Ichi - Asian Fusion Cuisine

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mv.gorp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rick R.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het is een leuk restaurant met een moderne inrichting en moderne muziek. Wij Hebben gekozen voor het 7 gangen menu van de chef. De gerechten werden mooi gepresenteerd en bij elk gerecht kregen we uitleg over de ingredienten. Voor ons was het een unieke ervaring. Het was niet goedkoop maar dit wisten we van te voren. De kwaliteit van het eten en de service zijn uitstekend.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Was echt super goed, kwaliteit van het eten was zeer hoog. Wij hebben vooral sushi gegeten en dat was de beste sushi ooit die we gegeten hebben.
Natacha R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ontvangst was beleefd en vriendelijk. Ondanks dat we vermeld hadden met de AH actie kwamen eten was daar wat verwarring mee. Menukaart is onduidelijk. Ook de richtlijnen voor de actie waren erg onduidelijk. Aardige personeelsleden en heerlijk gegeten. Maar een menu voor €35 is wel erg duur, met de weinige keuze.
Robindebruyn .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
De ontvangst was erg vriendelijk, gedurende de avond was merkbaar dat ieder personeelslid erg zijn best deed om de avond zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten was heel lekker en van goede kwaliteit. De kaart was wat onduidelijk en de uitleg over het Albert Heijn menu was ook een beetje vaag. Uiteindelijk wel een hele leuke avond gehad.
Marijkevdpol .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De beste sushi ever elke keer weer super gegeten wa komen er elke maand wel een keer dat zegt genoeg
Wil geen andere meer????????????????????????????
M.C.C B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
AH menu gegeten. De bediening is top . Attent en hulpvaardig.

De ingrediënten waren goed. De samenstelling van het menu was saai. Na onze klacht meer dan goed gemaakt.
Soe B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We hebben gisteren heerlijk in Ichie gegeten. De bediening was uitstekend! Bediening en eigenaar zijn heel jong. Ondanks dat komt het allemaal heel volwassen over. Er werd over over elke gang ruim de tijd genomen eea toe te lichten. De piepjonge eigenaar kwam het tot stand komen van Ichie vol vure vertellen. Deze jongen is heel wat van plan en wij geloven hem dat Ichie een grote speler wordt op restaurantnivo. Puntje van verbetering is de keuze van het dessert, hier wordt echter aan gewerkt! Chapeau Ichie voor de geslaagde avond!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede smaken en sushi zoals wij nog nooit sushi hebben gegeten. Echt een aanrader!
Alita B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Iedere hap is een ervaring op zich, ieder gerecht is een kunstwerk op zich en een explosie van smaak, wat een genot, geweldig genieten! Dit is geen koken meer maar kunst!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Overheerlijk eten en goede, vriendelijke service!
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij vonden alle gerechtjes lekker, de bediening was vriendelijk. De voorgerechten waren heerlijk verse zalm in salade of heerlijk krokante kipreepjes in een heerlijk sausje. Het is een mooi strak ingericht restaurant.
Jeroen.schoenmakers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Niks bijzonders, 1 voorgerecht (zalm salade) niet opgegeten was echt niet lekker. Het was erg heet en benauwd achterin waar wij zaten. Wij gaan niet meer terug.
Wat jammer dat u de zalm salade niet lekker vond. Wij hebben voor deze gerecht voor rauwe alaska zalm gekozen in combinatie met kimchi en tempura. U had gerust aan ons door kunnen geven dat het niet uw smaak is, konden wij u eventueel verzorgen met een alternatief salade.

Ichi
Svangijsel .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gezellige intieme sfeer, aardig personeel met uitstekende service en het eten os echt top. Je gaat met een voldaan gevoel naar huis.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We eten sinds een jaartje sushi ...door de goede iens beoordelingen hier naartoe gegaan na een dagje strand...wat een ervaring bij Ichi !

Een groot verschil met wat wij dachten dat Sushi eten is ! Hele nieuwe smaakcombinaties en allemaal even vers en heerlijk van smaak, vooral de sushi van de chef is een ervaring !
Jammer dat we niet alles in een keer konden proeven maar daar komen we zeker voor terug !

ook de service en uitleg was heel goed, wij wisten niet goed wat we moesten bestellen en zijn helemaal afgegaan op het advies van het bedienend personeel

Heel erg goed en een perfecte afsluiting van onze vrij dag !!
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Heerlijk gegeten met ons gezin, bediening was TOP.
Het menu bestaat uit een voorgerecht, tussengerecht en een hoofdgerecht.
Wij hebben vooraf nog zeewierdsalade genomen.
Alles heerlijk klaargemaakt en mooie presentatie van het eten
Echt een aanrader en wij gaan zeker nog een x.
Suzkok .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wat een fijn restaurant met heerlijk eten. Hadden iets meer sushi variatie mogen zijn, maar verder top. Ook houden ze perfect rekening met coeliaki: als je dus een dieet hebt! We komen hier zeker nog eens terug.
Carmen.quinders .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Was erg lekker! Het interieur en de muziek passen ideaal bij de lounge. Ook de service was top. We gaan zeker nog een keer!
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We zijn gaaneten met het Ah menu. We zijn vaker geweest en qua eten en personeel is het daar goed. De keuze vh Ah menu was beperkter dan vorig jaar en helaas ook duurder. Gelukkig is de smaak van het eten erg goed.