Ie-sicht

Meer informatie over restaurant Ie-sicht

5,8
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Slecht gegeten schnitzel wat kan je daar nu verkeerd aan doen nou hier wel veel te zout, mijn partner heeft slibtongen gegeten ook veel te zout en niet goed doorgebakken. Gebakken aardappels zag eruit als drap.
We begrijpen niet waar deze Kok zijn opleiding heeft gehaald.
Moon73 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prachtige locatie maar daar is ook alles mee gezegd. Lauw warm eten, taaie schnitzels. Eten erg vet en veel te zout. Saladebuffet met nog maar een paar blaadjes sla, volledig verlept en ook lauw. Bediening deed ontzettend hun best om te proberen om de zaak nog een beetje te redden ondanks de vele klachten van ook de andere gasten. Al met al erg teleurstellend!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
De ligging aan het water is uniek,daar rijd je graag voor om! Maar de keuken kunnen ze sluiten. We hadden het warm aanbevolen Bourgondisch buffet gekozen. Liefdeloze opgewarmde, lauwwarme kliekjes, gegarneert met peterselie. Ipv kibbeling kregen we vissticks! Men probeerde het met een aardig toetje goed te maken en de koffie hoefden we niet te betalen. We hebben ons rotgeschaamd dat wij 2 personen hiervoor hadden uitgenodigd en volgens ons schaamde de bediening zich ook dat ze ons dit moesten voorschotelen. NOOIT weer.
Hein1965 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Zelden zo slecht gegeten, biefstuk compleet overcooked, kip smaakt naar vis, ipv brochette kregen we aubergine (brochette klinkt als courgette was de uitleg?). Kinderen konden aan tafel stuiterballen met de biefstuk. Wijnen verkeerd uitgeleverd (wit ipv rood en daarna rood ipv wit). Personeel wist niet hoe het bestek moest liggen (vork links, mes rechts). Personeel sowieso geen horeca ervaring? Binnen waan je je in een slecht wegrestaurant. Locatie aan het water verdient veel beter restaurant. Kortom aanfluiting en zonde van de gespendeerde € 100,00.
Erik .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Het eten is doorsnee en dus niet erg bijzonder (een kleine voldoende). Je krijgt niet het gevoel dat er in de keuken koks met passie voor eten staan te werken. Plates zijn ook nog redelijk aan de prijs. De bediening komt wat klunzig en boers over. Het decor van het restaurant is ouderwets en moet hoognodig aangepakt worden. Op de toiletten kom je ook liever niet. Als bezoeker wil je graag met een goed gevoel bij een restaurant wegkomen, het moet eigenlijk een 'beleving' zijn. Het totaalplaatje moet kloppen, maar dat is bij dit restaurant absoluut niet het geval. Ik zou de eigenaar adviseren om veel goede restaurants te bezoeken, om zelf te ervaren hoe het ook anders kan. Op een gegeven moment is een mooie locatie aan het water, simpelweg niet meer genoeg. Voor mij dus niet weer.
Roger Christiaan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2014
Als watersport enthousiast ,is het -na klein uur varen- heerlijk om op het terras van-watersport- restaurant IE-Sicht een kopje koffie te kunnen drinken ,dom genoeg lag me portemonnaie elders ,had ik toch bijna een probleem ,e.e.a is keurig opgelost ,de koffie mocht morgen ook betaald worden bij wijze van uitzondering ,dus de andere dag zat ik met prachtig mooi weer ,weer in me scheepje ,bracht de 2,10€ ,bestelde koffie en kreeg een oranje koek erbij ,kijk da's klanten binding geweldig bedankt ,wie geeft wat ie heeft is waard dat ie leeft ,heb ontzettend veel gevlogen en van alle kanten bekeken is het een TOP restaurant op klasse locatie ,roger.
Taxa .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2014
Het was geen probleem om nu 's avonds een plate van/voor de middag te bestellen: roerbak satéschotel. Prima verzorgd en lekker, met prima bediening. Wij komen hier regelmatig en vinden de persoonlijke vriendelijke benadering van het personeel altijd meer dan plezierig.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Ik heb dit restaurant bezocht tijdens een personeels-uitje. Het hotel-restaurant is bereikbaar via het water, op deze wijze zijn we hier ook naar toe gegaan. Prachtig uitzicht, mooie locatie. Op het menu stond een schnitzel die compleet met aardappeltjes, friet en groente opgediend werd. Ik vond het eten goed op smaak gebracht, mals geserveerd, hiervoor een acht. Ondanks het prachtige uitzicht brengt het restaurant zelf weinig extra sfeer, daarom een zeven voor het decor. De bediening was voldoende.
Leny S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
heerlijk gegeten met zicht op het water. Het eten was gewoon lekker en aangezien we in het hotel logeerden hebben we hier 2 keer gedineerd. Vóór eerst garnalen en geitenkaas op stokbrood (kregen 2 bordjes zodat we konden delen), 2e keer mosterd- en uiensoep. Heerlijk. Diamanthaas (zo lekker dat ik dit 2 dagen achter elkaar besteld heb) echtgenoot lasagne en 2e keer zeewolf. Erbij frites, gebakken aardappelen en groente + saladebuffet.
vriendelijke bediening. kraanwater gratis.
Fries86 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
tijdje geleden wezen eten op deze prachtige locatie aan de smalle ee waar je echt een prachtig uitzicht hebt op het water!!
Bij aankomst was er een bruiloft gaande en dus was het voor ons als niet bruiloftgasten de bedoeling dat we in het nagelegen restaurant eten.
Het restaurant had weinig uitstraling.
niet de warme sfeer die je bij een restaurant verwacht.
Bij binnenkomst al snel geholpen door de gastvrouw die ons al snel een drankje serveerde.
Daarna ook al snel een keuze kunnen maken uit de menukaart, maar deze kaart vond ik wel heel klein.
uiteindelijk gekozen voor rundercarpaccio, kalfsentrecote en sorbet na.
eten was lekker, maar voor de prijs die je betaald had ik wel iets meer bijgerechten verwacht naast de hoofdgerechten.
Daarnaast ook een tip om voortaan toch gebruik te maken van steakmessen, want het was wel moeilijk snijden met een gewoon mes bij een kalfsentrecote.

Kortom restaurant waar ik wel goed heb kunnen eten, maar qua prijs/kwaliteit zou ik voortaan toch ergens anders eten waar ik meer krijg voor dezelfde prijs!!
Richard En Ria .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2013
Op het terras op deze prachtige locatie hebben we gebakken paling gegeten en een stoofpotje. Het smaakte heerlijk. Je kunt kiezen voor de plate maar ook voor de uitbreiding met de saladebar en warme groenten. De keuze in de saladebar is goed, vooral de rabarber was erg lekker. Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Dennis D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Op een prachtige zomeravond aan het water gezeten met z'n 2en. Mooie locatie, maar dat was het dan ook. De bediening was op z'n zachts gezegd onge?nspireerd, slofte wat rond en haalde constant tafels door elkaar (lag aan de 4- tot 6-cijferige tafelnummers en van tafel wisselende gasten alsdus een personeelslid). Toen wij aan een personeelslid aangaven nog iets te willen bestellen werd moeilijk gekeken en gezegd dat er zo iemand kwam. Een tijdje later kwam een jongen (natuurlijk eerst bij de verkeerde tafel) om nogal onzeker en verbaasd te vragen of wij dan soms iets wilden bestellen. De kaascombinatie (oud en nieuw) was ronduit smerig: alleen maar hele harde stukken smakeloze meuk. Gelukkig lustten de eenden het wel. De rode wijn bevatte volgens mij geen druiven, want smaakte meer naar ranja dan naar wijn. Geen variatie in thee is niet meer van deze tijd. Toen het buiten wat fris werd, binnen bij de open haard gaan zitten.
Sandravg .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
De lokatie is echt prachtig. Nergens heb je zo'n mooi uitzicht als in dit restaurant. Binnen ziet het er een stuk triester uit. Renovatie is echt noodzakelijk. Het is jammer dat het restaurant er dan ook weinig mee doet. Het eten is echt belabberd, schnitzels met een slappe gepaneerde rand, vis die er echt niet lekker uitziet op je bord. Ook na de melding wordt er verteld door de (niet al te beste bediening) dat er een nieuwe machine is die de kok nog niet goed kent, waardoor dit is gebeurt. Heel vervelend, maar als gast heb je daar natuurlijk geen boodschap aan. Als je als gast het hele bedrag moet betalen, dan dien je natuurlijk ook waar voor je geld te krijgen. Dat is dus hier niet het geval. De bediening is ook niet al te klantgericht: als je niet in "hun wijk" zit, dan wordt je liever niet geholpen en moet je zelf op zoek naar een andere ober. Eigenaar is erg actief op social media, maar als je een vraag stelt over de slechte kwaliteit dan reageert men niet. Jammer, want dat is de ultieme mogelijkheid om van een klacht een kans te maken.
Carolien V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2013
Omdat we hier logeerden ook een avond hier gegeten, Carpacio prima,diamanthaas prima , prijs kwaliteitverhouding prima.
Aardige bediening,
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten met de familie, menu ' bourgondisch tafelen'. Als je binnen komt, dan ga je 20 jaar terug in de tijd. Qua uitstraling een zaak die is blijven hangen in het verleden. Broodjes vooraf waren goed. Soep was lauw en de uiensoep was vet. De hofdgerechten leken niet vers: gehaktballetjes uit blik, de kibbeling waren vis-nuggets (zelfs de kinderen vonden deze niet te eten), de stoofschotel van rund bevatte nauwelijks vlees, de varkenshaas en schnitzel waren taai en veel te doorbakken, de bloemkool leek wel uit de vries te komen. Het enige dat vers was, was de saladebar, maar daar kun je ook niet veel aan verpesten als het bestaat uit losse blaadjes sla, bakje tomaat, bakje komkommer, bakje uitjes. Een zeer teleurstellend restaurant. Mogelijk is het terras goed als je daar in de zon met koffie zit maar voor eten moet je hier niet zijn!
Luister-kef .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Ie-sicht heeft zich vandaag volledig gerehabiliteerd.

Na mijn vorige recensie van een week geleden waarbij wij een zeer slechte ervaring moesten incasseren hebben wij contact gehad met de eigenaar die zich verontschuldigde dat het zo fout was gelopen en ons vroeg om hem de kans te geven om het goed te maken en te laten zien dat het ook anders kon. Hij bood ons aan om op zijn kosten het zelfde menu nog eens te komen eten.
Dat hebben wij vanavond op het terras gedaan en hebben een heerlijke avond gehad. De gebakken paling die nu opgediend werd is om aan te bevelen evenals de tournedos die heerlijk rosé en mals was en de dikte had van 3 centimeter.
Luister-kef .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Ie-sicht is prachtig gelegen.
Het restaurant is erg sjofel en heeft de hand van de Blijker nodig.
De kaart is niet bizonder, maar omdat er gebakken paling op staat, hier maar eens gaan eten. Mijn vrouw bestelde een tournedos met stroganof saus en ik de gebakken paling. Het was niet druk maar moesten 5 kwartier wachten.De bediening is zeer matig en slecht gekleed, wat ook geld voor de cheffin die wij bij ons eten kregen, nadat wij daar over klaagden.
De paling leek in ranzige raapolie gebakken zodat het niet te eten was, de tournedos, bleek een runderschnitzel te zijn en slechts 1 cm dik en was te lang gebakken. De saus leek meer op tomatensoep. De begeleidende gebakken aardappels waren in oude olie gebakken en de frites in oude olie gefrituurd.
Wij hebben voor het eerst in ons leven alles terug gestuurd. ( wij zijn 73 en 66 jaar)
Al met al een grote teleurstelling
Cuisinier .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Deze dag heerlijke verse paling geten , een echte aanrader. Prachtige avond gehad op het sfeervolle terras. Leuke meiden in de bediening