Ichi Ban

7,1
6,6
AdrienneB .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Mijn favoriete restaurant in Leiden! Ik vind de sushi heerlijk en de warme gerechten ook. De bediening is vriendelijk en in de zomer kun je op het terras zitten en lekker mensen kijken. Wij komen hier regelmatig en het is nog nooit tegengevallen. Qua prijs zijn wij hier ook goedkoper uit dan bij een all you can eat, en de kwaliteit is zo veel beter. Een echte aanrader!
R_K .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Hier aten we sushi à la carte. Het eten was heerlijk vers. De saba-nigiri, rauwe makreel op rijstbroodjes, was heerlijk, en dat zegt veel over een sushirestaurant want veel restaurants beginnen hier niet eens aan. De bediening was charmant en attent en snel. De serveerster spreekt geen perfect Nederlands, maar er is goed met haar te communiceren. Ze gaf ons een welkom gevoel. De ambience is zeer minimaal, maar wel sympathiek.
Lekkerbek0971 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima sushi. Het is meer een afhaalsushi dan een restaurant. De bediening is ook niet heel vrolijk, maar wel attent. In de zomer kan je er heerlijk op het terras zitten.
Vita1 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vandaag heb ik met mijn nicht, die ik niet vaak zie, en één van mijn beste vrienden gegeten bij Ichi Ban in Leiden. Er was bijna niemand. Mijn vriend merkte op dat het vreemd was dat de serveerster wilde dat wij iets duurders bestelden. Maar a la, op verzoek maakte de serveerster een foto van ons, dus geen probleem. Echter, toen het kouder werd, wilden we onze thee binnen nuttigen. Het werd gewoon te fris op het terras. Een mannelijk personeelslid zei toen op botte en boze wijze dat dat niet mocht. We moesten weer naar buiten vanwege de gasten die binnen aten. Er zat NIEMAND binnen. Het was onzin. Zo behoor je je klanten niet te behandelen. Mijn nicht had nog nooit zoiets bots meegemaakt in een horecazaak. Ik wou hun thee natuurlijk niet meer en we zullen er nooit meer terugkeren. Wat een buitengewoon onbeleefd mens. Alle servicepunten die het vrouwelijk personeelslid heeft gescoord zijn door die man teniet gegaan. Uiteindelijk konden wij er gelukkig om lachen; wij hebben weer een mooi verhaal te vertellen op feestjes. Trouwens, de vantevoren klaargemaakte vis die in de vitrine stond zag er ook niet erg fris uit. De misosoep was okay.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Heerlijke tempura en sushi gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Nette presentatie van de gerechten. We komen zeker terug.
Culiensie .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Ik haal hier altijd sushi en besloot nu om voor de film even hier te gaan eten. We kozen voor het Miss Bento menu: tempura, zeewiersalade, sashimi en zalm met rijst. Het was heerlijk! Voor 20 euro per persoon hebben wij inclusief drankjes net zo goed gegeten als bij een wat duurder restaurant. Ik raad je daarom ook aan om de volgende keer in plaats van voor de sushi voor de bento box te gaan.
Dordtenaren .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Een klein maar gezellig restaurantje.
we namen het MY BENTO menu. samensgesteld uit Tempura, Salmon Teriyaki, Sashimi, Yakitori
en Gohan. De tempura was overheerlijk. en de overige gerechten voldeden aan onze wensen Dit kleine restaurant is gemoedelijk. de Bediening heeft voor een ieder aandacht.
een aanrader voor een ieder die van japans eten houdt.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Slechte sushi zaak. De nigiri's en sake's hebben kleine vulling en toppingen. En de kwaliteit van de vis is laag. Het personeel was ons simpelweg vergeten ondankst oogcontact en duidelijke signalen dat wij nog iets wilden bestellen of drinken.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2014
Kleine sushi bar in centrum van Leiden. Beperkt assortiment sushi maar zeer vers en ter plekke klaargemaakt. De prijzen zijn normaal te noemen. Hulpvaardige bediening, zeker als je een paar keer bent geweest en de eigenaresse je herkent. Jammer dat het decor zo saai is. Je kunt er ook afhalen wat veel gebeurd.
Tonnetjerond .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Mijn favoriete sushi in Leiden. Goede en verse sushi voor een aardige prijs. De service is prima, maar niets speciaals. Ik ga daarom vaker voor de afhaal.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Lekker vers en niet duur. De sushi wordt klaargemaakt waar je bijstaat. We worden altijd snel en vriendelijk geholpen hier. Niet echt ruimte voor een avond lang tafelen, daar is het te klein voor.
Careline H.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2012
Bediening is bij Ichi Ban is net zoals de Nederlandse weer. Vaak slecht en soms goed. Mevrouw was extra vrolijk gedurende de zomer..

Sushi in tegendeel is best lekker voor de prijs dat je ervoor betaald. Drinken is ook goedkoop (pot thee voor 2euro )

Het is een aanrader voor take out of simpelweg met je vrienden lekker gezellig aan tafel zitten.
Suikerbuikje .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Sushi eten is in. In deze zaak kan je redelijk eten, alleen en daarmee sluit ik me aan bij eerdere sprekers, er kan hier geen lachje van af. Toch jammer want uiteten gaan is meer dan alleen het eten zelf.