ICHI

Meer informatie over restaurant ICHI

6,9
Casper B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Fantastische avond gehad. Gezellige drukte (bijna vol) en ook nog perfecte bediening. Kwaliteit vd producten super vers. Zodra je een nieuwe ronde hebt besteld, staat het weer super snel op tafel. Toen we even de draad kwijt waren van wat er allemaal op tafel stond, werd er direct profi uitleg gegeven over de bestelde gerechten. Mooie eigentijdse inrichting. We komen graag weer. Casper & Eugenie uit Ede.
AngieB .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Afgelopen weekend zijn mijn partner en ik samen wezen eten bij ICHI. We kenden het niet, maar hadden ontzettend zin in sushi.

Wij werden netjes ontvangen en gaven aan dat we graag een rustig tafeltje wilde. Ik heb toen gevraagd of wij aan één van de lage tafels mochten zitten, de tafels zaten wat afgelegen vandaar. Dat mocht.

ICHI heeft het all you can eat concept. En voor 5 euro p.p. kon je onbeperkt sashimi, sint-jacob schelpen en gegrilde garnalen bestellen. Dat hadden wij er bij gedaan.

De eerste ronde waren wij al meteen teleurgesteld: de sushi was ontzettend koud!!!! En helaas is dit de hele avond zo gebleven. De grillgerechten hadden een ontzettend nare/vieze smaak. Je kunt je voorstellen dat wij baalde van de 5 euro p.p. extra voor gerechtjes welk gewoonweg niet smakelijk waren.

Voor de sfeer zou ik het ook niet doen. Het lijkt een beetje op een snackbar waar sushi geserveerd wordt. Personeel is wel vriendelijk.

Kortom: wij komen zeker niet meer terug!
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Ik ben inmiddels 4-5 keer geweest en de smaken blijven ons verbazen. De afwerking is goed, smaken gebalanceerd en zonder enige twijfel de beste sushi die ik geproeft heb in Nederland. De énige sushi die beter smaakte was in Australie (gemaakt door japanse mensen bij Hi sushi in Melbourne). Altijd vriendelijk personeel, snel en drankjes zijn nooit leeg. Absolute aanrader!
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Het kan er mee door, de Nigirí's bevatten veel rijst maar gelukkig wel met een goede kwaliteit vis. De maki's naar onze zin te groot waardoor het al snel een hele maaltijd wordt en dat is nou net voor de klant tenminste niet de bedoeling. Miso soep was erg zoet, Yaki Meshi kip was erg lekker. Mooi is het concept dat je voor 5 Euro alle side dishes kunt bestellen (een lopende actie op het moment) Voor de rest redelijk van prijs, schone zaak en aardige wijn. Oh ja, vergeet de Ishi rol niet, erg lekker.
WS1992 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Wij hebben hier meerdere keren gegeten. Helaas viel het dit keer zwaar tegen. Je merkte echt dat er een groot tekort aan personeel was. Het personeel in de bediening was het overzicht volledig kwijt. Ook waren bijna alle gerechten zo goed als koud zodra we het kregen, terwijl we er ook per ronde zo'n 40 minuten op moesten wachten. Het was ook erg druk op deze avond, maar dat is zeker geen excuus om koude gerechten te serveren aan je gasten. Dit keer was het ronduit zeer slecht! Vandaar de lage cijfers voor het eten, en de service. Het decor ziet er wel prima uit, maar daar is alles ook mee gezegt.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Mag mezelf toch wel een ervaren en liefhebber van sushi noemen.en dan ben je bij ichi op zijn plaats.ben in vele japanse/all you can eat restaurants geweest en dit restaurant komt in mijn top drie.sushi van een goede kwaliteit en de diverse grillgerechten zijn ook heerlijk.dit tegen een gezellig decor en idem dito bediening.kom zeker terug.
Jan Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Smakelijke Japanse gerechten, enorme variëteit aan keuze, koud en warm. Af en toe wat groentegerechten ertussendoor (gefrituurd of als salade) zijn goede keuze om niet alleen maar vlees- of visgerechtjes te eten. Alles vers en smaakvol bereid. Bolletje sesamijs als nagerecht. Attente bediening, goed tempo.
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vandaag weer eens sushi gegeten. En het was goed! De rijst nog warm, de zalm en tonijn vers en het zeewier kraakte. In het verleden wel eens vaker hier geweest en alle keren was het goed.
Ondanks de drukte hoefden wij niet te lang op de bestelde gerechten te wachten. De bediening is vlot, vriendelijk en niet opdringerig. Het decor is gewoon, tafeltjes op een rij en aan de andere kant waren de tafels weggewerkt in de vloer. Minpuntje: regelmatig rook ik de toiletverfrisser.
Al met al lekker en gezellig gegeten.
HenrietteVosmeer .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Super heerlijke sushi en Japanse gerechten. Snelle en vriendelijke bediening! Je waant je voor even in Japanse sferen. Kom er regelmatig :-)
Jeannette R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Heb nu 2 keer bij Ichi gegeten en ga zeker binnenkort terug. De sushi is heerlijk, de bediening vlot en vriendelijk, het decor sfeervol. De lage tafeltjes voelen intiem. Er is veel keuze qua gerechtjes.
Nicoletteachterwijk .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Dit blijft een van mijn favoriete sushi restaurants. Ik heb hier laatst weer met vriendinnen gegeten. De bediening is niet altijd even vlot maar ze zijn altijd vriendelijk. De lage tafels achterin maken het heel sfeervol. Ik heb hier nog nooit gehad dat de vis oud was of niet lekker was. Een van mijn favoriete gerechten blijft hier de ebu tempura. Wij gaan hier zeker nog een keer heen .
Hillegondaruwaard .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuk all you can eat recept met goede sushi voor 25.95 best goed te doen. Heerlijke sake teriyaki en yaki Udon. Iets mindere miso soep. Temaki rollen waren stuk voor stuk zeer smakelijk. Wijn was ok en niet slecht. Bediening was vriendelijk en snel.
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Soms heb je zin om kleine hapjes te eten, die goed en vers bereid zijn Bij Ichi Zeist lukte dat helemaal vanavond. Prima sushi, en verschillende bereidingen van kip, lamsvlees en inktvis. ook uitstekende eendeborst. Zeewiersalade en sojabonen voor de groente-voorziening. Kortom, lekker en plezierig. Attente bediening, goede prijs-kwaliteitverhouding. Smaakvolle open wijnen.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
We moesten last minute nog ergens wat eten en zijn hier terecht gekomen. Zonder enige voorkennis of verwachtingen. Moet zeggen dat het eten wel ok is. Bediening en decor mag wel wat meer aandacht krijgen.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Het is altijd afwachten bij het All You Can Eat concept. Maar over Ichi zijn we heel tevreden. Alles wordt vers bereid en dat proef je ook. Heerlijke sushi en ook de warme gerechtjes waren lekker. Genoeg keuze voor vegetariërs ook. Bediening was prima. Kortom: prima eten voor een redelijke prijs. Alleen jammer dat het water zo duur is ...
Tweebier .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Ichi is een aanrader als je lekkere sushi wilt voor een betaalbare prijs. Niet hoogstaande sushi maar de 8 is puur voor de prijskwaliteit verhouding. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Vergeleken met andere voordelige sushi restaurants een knusse sfeer in een gezellig decor.
Safira .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Meerdere malen hier gegeten.
Redelijk goed(lees: vooral veel) eten voor een 'lage' prijs. De sushi's waren heerlijk!
Goed vriendelijk personeel, komen vaak genoeg langs om je lijstjes op te halen.
Kimsmit .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Dit blijft toch echt mijn favoriet als het om sushi gaat. Laatst weer hier gegeten met de meiden. Vooral de sashimi blijft hier de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Het eten staat redelijk snel op tafel. De bediening is gewoon vriendelijk en attent.
Elisa0 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
De kwaliteit van het eten is goed, maar de service is wisselend.
Voornamelijk als het restaurant erg vol zit, kunnen de kok en de bediening het niet aan. Met als gevolg dat je bestellingen niet krijgt (soms zelf een hele ronde niet!) of dat ze de tafelnummers door elkaar halen en de tafel naast je uitgebreid zit te eten en jij op een houtje bijt. De bieding is wisselend, de vrouwelijke bediening is vriendelijk en probeert het op te lossen...de mannelijke bediening kan het niet zoveel schelen.

Als je geluk het is het een fantastisch restaurant, maar als je pech hebt ga je met een lege maag naar huis!
Ellyzelf .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Sushi eten in Ichi is niet echt lekker of gezellig. Ten eerste de ambiance: een donkerbruine ongezellige pijpenla met lelijk meubilair, afgebladderd en sleets. Je eet hier volgens het all-you-can-eat-principe: je betaalt een bepaald bedrag en dan mag je steeds een paar gerechtjes bestellen tot je niet meer kunt. De sushi valt erg tegen. veel van hetzelfde, niets bijzonders, alles smaakte zo'n beetje eender. Wij vonden het erg onvriendelijk en niet meer van deze tijd dat er geen kraanwater wordt geserveerd. Na afloop verlieten we katterig deze zaak: een fiks bedrag en een illusie armer. Ichi? Nooit meer naar toe.