ICHI

Maandag: 16:00 tot 22:00 uur
Woensdag t/m Donderdag: 16:00 tot 22:00 uur
Vrijdag & Zaterdag: 16:00 tot 22:30 uur
Zondag: 16:00 tot 22:00 uur

Jouw recensie over het restaurant ICHI

Ton F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij bestelden onze drankjes, frisdrank, wijn , bier en wilden tevens een karaf gewoon kraanwater. Een karaf kraanwater werd niet geserveerd, zat niet in het pakket!!!!! Dan maar twee flesjes plat water besteld. De verrassing kwam bij de afrekening. Twee flesjes plat water kosten hier €11,00!!!! een pilsje € 2,50.
In het oude ICHI voelde je je een gewaardeerde gast. Nu moet je de aangereikte glazen zelf naast je bord zetten, de schaaltjes met gerechten worden op de punt van de tafel gezet, geef je toch zelf even door? Dat kwam bepaald niet vanwege de drukte.
Eleanor K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Vond dat het eten erg goed en vers smaakte alleen vond het minder dat je voor de zalm en tonijn plakjes bij moest betalen veder was het top ook de bediening.
José V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk gegeten; de kok heeft zelf op verzoek iets voor me gemaakt wat niet op de kaart stond. Leuke bediening.
Ik ga hier zeker nog een keer eten.
Elly K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Heerlijk gegeten.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Een leuk restaurant. Prijs kwaliteit is goed, Vriendelijk personeel. Het was wel zeer rumoerig. Kon moeilijk met mijn vrouw een gesprek voeren door het vele geluid van de ander gasten.
Nick L.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Leuk restaurant met lekker eten. Goede service en we hoefden niet lang te wachten. De inrichting kan wel wat leuker.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
We zijn de grote sushi zaken in Amersfoort gewend. Maar de smaken zijn hier net iets verfijnder. Sommige sushis zijn iets kleiner, geen probleem, bestel je gewoon nog een keer. Hier geen omvangrijk toetjes buffer, daRdoor ook iets goedkoper. Wij hadden nog eens extra Iens korting. Veel vriendelijke jongelui in de bediening.
Verbeterpunten? Iets meer letten op de kaarten. De jongelui wekten niet de indruk goed op de ingevulde kaarten te letten, daar steeds ietwat stress bij mij.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Vlotte vriendelijke bediening, lekkere sushi, we komen zeker een keer terug.
Stevan W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Goed eten en goede service !
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke plek om met kinderen te eten. Je kunt zo van alles proeven. Eten is lekker, restaurant niet supersfeervol maar prijs/kwaliteit dik in orde
bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Een gewoon fijn sushi restaurant zit soms wel erg veel tijd tussen het wachten op de gangen. Bediening is beter dan ik ook ergens heb meegmaakt jn een sushi zaak. Deze jonge gastvrouw is alert vriendelijk en herkent al haar gasten die voor de 2e x komen.
Chris H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
We halen hier regelmatig sushi (afhaal). Elke keer weer heerlijk. Inmiddels op diverse andere plekken sushi gegeten, maar die van Ichi blijft gewoon de lekkerste.
Nysa K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ik heb hier sashimi, yakatori en kiploempia's afgehaald.
Wat slecht zeg! Yakatori is taai, in de kiploempia's is geen kip te vinden en de shashimi zijn superkleine plakjes.
Ze gebeld en ze antwoorden met: we krijgen verder nooit klachten. Ze doen verder niets hiermee. Echt heel erg fout.
1 keer nooit meer!
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Fantastische avond gehad. Gezellige drukte (bijna vol) en ook nog perfecte bediening. Kwaliteit vd producten super vers. Zodra je een nieuwe ronde hebt besteld, staat het weer super snel op tafel. Toen we even de draad kwijt waren van wat er allemaal op tafel stond, werd er direct profi uitleg gegeven over de bestelde gerechten. Mooie eigentijdse inrichting. We komen graag weer. Casper & Eugenie uit Ede.
AngieB B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen weekend zijn mijn partner en ik samen wezen eten bij ICHI. We kenden het niet, maar hadden ontzettend zin in sushi.

Wij werden netjes ontvangen en gaven aan dat we graag een rustig tafeltje wilde. Ik heb toen gevraagd of wij aan één van de lage tafels mochten zitten, de tafels zaten wat afgelegen vandaar. Dat mocht.

ICHI heeft het all you can eat concept. En voor 5 euro p.p. kon je onbeperkt sashimi, sint-jacob schelpen en gegrilde garnalen bestellen. Dat hadden wij er bij gedaan.

De eerste ronde waren wij al meteen teleurgesteld: de sushi was ontzettend koud!!!! En helaas is dit de hele avond zo gebleven. De grillgerechten hadden een ontzettend nare/vieze smaak. Je kunt je voorstellen dat wij baalde van de 5 euro p.p. extra voor gerechtjes welk gewoonweg niet smakelijk waren.

Voor de sfeer zou ik het ook niet doen. Het lijkt een beetje op een snackbar waar sushi geserveerd wordt. Personeel is wel vriendelijk.

Kortom: wij komen zeker niet meer terug!
tom J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik ben inmiddels 4-5 keer geweest en de smaken blijven ons verbazen. De afwerking is goed, smaken gebalanceerd en zonder enige twijfel de beste sushi die ik geproeft heb in Nederland. De énige sushi die beter smaakte was in Australie (gemaakt door japanse mensen bij Hi sushi in Melbourne). Altijd vriendelijk personeel, snel en drankjes zijn nooit leeg. Absolute aanrader!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het kan er mee door, de Nigirí's bevatten veel rijst maar gelukkig wel met een goede kwaliteit vis. De maki's naar onze zin te groot waardoor het al snel een hele maaltijd wordt en dat is nou net voor de klant tenminste niet de bedoeling. Miso soep was erg zoet, Yaki Meshi kip was erg lekker. Mooi is het concept dat je voor 5 Euro alle side dishes kunt bestellen (een lopende actie op het moment) Voor de rest redelijk van prijs, schone zaak en aardige wijn. Oh ja, vergeet de Ishi rol niet, erg lekker.
WS1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben hier meerdere keren gegeten. Helaas viel het dit keer zwaar tegen. Je merkte echt dat er een groot tekort aan personeel was. Het personeel in de bediening was het overzicht volledig kwijt. Ook waren bijna alle gerechten zo goed als koud zodra we het kregen, terwijl we er ook per ronde zo'n 40 minuten op moesten wachten. Het was ook erg druk op deze avond, maar dat is zeker geen excuus om koude gerechten te serveren aan je gasten. Dit keer was het ronduit zeer slecht! Vandaar de lage cijfers voor het eten, en de service. Het decor ziet er wel prima uit, maar daar is alles ook mee gezegt.
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Mag mezelf toch wel een ervaren en liefhebber van sushi noemen.en dan ben je bij ichi op zijn plaats.ben in vele japanse/all you can eat restaurants geweest en dit restaurant komt in mijn top drie.sushi van een goede kwaliteit en de diverse grillgerechten zijn ook heerlijk.dit tegen een gezellig decor en idem dito bediening.kom zeker terug.