Idz heerlijk

Herenstraat 8 2282 BT Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Idz heerlijk

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten
Ikkerijswijk R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zijn drieën hier gegeten. Buitengewoon vriendelijke ontvangst en snel geholpen. De uitbaters doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Ook als je wilt afwijken van de menukaart dan is dat geen enkel probleem. Geregeld kwam er iemand langs om te vragen of alles naar wens was. Alledrie hadden we een verschillend gerecht genomen. Alles smaakte prima en werd leuk gepresenteerd. Voor mij was de saté saus echter te scherp en smaakte die niet zoals ik gewend ben. Wij gaan hier zeker meer eten.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuk plek in het oude centrum van Rijswijk. Overdag veel aanloop als koffietent en in de avond een beperkte kaart.
Je kunt er best goed eten maar echt bijzonder is het allemaal niet. Vlees van de saté was aan de droge kant. Als het zich meer als eetcafé afficheert dan kunnen de porties (m.n. hoofdgerecht) wat groter.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben met vier volwassen van 50+ heerlijk gedineerd. Middels Social Deal 4 driegangendiners geboekt. Eten was vootreffelijk. Echt een aanrader!
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Héérlijk gegeten!lekkere carpaccio met heerlijke dressing en kruidenboter.erna n wrap met beefreepjes ,groene asperges en champignons.zeker voor herhaling vatbaar!
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de Social Deal aanbieding. De bediening is voortreffelijk. een groot compliment hiervoor. Het is toch heerlijk om zo in de watten gelegd te worden! Het restaurant is eenvoudig ingericht, keurig en heel schoon, daar hou ik van. De dame is zeer vriendelijk, vraagt regelmatig of alles naar wens is en als de glazen leeg zijn vraagt ze of je nog wat wil drinken. Het eten is van goede kwaliteit. Je proeft dat er met dagverse producten wordt gewerkt. Ons drie gangen diner bestond uit carpaccio, kabeljauw met asperges en aardappel wedges en een overheelijk toetje van ijs met baileys. We hebben gesmuld en genoten van ons diner. Ik kom hier zeker terug, ik denk wel zeer binnenkort want ik wil graag de andere gerechten van de kaart proberen.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wij hebben hier met een Social deal bon heerlijk gegeten met 2 personen.

De bediening was zeer vriendelijk en er werd een goed advies gegeven over de bier.

De gerechten zien er goed verzorgd uit en zijn voldoende. Maar het belangrijkste is dat ze ook heel smaakvol zijn. Je proeft dat er met goede producten wordt gewerkt.

Wij zijn zeer tevreden en komen zeker een keer terug.
Els D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Sympathiek restaurant dat op enkele avonden per week begon met het aanbieden van verrassende dagschotels. Inmiddels meer avonden open en een aanwinst aanvulling op het Rijswijkse aanbod.
De uitbaters doen echt hun best om er iets speciaals van te maken, versiering met Sinterklaas (ipv gelijk de kerstboom), actie met Valentijnsdag etc.

Inmiddels hier al lekker op terras gezeten met drankje & hapjes.
En deelgenomen aan een kleine bierproeverij maar ook van de dinerkaart genoten.
Idz heeft een uitgebreid aanbod met bijzondere biertjes.

Over het algemeen gaat alles soepel, goed en is het eten zeer smakelijk. Zo geniet ik erg van de garnalenspiezen al is de presentatie van het gerecht alle keren anders.
De saté van kippendij is super met heerlijke satésaus. Heb ik al 2x mogen proeven van mijn tafelgenoot.
Malse biefstukken al bedacht ik ooit te laat daar ook nog een extra sausje bij te willen. Door de verse bereiding, duurde dat wat langer, vond ik de saus niet lekker dus dat was jammer en leerzaam.
Keuze tussen frites en wedges en gerserveerd met verse groente.

Goede koffie.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik ben er al een aantal keer geweest, zowel voor lunch als diner en ik ben zeer tevreden. De waldkornbol met ieder willekeurig beleg is heerlijk. Voor diner kun je ook kiezen uit verschillende, goede gerechten. Aanrader: biefstuk! Koffie is top (ik houd van een lekker Italiaans kopje koffie) dus ook dat zou ik zeker niet overslaan.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ben hier al een aantal keer geweest zowel voor lunch als diner en ben zeer tevreden! De waldkornbol met ieder willekeurig beleg is heerlijk. Ook voor diner hebben ze genoeg lekkere keuzes. Mijn aanrader: de biefstuk! Naderhand kan je nog een heerlijk bakkie koffie drinken. Ik zeg doen!
Will Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voordelig lunchen met goede services. Eten kan enigszins verschillende zijn. Misschien door enkele chefkoks. Maar over algemeen prima. Zeer betaalbaar.
iovj ..
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We moesten heel lang wachten op het eten, om daarna een verbrande omelet te krijgen. Deze werd zonder problemen door de keuken teruggenomen en vervangen door een andere, maar de nieuwe was juist niet gaar genoeg, had veel minder champignons, er zat een stukje schaal in het ei en we konden helaas niet samen eten omdat de omelet nu natuurlijk veel later was. Ze hebben de omelet daarna wel heel netjes van de rekening afgehaald. Het andere broodje was niettemin ook weinig inspirerend en we vroegen ons af waar al die tijd die we hadden moeten wachten in was gaan zitten. Het is een goede locatie voor een restaurant, maar er is veel en goede concurrentie in de buurt en ze zullen iets harder hun best moeten doen om er iets van te maken.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Beperkte menukeuze. Voorgerecht, een proeverij van 3 gerechten, was aardig lekker. Hoofdgerecht Iberico chopstick: vlees zelf was mals, had misschien een sausje bij gekund, aardappeltjes uit de oven erg hard. Nagerechten allen vrij simpel, de affogato (ijs met koffie en baileys) was ok. Personeel erg vriendelijk. Terras klein, maar prima.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Net overheerlijke angus beef gegeten, geserveerd met biologische boeren patat en een gemengde salade (waterkers, zuring, verse parmasaanse kaas en tomaat). Het andere gerecht was een prachtige forel aux papillottes. Dit werd geserveerd met een aardappel courgette gratin. Als toetje koffie/cappuccino met een zelfgemaakte citroen merenguecake.

Service: uitmuntend!!!!
_Sanne_ .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik heb hier heerlijke koffie gedronken en een broodje carpaccio gegeten. Het is een prachtige zaak en het personeel is zeer vriendelijk.
FearlessCritic .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Een nieuw restaurantje in Oud-Rijswijk, dat iets nieuws durft te brengen. Ik zelf at een broodje Pulled Pork. Prima broodje dat het in zich heeft een klassieker te worden, alleen moet de komkommer natuurlijk naast het warme broodje en er niet in.