Idz heerlijk

Herenstraat 8 2282 BT Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Idz heerlijk

In deze lunchroom / restaurant is biologisch, duurzaam en lokaal vanzelfsprekend. Aan alles zie je dat dit belangrijk is en deel uitmaakt van het geheel en de beleving van de bezoekers. Niet voor niets dat je hier heerlijk kan eten. Het levert een smaakvol menu op waar de gerechten van het seizoen zijn en alle ingrediënten bij lokale leveranciers gekocht zijn. Een gezellig plekje, in Rijswijk, waar je op je gemak kunt genieten van biologisch en smakelijk eten.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Idz heerlijk

Maandag t/m zaterdag 10:00 - 18:00
Zondag gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Idz heerlijk

Henk D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
We willen graag terugkomen
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
We werden heel vriendelijk ontvangen alleen het was niet echt lekker, we hadden een hambuger besteld en moesten heeel lang wachten de hamburgers waren weinig smaak .We namen cappucino en die was heel erg waterig. Ik denk dat er wat meer organisatie nodig is alles oogt rommelig.
mobdam .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk op het terras gezeten en lekker gegeten voor een goede prijs. Onze zoon van 5 wilde graag een pannenkoek (stond niet op de kaart) en dat was geen enkel probleem.
FO F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vlotte bediening. Kwalitatief goed eten.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Oesterzwammenpastei had een vreemde zurige smaak. Saus bij de bavette was koud. Frites waren heel lekker. Wij waren de enige gasten, maar toch hadden we een uur en drie kwartier nodig voor een voor en nagerecht. Duurde veel te lang. Wel heel vriendelijke bediening.
Bertrand V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Echt goede kwaliteit producten. Prima prijs. Tent zelf is eenvoudig maar schoon. Fijne bediening! Wij komen beslist terug.
Wiem H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fijn restaurant /eetcafe met eenvoudige, lekkerr gerechten en en goede service. Ook ingericht op kinderen met een handige speel/kleur tafel.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
het interieur vond ik een beetje donker en deprimerend, het eten was prima, dus als de inrichting moderner en lichter wordt, zou ik nog een keer teruggaan voor het lekkere eten.
jeannette D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Hartelijke en goeie bediening. Niet moeilijk gedaan over ontbreken van uitdraai kadobon.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Een fijne brasserie met lekker eten en een gezellige sfeer. Ik kom graag weer terug. ...............................................................................................
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ik werk zelf ook in de horeca en dan ben je toch wat kritischer aan het kijken naar het personeel, het lunch gerecht en de beleving in het restaurant. Ik heb lekker gegeten, niet het wow gevoel, maar het was lekker. Het personeel was vriendelijk één dame was heel accuraat met haar werk bezig en enthousiast, de andere lopen met weinig beleving door de zaak heen (ook wat keukenpersoneel die zonder enig enthousiasme door de zaak heen wandelt) Ik zie dit persoonlijk liever met wat meer beleving en enthousiasme waardoor je je als gast wat meer welkom voelt. Ik hoop dat jullie dit als positieve kritiek zullen verwerken. Succes met jullie bedrijf.
c.kriek-de_raad .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Eerlijke smaakvolle gerechten met veelal biologische ingrediënten, vakkundig bereid en vooral op goede temperatuur geserveerd. Het nagerecht , Death with chocolate (Halloweenstijl) was goddelijk lekker! Met dank aan de gastvrouw en gastheer, wij gaan hier zeker terugkomen.
Joke W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een pure smaaksensatie en het was allemaal heerlijk en creatief. We zijn niet geschrokken van de rekening en komen hier zeker terug. Aanrader!
Marjan A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Leuke ontvangst door de dame (eigenaresse?) van het restaurant. Het was een overheerlijke lunch. Heel smakelijk die vegetarische zelfgemaakte kroketten.......Hebben gezellig op het terras gezeten. Ga zo door! Komen zeker nog een keer terug.
Ikkerijswijk R.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met zijn drieën hier gegeten. Buitengewoon vriendelijke ontvangst en snel geholpen. De uitbaters doen hun uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Ook als je wilt afwijken van de menukaart dan is dat geen enkel probleem. Geregeld kwam er iemand langs om te vragen of alles naar wens was. Alledrie hadden we een verschillend gerecht genomen. Alles smaakte prima en werd leuk gepresenteerd. Voor mij was de saté saus echter te scherp en smaakte die niet zoals ik gewend ben. Wij gaan hier zeker meer eten.
MT V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Leuk plek in het oude centrum van Rijswijk. Overdag veel aanloop als koffietent en in de avond een beperkte kaart.
Je kunt er best goed eten maar echt bijzonder is het allemaal niet. Vlees van de saté was aan de droge kant. Als het zich meer als eetcafé afficheert dan kunnen de porties (m.n. hoofdgerecht) wat groter.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
We hebben met vier volwassen van 50+ heerlijk gedineerd. Middels Social Deal 4 driegangendiners geboekt. Eten was vootreffelijk. Echt een aanrader!
Cornelis B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Héérlijk gegeten!lekkere carpaccio met heerlijke dressing en kruidenboter.erna n wrap met beefreepjes ,groene asperges en champignons.zeker voor herhaling vatbaar!
Myrthia S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten met de Social Deal aanbieding. De bediening is voortreffelijk. een groot compliment hiervoor. Het is toch heerlijk om zo in de watten gelegd te worden! Het restaurant is eenvoudig ingericht, keurig en heel schoon, daar hou ik van. De dame is zeer vriendelijk, vraagt regelmatig of alles naar wens is en als de glazen leeg zijn vraagt ze of je nog wat wil drinken. Het eten is van goede kwaliteit. Je proeft dat er met dagverse producten wordt gewerkt. Ons drie gangen diner bestond uit carpaccio, kabeljauw met asperges en aardappel wedges en een overheelijk toetje van ijs met baileys. We hebben gesmuld en genoten van ons diner. Ik kom hier zeker terug, ik denk wel zeer binnenkort want ik wil graag de andere gerechten van de kaart proberen.
Ton03 .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Wij hebben hier met een Social deal bon heerlijk gegeten met 2 personen.

De bediening was zeer vriendelijk en er werd een goed advies gegeven over de bier.

De gerechten zien er goed verzorgd uit en zijn voldoende. Maar het belangrijkste is dat ze ook heel smaakvol zijn. Je proeft dat er met goede producten wordt gewerkt.

Wij zijn zeer tevreden en komen zeker een keer terug.