn was erg lekker. Goede bediening. Gezellige inrichting . Voor herhaling vatbaar!
Lucas S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Entrecote waszeer goed perfect gebakken carpaccio ook super kabeljauw en de steak Tartaar ook heel goed.
Crème brulee was niet goed gebrand , werd door het personeel perfect opgelost met een koffie van het huis .
Kortom een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Heerlijk gegeten!
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Mooie lokatie, mooie inrichting, topterras en vriendelijk en behulpzaam personeel maar vond het eten beduidend minder.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Doordat de bediening vriendelijk was maakte het de avond goed, want wij moesten erg lang wachten op het eten, mensen die een uur na ons kwamen kregen eerder hun eten dan wij. Dit was erg jammer
Lara S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Prima gegeten, vis was wel wat te droog en hamburger te rauw, maar de rest was goed. Bediening prima, en uiteindelijk toch voor 3 personen korting via de AH restaurantactie gekregen nadat de 4e had afgezegd.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Smaakvol eten op een in de zomer prachtig terras. De bediening deed zeker z’n best, maar liet op het eind toch een paar steekjes vallen..
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was goed alleen hebben we heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht 40 minuten dat bederft toch echt wel het plezier van uit eten gaan
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijk menu, super bediening, zeer vriendelijk en klantgericht !!! We hebben op ons verzoek op het terras gegeten, alles prima en gezellige sfeer.
Thea T.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Een paar nieuwe mensen in de bediening, maar iedereen was zeer vriendelijk. Water werd telkens ongevraagd aangevuld, ook erg prettig! En het eten was heerlijk.
Beste Thea,
Dank! Voor uw feedback en de tijd die u heeft genomen om ons te schrijven. Ontzettend fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij de IJ-kantine. Daar doen we het uiteindelijk voor. Graag tot een volgend keer!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Erg goed eten (al had het een graadje warmer gemogen), leuke bediening. Duurde alleen wel erg lang voordat we ons eten kregen. Blijkbaar (lieten we ons vertellen) onderbezetting in de staf.
Beste Frank,
Erg goed eten en een leuke bediening. Dat is erg fijn voor ons om te horen. Ook fijn om te weten dat u genoten hebt. De andere punten nemen we uiteraard ook mee. Ik hoop dat we u in de toekomst wederom mogen ontvangen.
Hartelijke groet,
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goed gegeten, maar erg trage bediening
Beste Marianne,
Dank voor uw schrijven. Dat waarderen we zeer! Altijd plezierig om te lezen dat u goed gegeten heeft. Ook uw feedback over de bediening nemen we ter harte. Hopelijk tot een volgend keer!
Adriana T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Bediening Heel vriendelijk en attent . Lekkere kaart me simpele Franse gerechten. Kwaliteit van het eten is goed. Locatie is erg mooi en kindvriendelijk. Toetjes vond ik wat minder. Brownie erg machtig en slagroom uit een spuitbus. Chocolade mouse vergeten en rood fruit zijn die besjes. Eigenlijk om terug te sturen, maar de rest was wel heel goed
Beste Adriana,
Dank voor uw beoordeling en feedback. En uiteraard fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons mede dankzij de vriendelijke bediening, de lekkere gerechten op de kaart en onze mooie locatie. En inderdaad zijn kinderen ook erg welkom bij ons. Uw feedback op onze desserts nemen we zeker ook mee. Dank hiervoor.
Hartelijke groeten,