Ichiba

Service6,9/10
Decor6,5/10
Gerarddejong123 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteravond met mijn vriendin bij ichiba we zen eten. De service was prima in orde, de bediening was heel beleefd en daarnaast ook nog gezellig! Het eten was ook erg lekker. Zeker herhaling vatbaar!
Mwrw . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ben er heel vaak geweest met familie en vriendinnen. Lekker en snel eten! Goede service, vragen altijd of het eten lekker is en of het naar wens is. Kom er maar al te graag, ga zo door! Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent. Beneden ook een leuke grote ruimte voor de kids, kunnen ze tv kijken en spelen. Ook een rook ruimte voor de rookliefhebbers.
Frans V. Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Met vaderdag een etentje van de kinderen aangeboden gekregen ergens in Nederland.
Onze keuze viel hierbij op Arnhem waarna we na een heerlijk zonnig dagje bij het Sushi restaurant Ichiba zijn gaan eten. De producten zagen er mooi en vers uit en smaakte heerlijk.
Een echte aanrader als je van Sushi houd.
Jason1993 . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Gisteravond met vrienden die hier op vakantie zijn wezen eten bij ichiba.
Wij komen zelf regelmatig eten en alles bevalt altijd super goed. Daarom hebben we deze vrienden meegenomen om hun deze geweldige restaurant ook een keertje laten mee maken.
Zowel onze vrienden als wij zelf hebben een hele gezellige avond gehad.
Eten was zoals altijd weer lekker, bediening echt heel vriendelijk, komt regelmatig bij ons langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te eten of drinken bij wilde bestellen.
Dit vinden we erg knap omdat het ook zo super druk was en dat de personeel toch zoveel aandacht kon besteden aan de klanten.
Soms moeten we wat langer wachten op de sushi's, maar dat begijpen we ook wel door de drukte. Hopelijk gaat dat beter volgende keer.

Naivy . 1e beoordeling (1 recensie) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Helaas maken we nu (21:00) mee dat de bediening erbij gaat zitten en twee bedieners alleen maar bij een tafel met ' bekende' blijven hangen. De service is erg slecht en ze hebben geen contact met de gasten (standaard 'ja, ja, ja'). Beetje jammer dit, want wij betalen voor het eten en het lijkt alsof de bediening daar helemaal niks om geeft. Op het moment zitten ze nu met de rug naar ons toe terwijl wij willen bestellen en geen drankjes meer hevben

Wij zijn fijnproevers qua sushi en dat is goed te doen hier. Alleen jammer dat de bediening laat zien dat ze geen zin hebben en de gast niet 'koning' is.
Tom G. Bourgondiër (3 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Eten is lekker, maar de service was vandaag ronduit slecht. Tot een halfuur op sommige gerechten moeten wachten en even lang tot je een bestelling kan doorgeven. Ook de bediening kwam enorm ongeïnteresseerd over. Tot slot is de manier van bestellen erg onhandig. Geef de gasten een bestellijstje of tablet, dat is veel handiger.

Wat mij betreft de laatste keer hier; de volgende keer zoek ik een restaurant met service.
Rvst . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Vooral: heerlijke sushi en andere gerechtjes. Bediening is aardig en vlot.
Afhalen gaat ook prima. Telefonisch besteld en toen ik aan kwam stond het al klaar.
Sfeer/ambiance/ privacy kan nog wel iets beter.
GuusD . Gastronoom (26 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Op uitnodiging hier gegeten. Zeer teleurstellende sushi ervaring. Kleine rolletjes, slecht gerold en zeer vlak van smaak. Zelfs de Edamame boontjes waren klein, verschrompeld en smakeloos (zonder zout). Ook de andere gerechtjes konden helaas niet echt bekoren. Te formele, niet onvriendelijke maar wel afstandelijke bediening in een gedateerd interieur. Het aanzicht van buitenaf oogt meer als een stomerij dan als een Japans restaurant. Jammer.
Marjolein R. Gastronoom (21 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Ik vond de sushi wel lekker maar vaak de gerechten die warm moesten zijn waren vaak lauw of koud. Ook toetje iedereen had het toetje en 1tje moest er langer wachten dat vind ik zelf altijd jammer. Al met al je kunt er goed eten voor een schappelijke prijs
Fantastic4 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
fantastic4

Jullie zijn nog steeds favoriet bij ons.
Eten is prima! Wat ik wel jammer vind is dat de borden vaak te snel van tafel gehaald worden.
Mijn dochter en nichtje komen er vandaag lunchen.
Lisanne M. Gastronoom (29 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Al meerdere keren sushi gegeten bij Ichiba en altijd erg tevreden. De sushi is erg lekker en de bediening is snel (soms iets te snel). Ze hebben een grote keuze uit sushi, waarvan de Ebi Tempura en Rainbow Roll mijn favorieten zijn. Ook hebben ze een grote keuze uit niet-sushi gerechten, waarvan gefrituurde inktvisringen mijn favoriet zijn.
AntoinetteL . Gastronoom (17 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gewoon lekker all you can eat sushi eten met collega's. Super gezellig. Ik ben normaal niet zo van de all you can eat maar dit was echt lekker en ik zal er zeker een keer weer komen.
Alex159357 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
na lezen van het schokende bericht over de hygiene in alle all you can eat restaurant zijn we gisteren nog eens gaan proberen bij ichiba. alles beviel hartstikke goed. alle gerechten zijn heel vers en je ruik absoluut geen vis geur. ook de bediening zijn heel vriendelijke en snel. kwaliteit hier is zoals altijd gegarandeerd, we komen gauw weer terug
Jason1993 . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Zeer vriendelijke personeel en snelle service. Eten kwamen gelijk nadat we die besteld hadden en zien der ook echt goed uit.
Je wordt snel geholpen dus je krijgt waar voor het onbeperkt eten zeker voor herhaling vatbaar!!
Bibi21973 . Bourgondiër (4 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Ben in veel sushirestaurants geweest maar dit was veruit de slechtste. Tijdens de bestelling loopt de serveerster al weg als je nog bezig bent met bestellen. Personeel is meer bezig met Facebook op telefoon dan met de gasten. Warm eten te zout en sushi ver onder de maat. Voor ons geen tweede bezoek meer.
Kleinebokser . 1e beoordeling (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Wij hebben hier gegeten en vonden het eten heerlijk dit was op Valentijnsdag.
Helaas zijn wij heel naar behandeld en totaal vergeten na een uur vergeten te zijn , zijn we gaan afrekenen hier kregen we een kleine tegemoet Koming in maar de service hierna was vreselijk ipv dat wij een presentje kregen kregen we niets en moesten we snel gaan. Ook na een aantal mailtjes werd dit gedrag vertoond vreselijk jammer want het eten was verder heerlijk
Heidi W. Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
geweldig restaurant. wij komen er regelmatig eten. leuke gastheer en de bediening ook top alleen ze hallen de borden wel snel weg. het eten heerlijk. ik heb altijd wel lekkere kikkerbillen ze zijn lekker knapperig en ik eet ook soms sperips. ook leuk voor kinderen beneden een bank met tafel. en rookhok voor papa en mama. in 1 woord SUPPER!!!
Philip112 . Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Samen met mijn gezin en ouders (85 jr) gegeten bij Ichiba. Als Japans restaurant een uitstekende opvolger van het hier voorheen gevestigde Indonesische restaurant Tempo Dulu.
Het restaurant heeft zich een stevige plaats verworven als eetgelegenheid in Arnhem. Dat was te zien aan de drukte in het restaurant en dus was het vooraf reserveren een goede beslissing. Het eten was uitstekend en de bediening vlot en attent.
Het onbeperkt eten is niet aan een tijdslimiet gebonden, wat erg fijn is. Rustig genieten van wat de kaart te bieden heeft. Zelfs voor mijn ouders was het concept duidelijk en zij genoten zichtbaar van de verschillende gerechten die ze bestelden.
Een prima restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Dikbuikje . Gastronoom (10 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
All you can eat concept. Sushi en diverse oosterse warme gerechten.
Service is top. Bestelling komt razend snel op tafel, ookal was de tent helemaal bezet. Bediening aardig en correct.
Decor prima. Gezellig en niet te massaal.
Eten: prima! Enige nadeel: bestelling komt in 1 keer. Dus beter eerst soep en sushi bestellen, en 2e keer warme gerechten. Anders krijg je eerst je lamsrack en dan je soep :-).
Prijs kwaliteit erg ok. Zeker een aanrader!
Toby_S . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Voor de sushiliefhebber een echte aanrader! Als je hier gaat lunchen dan is het er meestal rustig en is de bediening perfect. Zodra je klaar bent met de gerechten staat er meteen iemand paraat om de bordjes op te halen en eventueel je volgende bestelling op te nemen via een tablet. De sfeer is eigenlijk zoals in de meeste sushirestaurants, stijlvol en strak ingericht met een oosters/Japans tintje.
De sushi zelf heb ik tot nu toe nog nergens anders lekkerder geproefd. Verder is het echt onbeperkt en zonder tijds of -gangenlimiet.

Wanneer je in Arnhem bent en zin hebt om uitgebreid en uitstekend te lunchen dan is dit zeker aan te raden!