Idol's

Maandag t/m Zaterdag 16:00 - 23:00

6,7
6,7
6,8

Jouw recensie over het restaurant Idol's

Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het eten was redelijk, wel duurde het soms wat lang voor je geholpen werdt bij de wok. De nasi en bami had weinig vulling, alleen een beetje ei. Helaas is Idols niet meer aar het is geweest maar je kan er wel redelijk eten.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Dit bezoek aan Idol's was direct ook de laatste. De buffetgerechten waren koud, het bier is aangelengd met water. Er zat een berg schimmel op de chocoladefontein, bah bah bah.
De letters aan de muur hangen schots en scheef, het is gewoon niet om aan te zien, het ontbreekt hier aan elke vorm van zelfrespect.
We waren nog geen 1,5 uur binnen en toch had men 2,5 uur aangeslagen op de kassa, dit zagen we later pas helaas.
ton B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Idols is geen schim meer van wat het vroeger was.
Veel minder keus. Veel lege bakken in het buffet.
Limonadekratten staan opgestapeld in het restaurant.
De toiletten........bah bah.
Kortom dit was de laatste keer dat ze ons hier gezien hebben.
Sarla .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Geen sushi gezien. Buffet was matig heb er niks van gepakt leek uitgedroogd omdat het uren verwarmd stond (zoals rijst, patat, kip en vlees) en weinig keus. Dus heb alleen van de grill en wok genomen. Niet hygiënisch. Zo'n opschep knijptang lag andersom in de bak met vis en niemand die dit weghaalt. Dus de handgreep waar iedereen met z'n handen aanzit lekker in de vis. Dessert was weinig keus. Andere lopende buffets hebben veel meer keus. Slagroomapparaat gaf een drap. Zelfs de koffie was niet lekker. En de lege borden werden niet snel genoeg weggehaald terwijl het niet druk was. Echt een tegenvaller.
lindadevos .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wij hebben vandaag (vrijdag 3 juni) bij Idol's gegeten en we waren niet enthousiast. Bij binnenkomst werden we snel aan een tafel neergezet. Geen praatje, geen uitleg enz. Van de all you can eat restaurants waar wij zijn geweest was dit echt de minst goede. De voorgerechten bestaan vooral uit frituurhapjes (lauw). De tomatensoep was waterig en de kruidenboter op het stokbrood smaakte zuur. Er zijn weinig groentegerechten. De grill/wok vonden wij wel oké. Er wordt knoflook en andere kruiden toegevoegd op de grill. De keuken waar je op kijkt is rommelig en vies evenals de toiletten. Borden werden niet vlot van de tafel opgeruimd. De keuze in nagerechten vonden wij summier. Er is wel genoeg qua dranken. 1 van de smaken van de slush puppy was niet beschikbaar (op). We zijn iets langer dan een uur gebleven, toen hadden we het wel gezien.
Liuliu86 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteren met familie komen eten. We hadden fondue gekozen. Veel keuze waren er niet voor de fondue. Meerdere deels voor het wok concept. De teppanyaki duurde zeer lang voordat die geconsumeerd kon worden. Er is geen lift aanwezig. Zeer onhandig voor mensen die met kinderwagen komen. Dus als je echt voor fondue gaat is dit af te raden.
Anoniem1981 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De gegrilde/gewokte tongfilet- en witvis was lekker. Ze doen er kruiden op, in tegenstelling tot andere wok restaurants, waardoor het smaakvoller wordt. Garnalensalade was lekker en fris. Ze hadden helaas geen verse haring. Viëtn. loempia's en schepijs waren smaakloos, maar bij de concurrent ( 4 anderen ) was dit ook het geval. Gelukkig nog wat uitzicht naar buiten op de straat, bij veel wokrestaurants zit je in een enge, sfeerloze, afgesloten ruimte. Qua service oké, lege borden worden weggehaald en voor de rest zelfbediening.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Na lange tijd weer een keer bij Idol's gegeten. Wat betreft het eten valt direct op dat het buffet minder uitgebreid en minder luxe is dan vorig jaar. Ook is het jammer dat er geen verse jus d'orange meer wordt aangeboden. Nu moet je genoegen nemen met sinaasappelsap uit pak. De wok is prima, de sushi smaakt goed en het is fijn dat ze vers fruit hebben (ondanks dat de ananas niet meer helemaal vers was). Al met al: het was oké, maar niet zo goed als voorheen.
Shanna B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Ik kom altijd graag bij Idol's. Het eten is lekker en het dessertbuffet is uitgebreid.Het personeel mag wel wat vriendelijker zijn.
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Nooit doen! Met Valentijnsdag naar Idols gaan. Ondanks reservering werden we weggezet bij de nooddeur. Het eten koud. Drommen mensen voor het buffet. Elke centimeter benut om maar zoveel mogelijk klanten te ontvangen. Daardoor chaotisch. Om maar niet te spreken over de service. We mochten alleen betalen. Verder niemand gezien. Nooit meer
JohanSmit19 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Heerlijk buffet gegeten bij Idols.
Veel keuzes, alleen erg druk.

De bediening mag veel en veel beter. Heel onbeschoft en ze willen je het liefse snel weg hebben daar.

De sfeer is ook niet leuk zo.

Yolande D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Oei, dit was niet best. Netjes van tevoren gereserveerd, maar bij aankomst werd er aangegeven dat het vol zat. We konden nog wel een tafeltje krijgen, maar daar was ook alles mee gezegd. Bij de eerste ronde wilden we grillen, waarbij we een behoorlijke tijd hebben staan wachten voordat het überhaupt klaar was. Toen bleek dat de door ons (2 personen) gekozen producten op verschillende borden (3 of zelfs 4) werd uitgeserveerd was de maat vol en zijn we weggegaan.
Raymond O.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Op de site van Idols stond sushi bar en oester bar. Ik vragen waar zijn de oesters? De oesters zijn op. Die moeten van te voren besteld worden. Voor 27,95 is het eten slecht. Voor dat zelfde geld heb je in andere restaurants een fantastisch 3 gangen menu.
Vince B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Heel veel dingen op het buffet waren uitgedroogd of niet meer lekker, bijvoorbeeld de sushi en het fruit. De ananas, watermeloen en perzikschijfjes waren niet zo lekker meer. Het wokken was wel oke en het eten van de grill was, op de berg knoflook na, ook eetbaar.
Echter bekruipt mij het gevoel, dat het all you can eat concept nogal wordt uitgeknepen. Bij sushi restaurants krijg je nog best veel lekkere en verse waren voor je geld, terwijl je bij Idol's wel heel veel keuze hebt, maar het gros is niet zo bijzonder.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Jammer dat dit restaurant door sommige mensen weg gezet wordt als een 'vreetschuur'. Ik vind namelijk dat je zelf bepaalt met je eigen gedrag of iets een vreetschuur is of niet.
Verwacht zeker geen haute cuisine als je hier komt eten, maar wij vonden het eten prima.
Er is een ruime keuze aan eten en misschien wel té veel keuze, waardoor de kwaliteit van het buffet achteruit gaat.
Beetje gênant dat een dame van de bediening uitgekafferd werd in het zicht van de gasten. We weten in ieder geval zeker dat het personeel hier iedereen van dienst te probeert zijn. (indien nodig)
Houd rekening met drukte i.v.m. mensen die constant heen en weer lopen. Prima plek om te wokken met een groep mensen en/of gezinnen met kinderen. Voor een romantisch diner is dit niet het geschikte restaurant.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Idol's is eigenlijk de definitie van een vreetschuur. Hier kom je niet om te dineren maar slechts om veel voor weinig te bunkeren. Ook de (fris)drank is all inclusief en wijn/bier kost 1 euro per glas.

De kwaliteit is niet slecht maar een groot minpunt vonden we toch dat de warme gerechten van het buffet te koud waren.

Er is een ruime keuze aan eigenlijk van alles, Chinese gerechten, vlees, vis, fruit, toetjes noem maar op. Alles in overvloed. En natuurlijk de wok en grill afdeling waar de chef's, met veel knoflook, jouw bordje bereiden.
De bediening is vlot en correct.
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Achteraf blijf je zitten met de gedachte dat het gelukkig allemaal erg goedkoop was. Want het eten heeft geen denderende smaak en het is allemaal niet heel interessant. Het eten heeft niet al te veel smaak en het vlees is vaak erg taai.

Aangezien het om een lopend buffet en 'All you can eat' concept gaat is er nauwelijks service en wanneer deze er wel is, valt er op zich niet veel te klagen. Prima restaurant voor mensen die 'veel eten' belangrijker vinden dan 'goed eten'.

Het restaurant ziet er goed onderhouden en afgewerkt uit, maar het decor is wel wat kitscherig of cheesy. Het Aziatische thema ligt er net wat te dik bovenop, maar je hoeft je niet bang te zijn dat je oncomfortabel zit of iets dergelijks.