Ichi-e

Meer informatie over restaurant Ichi-e

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig lunchen met vrienden/collega's. Ze hebben een loopband voor sushi, maar er is niet heel erg veel keuze. Beter is om van de kaart te bestellen. De sushi is van goede kwaliteit, maar daar betaal je ook voor. Het is niet goedkoop om hier te eten, maar wat je krijgt is dan ook de moeite waard. Afhankelijk van hoe druk het is in de zaak en welke dames er in de bediening staan, kan het vlot verlopen. Helaas ook een paar keer meegemaakt dat we half stonden te zwaaien/dansen met de armen/menukaart voordat we de aandacht konden trekken van het personeel. Het is hier altijd druk, dus als je verzekerd wil zijn van een plekje, kun je beter reserveren.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voorafgaand aan het concert van Jean Michel Jarre in de HMH met een goede vriend hapje gegeten in Ichi-E. Vanwege het concert was het enorm druk, maar gelukkig waren we vroeg. We hoefden dus nooit lang te wachten op ons eten. Van de zeer uitgebreide kaart diverse hapjes gekozen. Die waren allemaal heerlijk. De lamsrack was mijn favoriet. Dit restaurant biedt heerlijk eten en is praktisch als je in de buurt bent, een aanrader dan, maar vanwege de 'sfeer' zou ik er niet speciaal voor omrijden.
Bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Druk, rumoerig, onpersoonlijk, prijzig, maar wat is het ontzettend lekker!
Gelegenheidsrestaurant, zal er niet snel zomaar heen gaan, maar als ik bij de Arena in de buurt moet zijn staat hij op de short-list
Positiv O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eens in de zoveel tijd, meestal voor of na bioscoopbezoek, wippen we even binnen. Tegenwoordig is het verstandig om te bespreken want het is -begrijpelijk- meestal druk. Prima ontvangst en mooie plaats boven aan het raam. Wij komen hier vaker, zowel zakelijk als privé, en het is altijd goed. Temaki (zowel California als Zalm) is wereld klasse en absoluut laag geprijsd, de Prawn Tempura Roll was altijd verbijsterend goed, en nu gewoon heel goed en de overige gerechten goed, maar aan de prijs. Water is een Chaudfontaine die nu per HALVE liter komt tegen een onvriendelijke EUR 4,80 en dat is een tegenvaller. Zeker als je bij twee flessen (overigens uitstekende) Sauvignon Blanc (wel EUR 28,80 per fles) vier van die halve litertjes water ziet voor bijna twintig euro. En tja, dan is het allemaal nog steeds heel goed maar loopt het qua kosten toch aardig op.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Voorafgaand aan het concert van Paul Simon in Ziggodome hier gegeten. De ontvangst was wat rommelig, eerst beneden , toen boven nog eens aanmelden, want uiteraard hadden we wel van te voren gereserveerd via hun eigen website. Het duurde vrij lang voordat iemand naar ons toekwam voor ons 1e drankje, maar daarna ging alles in een sneltrein vaart! Onze gastvrouw hield ons in de gaten of we nog drankjes nodig hadden. En die drankjes stonden in een mum van tijd op tafel.
We hoefden gelukkig niet van de evenementenkaart te kiezen , want die is een stuk kleiner en we overlegden of we eerst wat sushi mochten bestellen en daarna gerechten van de plaat , of dat dat misschien niet kon , i.v.m. de drukte maar de dame zei dat het wel mogelijk was. We hebben heerlijk gegeten en nog een dessert na genomen ook.
Ja, serveersters lopen te zoeken naar tafelnummers, maar wat wil je in zo'n grote zaak.
Ja, het is wat duurder dat het gemiddelde sushi restaurant, maar je zit op een geweldige lokatie, meteen om de hoek van je concert !
Wij zijn zelf snelle eters en werden wat dat betreft op onze wenken bediend.
Ik heb met bewondering zitten kijken hoe goed georganiseerd dit grote restaurant deze enorme drukte aankon!
Volgende keer gaan we voor een concert zeker hier weer heen.
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Voor het concert van Paul Simon hier heerlijk gegeten. Ondanks de grote drukte en het wat langere wachten, goede bediening door uitermate vriendelijke dames. Tip: probeer de Ichi-E Special Roll! Wij hebben die iig nogmaals laten brengen..! ???? See you next time!
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na vijf kwartier te hebben gewacht, hadden we behalve een bakje noodles en boontjes nog niet te eten. Personeel deed erg onvriendelijk en er werd ons ook niets te drinken meer aangeboden. Nadat we serveerster Robin vroegen naar ons eten werden we afgepoeierd met de opmerking dat het druk was. De tafels naast ons (allemaal later binnen gekomen), zaten al aan hun eerste rondes met meerdere drankjes. Nadat we aangaven weg te gaan, kregen we ook geen (!!) reactie van zowel het personeel als de manager. De 'manager' wenste ons een fijne avond. Slecht ervaring dus.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ga hier vaak naar toe voor het zien van een film bij Pathé, schuin tegenover. Voor zo'n groot opgezet restaurant is de sushi (en andere gerechten) hier toch best goed verzorgd. Hetzelfde geldt voor de bediening: het moet duidelijk allemaal snel, maar desalniettemin is men vriendelijk, behulpzaam en met een prettige glimlach. Snel opgediend, toch kwalitatief prima eten.
Beste Proever84159,

Hartelijk bedankt voor je positieve recensie hier op eens. We zien je graag nog eens terug in ons restaurant.

CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Voorafgaand aan de Bioscoopfilm besloten we te gaan eten bij Ichi-e. Het duurde ff voordat men ons kwam ophalen bij de ontvangstbalie. Maar goed. Het eten kwam snel. Ze hadden de evenementenkaart. De sushi, sashimi en gefrituurde garnalen waren goed. We vonden het wel wat aan de prijs (3 keer circa € 18). Uitzicht op (publiek op) de Arena boulevard was fascinerend.
Beste CJDippel,

Bedankt voor je online recensie en feedback!

Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Vooraf een evenement in de ZiggoDome hier gegeten. Kaart geeft niet erg veel keuze wat sushi betreft. Ergens logisch omdat de meeste mensen snel wat eten voordat ze de arena, hmh of ziggo ingaan. Eten (sushi) staat snel voor je neus. De Japanse plaat is niet meer dat kip op verschillende manieren bereid. Had zo van de KFC af kunnenn komen. Is niet heel erg bijzonder maar het smaakt allemaal wel. Doordat het allemaal snel gaat en net lopende band werk lijkt heb je telkens ander personeel voor je neus staan. Personeel loopt soms ook wat verloren met dienbladen met eten/drinken op het terras niet wetend voor welke tafel het ook weer bedoeld is. Beetje chaotisch en rommelig. Voor een snelle hap voor een evenement is het prima te doen. Prijs/kwaliteit is mwah. Stiekem best prijzig voor het geen wat je krijgt.
Beste Marjo82,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om online een recensie over ons te schrijven. We zijn blij dat het eten heeft gesmaakt, maar nemen ook je feedback over onze bediening en evenementenkaart mee. Daarnaast willen we je er graag op attenderen dat we, buiten de evenementen en tijdens evenementen op de eerste verdieping, ook een zeer uitgebreide kaart hebben met zowel sushi als warme gerechten. Mocht je weer eens iets nieuws willen proberen, weet je ons dus te vinden!

Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voorafgaand aan concert Doe Maar in Ziggo Dome gereserveerd en heerlijk gegeten. Gekozen voor verrassingsmenu met sushi/sashimi en daarna een ronde met warme gerechten. Leuk gekozen gerechten en vriendelijke bediening maar de prijs, inclusief 2 drankjes (geen dure wijnen oid) en koffie € 50,- per persoon afgerekend. Dat is voor een snelle maaltijd voorafgaand aan een concert toch wel prijzig. De loungebanken zitten niet echt comfortabel en er zegt niemand gedag als we weg gaan. Ten opzichte van alternatieven als Febo een goede keus dichtbij Ziggo Dome maar volgende keer zelf kiezen van de kaart of vooraf een prijs afspreken.
Beste Sybe155,

Dankjewel voor je recensie hier op Iens. We zijn blij om te lezen dat jullie lekker hebben gegeten, en nemen daarnaast je feedback mee om ons restaurant te verbeteren in de toekomst.

Joswa .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Na een wat teleurstellende ervaring een week geleden, besloten ichi-e, en dan met name de mannelijke bediening, een tweede kans te geven. Dit keer een pluim voor de bediening en de kok! Heerlijk gegeten, Geweldig vertroeteld!. Prima dus, een aanrader.
Beste Joswa,

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om online een recensie over ons te schrijven. Met onder andere jouw feedback kunnen we ons restaurant blijven verbeteren.

Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Na eerdere keren prima te hebben gegeten, wil ik toch even mijn (extreem slechte) ervaring over afgelopen vrijdag kwijt. Voordat wij naar het concert van Rihanna gingen, wilden wij hier een hapje eten en konden wij op het terras hiervoor plaats nemen. Na de eerste ronde wilden wij nogmaals eten bestellen, maar volgens de serveerster was dit niet meer mogelijk omdat volgens haar de pleuris (Serieus zo'n taalgebruik?!?) zou uitbreken. Hiermee doelde zij op het weer, maar ik heb geen idee waarom, want volgens buienalarm zou het de eerstvolgende 2 uur kurkdroog zijn. 10 minuten later vroegen wij nogmaals of het niet alsnog mogelijk was, maar toen werd aangegeven dat het te druk was. Hele wisselende antwoorden dus van dezelfde persoon. Hierop vroeg ik waarom er binnen alsnog mensen worden aangenomen, terwijl mensen welke allang aan het eten zijn, niet meer mogen bestellen. Hier had zij geen antwoord op en reageerde nogal onbeleefd en chagrijnig. Toen wij de rekening hadden betaald (welke eerst ook nog verkeerd was), hoorden wij een tafel naast ons heel stilletjes wel bij deze serveerster bestellen (wellicht bekenden?).
Conclusie: Ja ik weet dat een avond als deze met een concert enorm druk is, maar de onbeleefdheid, het taalgebruik en met name de wisselende antwoorden/smoesjes zijn echt een hele slechte service en mogen ondanks drukte nooit zo zijn! Zorg eerst dat je etende klanten het goed hebben en neem pas nieuwe klanten aan als je dat aan kan! En ga vooral geen smoesjes verzinnen! Overal kom ik hier echt nog wel een keer terug voor het lekkere eten, maar denk ik wel 2x na of ik dit op een concertavond doe.
Joswa .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Addendum op vorige recensie: we hebben net afgerekend en moesten €83 betalen voor twee personen... Het voorgerecht van sashimi bleek €35 te zijn, terwijl we vroegen om een simpele starter om de ergste trek wat te stillen. Ietwat over the top qua prijs, helaas.
Proefproefproef .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Voor het concert van Adele hier gegeten. Het was super druk maar ondanks dat goed geholpen en echt bovenverwachting goed gegeten. Enig minpuntje waren de plastic glazen op het terras, maar dat zien we door de vingers!
Beste Proefproefproef,

Dankjewel voor je positieve recensie! We hopen dat Adele net zo goed was, en dat jullie een fantastische avond hebben gehad. Zien we jullie nog een keertje terug?

^Team Ichi-E

PS Volg je ons al op Facebook/Twitter/Instagram?
Friso H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vandaag voor het eerst hier gegeten en ben meteen verkocht. Het was vlak voor een concert dus we konden alleen kiezen uit het evenementenmenu maar wat wás het lekker. Vooraf heerlijke Sashimi en daarna Beef Teriyaki met gebakken rijst en salade. Beide gerechten zijn absoluut aan te raden!!! We hadden niet gereserveerd maar we konden toch terecht, met de melding dat we 'maar' een uur zittijd hadden. Voor ons geen probleem want we kwamen voor het concert van Adele en het was daarom ook heel druk. Ondanks deze drukte was het personeel vriendelijk, bekwaam en snel zonder dat ze je het gevoel gaven dat je op moest schieten om plaats te maken voor andere gasten. Enige minpunt dat ik kan verzinnen is dat er geen Ichi-e dichter in de buurt van Nijmegen zit, anders zouden we kind aan huis worden!
Beste friso14,

Bedankt voor je positieve recensie! Mochten we besluiten een vestiging te openen in Nijmegen, dan ben jij de eerste die we bellen! Tot die tijd: zien we je weer een keer in Amsterdam?

courantcanon .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gisteren weer hier gegeten met mijn vriendin, en zoals bijna gebruikelijk, Aburi Shusi (geflambeerde nigiri sushi met zalm, tonijn en zeebaars) en groente tempura gegeten, en daarna nog wat van de sushi band.

Alle sushi is altijd vers en ook op de sushi band komen op regelmatige basis nieuwe creaties.

Zeer vriendelijk personeel, en gemakkelijk gesitueerd tegenover de bioscoop.
Mooi en net restaurant met goede moderne ambiance.
En de kwaliteit / prijs verhouding is erg goed.
Een absolute aanrader!
Beste courantcanon,

Vriendelijk bedankt voor je positieve recensie hier op Iens. We vinden het erg leuk om te lezen dat onze gerechten en service in de smaak vallen. Mocht je een keer een ander gerecht willen proberen, schroom dan vooral niet om onze bediening om advies te vragen.

We hopen je graag nog eens terug te zien in ons restaurant.

Willemijn S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Restaurant gekozen op de recensies.
Prima gegeten, lekkere gerechten en fijn dat er ook diverse gerechten zijn naast sushi (die overigens van beduidend betere kwaliteit is dan bij de standaard all you can eat concepten). Voor ieder wat wils dus. Jammer dat de prosecco nooit gekomen is die besteld was bij de oesters, als compensatie is echter koffie & thee van het huis aangeboden.
Beste WSou,

Bedankt dat je een recensie over ons hebt geschreven. Fijn om te lezen dat onze gerechten goed zijn bevallen. We hopen dat de koffie en thee die vergeten prosecco een beetje goed hebben kunnen maken.

Reena J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Samen met een aantal collega's hier gegeten. We begonnen met twee sushi schalen en een schaal met sashimi. Die waren overheerlijk! Mooie en ruime keuze en de sushi was vers en zag er prachtig uit. De tweede ronde werden er warme gerechten geserveerd. Maar omdat de sushi zo bevallen was, hadden we nog een extra schaal sushi bijbesteld. De warme gerechten waren ook lekker. Er was voor ieder wat wils; biefstuk, kipfilet, zalm en nog een aantal variaties.
Alles was heerlijk en proefde vers.

De bediening was aardig en kon ons goed uitleggen wat er allemaal op het bord lag.

Het was erg druk in het restaurant (er was die avond een evenement in de Ziggo Dome), waardoor het soms wat luidruchtig was. Maar dat heeft ons niet heel erg gestoord. Kan me wel voorstellen dat het voor anderen wel storend kan zijn.

Zeker voor herhaling vatbaar!
Beste Pebbles1,

We willen je graag hartelijk bedanken voor het feit dat je online een recensie over ons hebt geschreven hier op Iens. We zijn blij om te lezen dat ons eten in de smaak is gevallen, en zien je graag nog eens verschijnen.

ToscaMaria .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Perfect! De lekkerste sushi die ik ooit gegeten heb. We zaten lekker in het zonnetje onder het genot van de sushi en een drankje. We hadden prawn tempura, sake avocado en de Ichi-E platter. Nu ik dit schrijf, wil ik vanavond hier weer gaan eten! Heerlijk!
Beste ToscaMaria,

Drie tienen? Dankjewel! Heel leuk voor ons om te lezen dat je zo'n fantastische ervaring hebt gehad bij Ichi-E. Kom je gezellig nog eens terug?