Ichi - Asian Fusion Cuisine

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Diana A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik vond het waardeloos. 2 uur moeten wachten op zoute beef teriyaki en droog lamsrack! Geen sorry, geen goedmakertje! Alleen gemok van het personeel. Een foutje kan, maar wanneer je dergelijke prijzen en uitstraling wilt hooghouden heb je ook een zeker professionalisme nodig!
Nooit meer, de Mac was beter geweest
The U.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Beste Ichi,

Op tweede kerstdag wat een mooie avond zou moeten worden, werd helaas het meest slechte restaurant bezoek ooit!
Allereerst wil ik zeggen, dat het de tweede keer is dat wij een bezoek brengen aan jullie restaurant. Uiteraard was onze eerste bezoek enorm goed bevallen! Het eten en de service stond gelijk aan niveau. Ik wil daarom twee van jullie personeelsleden mijn compliment geven, voor hun vak in de horeca. Het gaat om een Nederlandse jongeman en een Indische mevrouw die helaas parttime werkt. Zij begrijpen precies hoe het in de horeca werkt en dat zorgt ervoor dat klanten terug zullen keren, aan een volgend bezoek.
Nu het verhaal over ons tweede bezoek aan het restaurant, op tweede kerstdag. Voorafgaand werd tijdens het reserveren gevraagd of wij een vijf of een zeven gangen menu wilden.
Wij kozen voor een zeven gangen menu. De avond begon allemaal goed, we kregen een Sashimi mix voorgeschoteld van hoog kwaliteit. Aan ons eerste bezoek werd uitleg gegeven over de gerechten die werden geserveerd, maar blijkbaar werkten deze dames nog maar net in het bedrijf of helemaal niet. De gerechten werden zo op tafel gezet, maar gelukkig wisten wij zelf, om welke vissoorten het gingen. Bij de tweede gang kwam de Nederlandse jongeman ons uitleg geven over het gerecht. Alles werd keurig en netjes uitgelegd en werd mooi naar ons geserveerd zoals het hoort. Echter zagen wij hem hierna, helaas tot geen gerechten meer serveren aan onze tafel. En dat notabene iemand met enorm goede ervaring in de horeca.
Na de tweede gang kelderde het niveau weer enorm omlaag, borden die klakkeloos neer werden gezet, glazen die zonder enig aankondiging van tafel werden verwijderd, lange tijden voor het afruimen van tafels, slechte timing van het inschenken van glazen (tijdens gesprekken), borden die aan de andere kant van de tafel met man en macht werden geserveerd (even omlopen kan ook). Nadat wij klaar waren met gang vier, moesten wij 45 minuten wachten op gang vijf.
Dit in combinatie met de slechte service van vrouwelijke serveersters, werd de avond daardoor alleen maar treuriger en treuriger. Bij het dessert werd alweer een fout gemaakt, we konden kiezen tussen een red velvet dessert of een hazelnoot dessert. Drie mensen kozen voor de red velvet en één koos voor de hazelnoot. Echter serveerde ze ons chocolade mousse, blijkbaar waren de hazelnoten op en is het moeilijk om een bestelling op te nemen. Want de redvelvet werd op dat moment niet geserveerd. Uiteraard hebben wij dit meteen gezegd en kregen later alsnog de redvelvet dessert. Tot mijn verbazing werd deze fout, wel omgezet in een excuus. Met al deze combinaties, van deze mislukte avond maakte het voor ons niet meer uit. Wij waren klaar met deze tweede kerstavond wat een treurige bedoeling werd, vroegen wij om de rekening. Dat ging tevens enorm snel, binnen 20 seconde konden wij 344 Euro aftikken voor een mis vertoonde avond. Een bedankje kon er niet vanaf, alleen een fijne avond en onze jassen hebben wij zelf uit de kledingkast moeten halen.
Over de kwaliteit van het eten heb ik geen enkele minpunt te beoordelen. Maar als je als eigenaar ervoor kiest, om een hoog niveau horeca restaurant te ondernemen, moeten de tools (personeel/eten) op gelijke niveau zijn. En dat was deze avond totaal niet aan orde. Het was bedroevend en onwaardig, in verhouding tot prijs en kwaliteit. Je verwacht bij deze prijsklasse dat alles perfect is afgestemd, maar dat was deze bezoek totaal niet het geval. Wij vinden het zelf niet erg als er fouten worden gemaakt, maar wees hier eerlijk over, kom met een excuus en bied desnoods een compensatie. Het meest van onze vrienden, reizen vaak af voor lekker eten en ik beveel ze vaak verschillende soorten restaurants aan. Maar u kunt begrijpen dat ik mijn vriendenkring er op wijs, dat ze vooral niet een bezoek moeten brengen aan Ichi Lounge te Kaatsheuvel en dat zijn er een hoop!
Patrick L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Een geweldige avond gehad!
Geweldig eten, en super gastvrijheid. Ik had het 7 gangen menu. Goede uitleg, goede verzorging. En super kwaliteit gerechten. Voor herhaling vatbaar!
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Geweldige ambiance, goed eten en uitstekende bediening. Kaatt van AH gebruikt, was allemaal duidelijk. Dikke aanrader, zeker voor sushi liefhebbers!!!!
clasines6 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Alhoewel wij al weken geleden hadden gereserveerd konden we pas om 20.30 terecht omdat het vroeger al vol zat .Bij aankomst was het nog niet voor 3/4 vol ??? . 1e drankjes bleven te lang weg , om 21.30 hadden we nog geen voorgerecht , carpatio , te koud geserveerd met een overdosis soyasaus , te zout dus.De andere delen van ons 5 gangen diner waren wel lekker , maar toch ook hier weer iets te veel soyasaus ,jammer .
Nagerecht niet meer genomen , omdat het inmiddels al 23.00 was !
De rekening was de grootste deceptie , we aten hier o.b.v. de AH actie , (beperkt de keus flink) , vooraf gemeld , korting niet op rek. en ook nog consumpties die niet zijn genuttigd door ons , totaal meer dan € 100,00 teveel !
Na recl. hierover rekening aangepast .
Resume , te luide muziek , te lang wachten op bediening en naar verhouding te duur , voor ons geen 2e x.
Jammer
acm.ligtenberg .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Muziek stond iets te hard. Steeds dezelfde dreun. Toilet was ook niet erg fris. Voorgerecht was heerlijk. Salade met zalm.
Roy S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Een vriendelijke en goede bediening. Het eten was zeer smakelijk en van hoge kwaliteit. Het mindere was dat de manager of baas ook daadwerkelijk rondliep door de zaak als een baas. Tijdens een paar wandelingen langs de tafels geen aandacht voor de gasten. Wel voor zijn laptop ergens in een hoekje van het restaurant. Ondanks dat gaan we zeker weer terug.
mv.gorp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Vriendelijk personeel. Hebben ons daarna goed geholpen. Wij hadden nml autopech. Zij hebben voor ons een taxi geregeld en wij kregen een dr
ankje aangeboden voor de schrik.
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een leuk restaurant met een moderne inrichting en moderne muziek. Wij Hebben gekozen voor het 7 gangen menu van de chef. De gerechten werden mooi gepresenteerd en bij elk gerecht kregen we uitleg over de ingredienten. Voor ons was het een unieke ervaring. Het was niet goedkoop maar dit wisten we van te voren. De kwaliteit van het eten en de service zijn uitstekend.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We kwamen voor de tweede keer naar dit restaurant, de eerste keer met een actie van shell, toen hadden we lekker gegeten. Nu was het eten veel opmaak maar het eten was erg minimum.
Wij komen hier niet terug !!!!!
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was echt super goed, kwaliteit van het eten was zeer hoog. Wij hebben vooral sushi gegeten en dat was de beste sushi ooit die we gegeten hebben.
Natacha R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst was beleefd en vriendelijk. Ondanks dat we vermeld hadden met de AH actie kwamen eten was daar wat verwarring mee. Menukaart is onduidelijk. Ook de richtlijnen voor de actie waren erg onduidelijk. Aardige personeelsleden en heerlijk gegeten. Maar een menu voor €35 is wel erg duur, met de weinige keuze.
robindebruyn .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk, gedurende de avond was merkbaar dat ieder personeelslid erg zijn best deed om de avond zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten was heel lekker en van goede kwaliteit. De kaart was wat onduidelijk en de uitleg over het Albert Heijn menu was ook een beetje vaag. Uiteindelijk wel een hele leuke avond gehad.
marijkevdpol .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De beste sushi ever elke keer weer super gegeten wa komen er elke maand wel een keer dat zegt genoeg
Wil geen andere meer????????????????????????????
M.C.C B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
AH menu gegeten. De bediening is top . Attent en hulpvaardig.

De ingrediënten waren goed. De samenstelling van het menu was saai. Na onze klacht meer dan goed gemaakt.
Soe B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben gisteren heerlijk in Ichie gegeten. De bediening was uitstekend! Bediening en eigenaar zijn heel jong. Ondanks dat komt het allemaal heel volwassen over. Er werd over over elke gang ruim de tijd genomen eea toe te lichten. De piepjonge eigenaar kwam het tot stand komen van Ichie vol vure vertellen. Deze jongen is heel wat van plan en wij geloven hem dat Ichie een grote speler wordt op restaurantnivo. Puntje van verbetering is de keuze van het dessert, hier wordt echter aan gewerkt! Chapeau Ichie voor de geslaagde avond!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede smaken en sushi zoals wij nog nooit sushi hebben gegeten. Echt een aanrader!
Alita B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Iedere hap is een ervaring op zich, ieder gerecht is een kunstwerk op zich en een explosie van smaak, wat een genot, geweldig genieten! Dit is geen koken meer maar kunst!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Overheerlijk eten en goede, vriendelijke service!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij vonden alle gerechtjes lekker, de bediening was vriendelijk. De voorgerechten waren heerlijk verse zalm in salade of heerlijk krokante kipreepjes in een heerlijk sausje. Het is een mooi strak ingericht restaurant.