Idz heerlijk

Herenstraat 8 2282 BT Rijswijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Idz heerlijk

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag Gesloten
Will Z.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Voordelig lunchen met goede services. Eten kan enigszins verschillende zijn. Misschien door enkele chefkoks. Maar over algemeen prima. Zeer betaalbaar.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
We moesten heel lang wachten op het eten, om daarna een verbrande omelet te krijgen. Deze werd zonder problemen door de keuken teruggenomen en vervangen door een andere, maar de nieuwe was juist niet gaar genoeg, had veel minder champignons, er zat een stukje schaal in het ei en we konden helaas niet samen eten omdat de omelet nu natuurlijk veel later was. Ze hebben de omelet daarna wel heel netjes van de rekening afgehaald. Het andere broodje was niettemin ook weinig inspirerend en we vroegen ons af waar al die tijd die we hadden moeten wachten in was gaan zitten. Het is een goede locatie voor een restaurant, maar er is veel en goede concurrentie in de buurt en ze zullen iets harder hun best moeten doen om er iets van te maken.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Beperkte menukeuze. Voorgerecht, een proeverij van 3 gerechten, was aardig lekker. Hoofdgerecht Iberico chopstick: vlees zelf was mals, had misschien een sausje bij gekund, aardappeltjes uit de oven erg hard. Nagerechten allen vrij simpel, de affogato (ijs met koffie en baileys) was ok. Personeel erg vriendelijk. Terras klein, maar prima.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Net overheerlijke angus beef gegeten, geserveerd met biologische boeren patat en een gemengde salade (waterkers, zuring, verse parmasaanse kaas en tomaat). Het andere gerecht was een prachtige forel aux papillottes. Dit werd geserveerd met een aardappel courgette gratin. Als toetje koffie/cappuccino met een zelfgemaakte citroen merenguecake.

Service: uitmuntend!!!!
_Sanne_ .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik heb hier heerlijke koffie gedronken en een broodje carpaccio gegeten. Het is een prachtige zaak en het personeel is zeer vriendelijk.
FearlessCritic .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Een nieuw restaurantje in Oud-Rijswijk, dat iets nieuws durft te brengen. Ik zelf at een broodje Pulled Pork. Prima broodje dat het in zich heeft een klassieker te worden, alleen moet de komkommer natuurlijk naast het warme broodje en er niet in.