Meer informatie over restaurant Ichi-e

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1

Jouw recensie over het restaurant Ichi-e

Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
we hebben hier bijzonder lekker en verrassend gegeten. bediening was vruendelijk en attent. door dat het zo groot is mist het sfeer en gezelligheid
Sieger Z.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Gisteren weer even langs geweest bij een vertrouwd adres. We zijn nog nooit teleurgesteld, en gisteren ook nog niet echt, maar het begint op allerlei puntjes nu wel te slippen als ik het zo mag uitdrukken. Het positieve nieuws is dat het eten nog steeds goed is. Prawn Tempura Roll, de Temaki zowel zalm als paling, de gebakken rijst allemaal prima.
De gebakken groente kwam met een saus zoals je die in de wat mindere wokrestaurants kunt kiezen. Zodra dat opvalt is het niet meer leuk, maar op zich ook weer niet heel verschrikkelijk.
Hinderlijker is het totaal van de beleving. Allemaal kleine dingen op een rijtje, maar in totaal telt het wel op:
Als je om half zes binnenkomt en de mooie tafeltjes links achterin zijn allemaal leeg, mag je daar niet zitten. Zelfs niet na uitdrukkelijk verzoek. Allemaal besproken. Boven was nog niet open, dus daar konden we ook niet naar toe. Wij mochten kiezen uit 3 of 4 identieke tafeltjes, zo'n beetje in de ingang. Het tafeltje is piepklein, ongeveer 70 bij 70 centimeter. Daar staat al een kaarsje en een bloemetje. Fles wijn erbij plus 2 glazen en 2x water en dan wordt het al aardig vol. Oppassen geblazen dat je niks omstoot met je menukaart.
Even een heel positief punt: het water wordt tegenwoordig gratis aangeboden bij de wijn. Dat zie je niet vaak meer, en het is een prima gebaar van gastvrijheid.
De Sauvignon Blanc uit de Touraine is al jaren dezelfde en was altijd "spot-on" voor wat betreft de pairing met rauwe vis en rijst, maar het oogstjaar 2016 is duidelijk vlakker en wateriger dan wat wij eerder ervoeren. Dat had de inkoop eigenlijk direct moeten merken en een alternatief moeten regelen. Dat zou echt makkelijk moeten kunnen als je verkoopprijs EUR 28,80 per fles van 75cl is. Nu blijkbaar is nagelaten het nieuwe jaar goed door te proeven is dat naar mijn bescheiden mening een behoorlijke uitglijder.
Tja, en dan heb ik het eten en drinken wel zo'n beetje besproken.
Het restaurant zelf is nooit heel sfeervol geweest en als je daarvoor niet gevoelig bent en er zoals wij al vaak bent geweest doet dat er niet zo toe. Veel personeel, maar niet allemaal even betrokken. Sommigen wilden misschien wel, maar mochten alleen de plaats toewijzen. En weken niet af van de toewijzing, ook niet op verzoek. Ik hoop niet dat hier het vaste 1e lijns-management op de vloer stond, want dit hoort gewoon niet. Dit noem ik micro-management en personeel-onwaardig. Wij konden de plaatsvervangende schaamte van het vriendelijke en beleefde meisje duidelijk voelen. Nog genanter was dat de "besproken" tafels toen wij weggingen al die tijd leeg waren gebleven. Wij voelden ons achteraf als lokeenden die in de etalage waren gezet. En begrijp me goed -ik snap de horeca business heus wel- daar is op zich niets mis mee, maar het is wel mis als de gast echt duidelijk om een andere plaats heeft verzocht.
Als het half zes is en de 5 of 6 mooiste tafels zijn besproken moet je even goed controleren welke tijd erbij staat voordat je zo'n mooie tafel leeg laat en een verzoek van een gast niet honoreert.
De bediening aan tafel was verder niks mis mee, maar warm en betrokken is anders.
Misschien speelt het een rol dat de taken zo (onnatuurlijk?) strikt gescheiden zijn. De plaatstoewijzer mag blijkbaar niets uit zichzelf toevoegen, maar mag ook geen bestelling opnemen. De drank wordt door een ander opgenomen dan het eten, afruimen is weer een ander persoon en afrekenen is de vijfde. Tja, dan heb je geen band met de bediening, en heel merkbaar, de bediening ook niet met jou.
Ook hier toch een beetje het wokrestaurant gevoel.
Resteert dus het eten, en dat is gelukkig nog steeds goed, maar het echt briljante uit de begintijd lijkt definitief verleden tijd.
Mizuno R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Tip: Ga hier niet eten als er een evenement in de buurt is. In dat geval wordt er een "evenementen menu" aangeboden, maar die is 1. te duur en 2. heeft te weinig keuze. Het was ook nog eens druk en het personeel was alles behalve vriendelijk. Het eten zelf was goed te doen, met een leuke dessertkaart, maar ik ga er zelf niet meer eten.
Hi Mizonu R,

Hartelijk dank voor je recensie over Ichi-E hier op IENS. We nemen je feedback over onze evenementen menu en ons personeel mee bij de verbetering van ons restaurant in de toekomst. Mocht je ichi-E in de toekomst toch nog eens overwegen dan hebben wij een tip: reserveer op tijd om van de hele kaart te eten!

Nogmaals dank voor je review!

^ Team Ichi-E
Stacey H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Super lekker gegeten. Alle gerechten waren erg smaakvol. Verrassing was de aanrader sushi met mango en tempura garnalen. Echt bijzonder lekker. Dame die ons serveerde ook echt heel vriendelijk. Tussendoor kwam wel een ander grietje om te melden dat ze liever geen menukaart op de tafel wilden, maar goed... daar trekken we ons niet van aan. De prosecco is op zich ok, maar als ik het restaurant een tip zou mogen meegeven is het om op zoek te gaan naar eentje die net iets beter is. Heeft best kans van slagen:-).
Hi Nelleke B,

Ten eerste hartelijk dank voor je positieve recensie! En dank voor je feedback over de prosecco. Dit zullen we doorgeven aan de barmanager.

Zien we je snel weer terug voor de Mango Prawn Tempura? Tip: de Ichi-E special rol, staat niet op de kaart maar is ook verrassend lekker!

^Team Ichi-E

PS Volg je ons al op Social Media?
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wij zijn echt al heel vaak bij Ichi-e geweest en iedere keer was het heel erg goed. De laatste keer had ik een afspraak met een zakenrelatie en toen was mijn vrouw (en mede vennoot) met een andere zakenrelatie naar ichi-e gegaan. Ik heb het uit de tweede hand, maar ik heb het uiteraard wel moeten betalen, maar de kwaliteit schijnt een beetje over het hoogtepunt heen te zijn. Nog wel steeds heel stevig aan de prijs. Ik zal daar binnenkort zelf weer eens naar toe gaan, want dat zou wel heel jammer zijn.
Voor nu dus een dalende lijn.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Als je geweldige sushi wilt eten, ga dan naar Ichi-E. Ichi-E is geen all you can eat sushi-tent. Ichi-E is niet de goedkoopste, wel de allerbeste. Elke sushi is een smaakexplosie in je mond!
Vraag naar de sushi specialiteit die niet op de kaart staat. WOW!

Het hoogste cijfer is hier een 10. Ik zou liever een 12 willen geven.
Hi Nelleke B,

Dank voor je online recensie hier op IENS! Een groter compliment kunnen we niet krijgen! Wij zitten met een glimlach op ons gezicht en daar doen we het voor!

Bedankt voor je bezoek en we hopen je nog eens terug te zien in ons restaurant.

Team Ichi-E

Soraja Z.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Goed restaurant, eten heerlijk en verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Alleen jammer dat als je komt voor het 'lopende bandje' met sushi deze niet wordt bijgevuld...waardoor je wordt 'verplicht' van de kaart te eten.
Hi Soraya Z,

Bedankt voor je online recensie over Ichi-E. We zijn blij om te lezen dat onze gerechten in de smaak zijn gevallen, en nemen je feedback over sushitrein mee.

^ Team Ichi-E

PS Volg je ons al op Social Media?
Evert L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Tragisch slecht was het op de zondagavond. En we waren gewaarschuwd door de gastvrouw. We hebben alleen een evenementen menu, dus weet u het zeker? We vonden dat een gekke vraag. Het lijkt dat je klanten eerder kwijt dan rijk ben, maar kwamen er na afloop achter dat zij het beste met ons voor had.
Dat het een evenement menu was met een paar keuzes was niet zo erg, maar dat het zo slecht was klaar gemaakt echt een gotspe voor de Japanse keuken. Het lijkt me sterk dat er een echte kok te vinden is die zalm zo kapot kan koken en gortdroog maakt. Geen wonder dat het hoofdgerecht al heel rap (voor de voorgerechten uit) kwam, dit lag al even verloren in een hoek blijkbaar. Je moet dan wel heel erg hekel hebben aan koken en onbeschaamd je gasten alleen maar wil voeren met brokken eten. De salades bij de gerechten kwamen van de groenteboer en hadden als bereiding alleen een wasbeurt gehad. De ossenhaas was wel redelijk qua garing en hadden alleen een dikke saus als bereiding. Je vraagt je werkelijk af waarom men hier suggereert een koksbrigade te hebben als die het eten is wat men gaarkookt. Was het carnaval dat gewoon 10 willekeurige mensen een kokspak hebben aangetrokken?
Na een uur wachten en 4x vragen waar het voorgerecht bleef gaven we het op en vroegen we naar de rekening. Er was niemand te vinden die het beetje gek vond dat je een uur na het hoofdgerecht nog steeds je voorgerecht hebt gekregen. De bediening was de hele avond al heel druk aan het rennen, vergat dus de helft, behandelde je als één van de heel veel mensen die ze die avond moesten voorzien van gaarkeuken eten.
Gelukkig begreep het personeel onze klachten voorkomen en tja het was inderdaad slecht geweest en de service slecht. Men zou het doorgeven, maar verwachtte er ook niet veel van. Maar ja wat kon men anders doen als gastvrouw? Nou wij kunnen hier in elk geval nooit meer heen gaan en het op Iens vermelden. Wij verwachten er ook niets van.
De snackbar op het pleintje had wel een hap die ergens naar smaakte en tegen andere prijzen. Want die waren bij deze japanse vreetbunker wel op niveau.
Ik zou werkelijk niet weten waarom iemand hier vrijwillig wilt eten. Men moet zich hier diep schamen. Ook omdat het lijkt dat werkelijk niemand hier van deze toko hier iets om geeft. Eten, betalen en oprotten zou hier op de pui moeten staan.
Sep B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
We hebben onlangs met z'n tweeën bij Ichi-e gegeten en het was heerlijk. Het restaurant onderscheid zich, gelukkig, heel duidelijk van de all-you-can-eat sushirestaurants waar er eigenlijk teveel van zijn. Bij Ichi-e krijgen je namelijk wel goede service en mooie opgemaakte borden. En bovendien heerlijke, verse sushi.
De prijzen zijn ook nog heel redelijk. Echt aan te raden dus.
Hi Sep B,

Wauw, wat een positieve recensie over Ichi-E. Dat vinden we natuurlijk super leuk om te lezen, dankjewel!
We zijn blij om te lezen dat onze gerechten zo goed in de smaak zijn gevallen, en dat je tevreden bent over onze service.

Zien we je nog een keertje terug?

Team Ichi-E

Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De sfeer, voorafgaand aan een evenement, is gezellig. Goede buz. Leuke inrichting. Het is er wel lawaaig en het schuifgeluid van de stalen stoelpoten over de harde vloer doen denken aan een schoollokaal in de jaren 60. De New style (geflambeerde) sashimi en de yaketori sate vonden we hemels lekker. (dikke 10!) De tepanyaki lamskoteletten zijn goed. De tonijn sashimi arriveerde helaas half bevroren. Niet zo'n probleem want na een kwartier liggen smaakte die prima. De prijzen van het eten zijn transparant te vinden op internet. De kosten van een prima glas Sauvignon wijn vonden we erg hoog met 5,60. Onze gastvrouw pakte ons charmant in. Prima. Wellicht door de drukte kwamen de gerechten volledig random op tafel. Bezorging van de bestelde drankjes duurde echt lang (10 minute plus). Kortom, voor een snelle lekkere new style sashimi komen we terug maar om te tafelen kijken we, met dezelfde drankprijzen, naar elders.
Beste Jeroen M, <br />
<br />
Vriendelijk bedankt voor je positieve recensie hier op Iens. We vinden het erg leuk om te lezen dat onze gerechten en service in de smaak vallen. Daarnaast nemen we je feedback over de snelheid van de bar mee. Onze gerechten worden gemaakt in vier verschillende keukens, door deze reden worden de gerechten in de drukte meestal uitgeserveerd wanneer ze klaar zijn. Wij hopen dat u al met al een fijne ervaring hebt gehad! <br />
<br />
We hopen je graag nog eens terug te zien in ons restaurant.<br />
^Team Ichi-E<br />
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij hadden al maanden geleden gereserveerd. en bevestiging ontvangen. Bij deze reservering had ik ook vragen gesteld. Hierop hebben we geen antwoordt ontvangen. Jammer. Wij melden ons op tijd en het leek alsof ze ons niet verwachtte. Na wat nazoeken kregen wij een tafeltje voor 2 personen aangewezen. Het was een erg klein tafeltje. Als de gerechten kwamen moesten we bijna stapelen. Daarnaast vond ik dit restaurant duur. Als we normaal naar dit type restaurant gaan zijn de kosten tegen de 60,00 euro en nu 82,20 euro. En het eten was niet beter dan ergens anders.
Beste NicoTrudy, <br />
<br />
Ten eerste willen we je graag bedanken dat je de tijd hebt genomen om ons online te recenseren. We vinden het erg jammer om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan vanaf het moment van de reservering. Met de gerechtjes is het af en toe even puzzelen, maar stapelen moet helaas nooit de bedoeling zijn. We nemen je feedback mee voor in de toekomst, en hopen jullie toch nog weer een keertje te mogen ontvangen in ons restaurant! <br />
Shuki M.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ik kom hier regelmatig lunchen met vrienden/collega's. Ze hebben een loopband voor sushi, maar er is niet heel erg veel keuze. Beter is om van de kaart te bestellen. De sushi is van goede kwaliteit, maar daar betaal je ook voor. Het is niet goedkoop om hier te eten, maar wat je krijgt is dan ook de moeite waard. Afhankelijk van hoe druk het is in de zaak en welke dames er in de bediening staan, kan het vlot verlopen. Helaas ook een paar keer meegemaakt dat we half stonden te zwaaien/dansen met de armen/menukaart voordat we de aandacht konden trekken van het personeel. Het is hier altijd druk, dus als je verzekerd wil zijn van een plekje, kun je beter reserveren.
Beste Shuki M, <br />
<br />
Hartelijk bedankt voor je positieve recensie hier op Iens. ! Zien we je snel weer terug met collega's/vrienden voor een lekkere lunch? <br />
^Team Ichi-E<br />
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Voorafgaand aan het concert van Jean Michel Jarre in de HMH met een goede vriend hapje gegeten in Ichi-E. Vanwege het concert was het enorm druk, maar gelukkig waren we vroeg. We hoefden dus nooit lang te wachten op ons eten. Van de zeer uitgebreide kaart diverse hapjes gekozen. Die waren allemaal heerlijk. De lamsrack was mijn favoriet. Dit restaurant biedt heerlijk eten en is praktisch als je in de buurt bent, een aanrader dan, maar vanwege de 'sfeer' zou ik er niet speciaal voor omrijden.
Beste Peter W, <br />
<br />
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een recensie achter te laten hier op Iens! En dan ook nog eens zo een positieve, daar worden wij blij van! We hopen jou weer te zien voorafgaand aan een evenement in de buurt! Dan zorgen wij dat de lamsrack weer even mals is! ;-) <br />
bajorn37 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Druk, rumoerig, onpersoonlijk, prijzig, maar wat is het ontzettend lekker!
Gelegenheidsrestaurant, zal er niet snel zomaar heen gaan, maar als ik bij de Arena in de buurt moet zijn staat hij op de short-list
Beste bajorn37, <br />
<br />
Bedankt voor je bezoek, en dat je de tijd hebt genomen om er een recensie over ons te schrijven op Iens. <br />
We hopen maar dat je snel weer eens in de buurt van de Arena moet zijn! <br />
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Eens in de zoveel tijd, meestal voor of na bioscoopbezoek, wippen we even binnen. Tegenwoordig is het verstandig om te bespreken want het is -begrijpelijk- meestal druk. Prima ontvangst en mooie plaats boven aan het raam. Wij komen hier vaker, zowel zakelijk als privé, en het is altijd goed. Temaki (zowel California als Zalm) is wereld klasse en absoluut laag geprijsd, de Prawn Tempura Roll was altijd verbijsterend goed, en nu gewoon heel goed en de overige gerechten goed, maar aan de prijs. Water is een Chaudfontaine die nu per HALVE liter komt tegen een onvriendelijke EUR 4,80 en dat is een tegenvaller. Zeker als je bij twee flessen (overigens uitstekende) Sauvignon Blanc (wel EUR 28,80 per fles) vier van die halve litertjes water ziet voor bijna twintig euro. En tja, dan is het allemaal nog steeds heel goed maar loopt het qua kosten toch aardig op.
Beste Positiv O, <br />
<br />
Dankjewel voor je recensie hier op Iens. Wat een mooie woorden over de gerechten, dank daarvoor. We nemen je feedback over de prijzen mee. Hopelijk wippen jullie binnenkort weer binnen na een bezoekje aan de bioscoop! <br />
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Voorafgaand aan het concert van Paul Simon in Ziggodome hier gegeten. De ontvangst was wat rommelig, eerst beneden , toen boven nog eens aanmelden, want uiteraard hadden we wel van te voren gereserveerd via hun eigen website. Het duurde vrij lang voordat iemand naar ons toekwam voor ons 1e drankje, maar daarna ging alles in een sneltrein vaart! Onze gastvrouw hield ons in de gaten of we nog drankjes nodig hadden. En die drankjes stonden in een mum van tijd op tafel.
We hoefden gelukkig niet van de evenementenkaart te kiezen , want die is een stuk kleiner en we overlegden of we eerst wat sushi mochten bestellen en daarna gerechten van de plaat , of dat dat misschien niet kon , i.v.m. de drukte maar de dame zei dat het wel mogelijk was. We hebben heerlijk gegeten en nog een dessert na genomen ook.
Ja, serveersters lopen te zoeken naar tafelnummers, maar wat wil je in zo'n grote zaak.
Ja, het is wat duurder dat het gemiddelde sushi restaurant, maar je zit op een geweldige lokatie, meteen om de hoek van je concert !
Wij zijn zelf snelle eters en werden wat dat betreft op onze wenken bediend.
Ik heb met bewondering zitten kijken hoe goed georganiseerd dit grote restaurant deze enorme drukte aankon!
Volgende keer gaan we voor een concert zeker hier weer heen.
Beste Karin D, <br />
<br />
Dankjewel voor je bezoek aan Ichi-E en je positieve recensie! We moesten denk ik eventjes opstarten, maar wat fijn dat het daarna allemaal goed is verlopen! We hopen dat jullie hebben genoten van Paul Simon! <br />
Al een volgend concert in de planning staan? Tot snel hopelijk! <br />
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Voor het concert van Paul Simon hier heerlijk gegeten. Ondanks de grote drukte en het wat langere wachten, goede bediening door uitermate vriendelijke dames. Tip: probeer de Ichi-E Special Roll! Wij hebben die iig nogmaals laten brengen..! ???? See you next time!
Beste Ruud K,<br />
Bedankt voor je top recensie! Daar doen we het voor! <br />
Kom je snel weer een keer langs voor een heerlijke Special rol? <br />
We hope to see you soon! <br />
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Na vijf kwartier te hebben gewacht, hadden we behalve een bakje noodles en boontjes nog niet te eten. Personeel deed erg onvriendelijk en er werd ons ook niets te drinken meer aangeboden. Nadat we serveerster Robin vroegen naar ons eten werden we afgepoeierd met de opmerking dat het druk was. De tafels naast ons (allemaal later binnen gekomen), zaten al aan hun eerste rondes met meerdere drankjes. Nadat we aangaven weg te gaan, kregen we ook geen (!!) reactie van zowel het personeel als de manager. De 'manager' wenste ons een fijne avond. Slecht ervaring dus.
peter G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Ga hier vaak naar toe voor het zien van een film bij Pathé, schuin tegenover. Voor zo'n groot opgezet restaurant is de sushi (en andere gerechten) hier toch best goed verzorgd. Hetzelfde geldt voor de bediening: het moet duidelijk allemaal snel, maar desalniettemin is men vriendelijk, behulpzaam en met een prettige glimlach. Snel opgediend, toch kwalitatief prima eten.
Beste Proever84159,

Hartelijk bedankt voor je positieve recensie hier op eens. We zien je graag nog eens terug in ons restaurant.

^Team Ichi-E