Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 33€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Dinsdag t/m Zondag

9,5

Jouw recensie over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Juliette K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Wij komen vanuit breda speciaal naar Kaatsheuvel om hier sushi te eten. In de omgeving ongeëvenaard!

De prijs/kwaliteitsverhouding is erg goed, je betaald zeker niet teveel zoals in veel andere sushi restaurants.

Enig minpuntje is het afhaalgedeelte dat vanuit het restaurant zichtbaar is, maakt het wat minder sfeervol.
Ilse L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Nicky D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten ????????
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Het eten is verrukkelijk! De bediening is vriendelijk. Het enige minpuntje is dat de akoestiek in de ruimte ervoor zorgt dat het net een kippenhok is en dat de muziek net iets te hard staat waardoor je je tafelgenoten nauwelijks kunt verstaan
Dorothé H.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Elke keer weer een belevenis en fantastisch eten!
C B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
wij waren hier voor het eerst en wij hebben het als prettig ervaren. De bediening was goed en gaf duidelijke uitleg bij diverse gerechten. Wij gaan beslist nog eens
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Je betaalt meer voor de sushi, maar dat proef je overal aan en dat is het ook waard.
We hebben op één bestelling lang moeten wachten waarvoor we als excuses een gratis drankje kregen. Goede service!
Wij komen zeker vaker.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Was weer lang geleden dat we hier geweest waren, maar het was weer uitstekend
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
prima bediening, nette ambiance, heerlijke sushi.
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Je proeft echt dat dit verser dan vers is, het smelt letterlijk op je tong een en al smaakexplosie. Wij komen hier zeker terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk eten! Qua inrichting iets minder voorin ....
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden die hier nog nooit eerder waren geweest. Hadden het 7 gangen menu genomen zodat je van alles kunt proeven. Was geweldig alleen de laatste gang (lamsvlees met puree) begrepen we niet helemaal. Vonden het niet passen in de lijn van het menu. Maar onze vrienden zijn ook helemaal fan geworden van dit restaurant en de gerechten!!
Machelle E.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben hier al vaker gegeten en het is super lekker. De beste sushi (in Nederland) die wij tot nu toe hebben gehad en we hebben al veel restaurants geprobeerd. Vandaag met de AH restaurantzegels gaan eten. Heerlijk en genoeg gegeten. Zeker voor dat geld fantastisch.
Lucsol .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten. Alles smaakte heerlijk vers en bijzonder lekker. Leuke bediening, die soms wel iets vergeten. Hierin is nog wat ruimte voor verbetering.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Prijs ligt wat hoger maar gezien de kwaliteit is dat ook terecht. Qua akoestiek mag er nog wat gedaan worden.
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Specifiek de sushi is heel goed. Zeker de moeite waard om smaken te proberen die je normaal nooit kiest!
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Niet de tegenwoordig standaard “eat as much as you can” maar eerlijke gerechten met verse ingredienten.
Top!
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Ik zou graag zien dat de menukaart in het Nederlands zou zijn
Is iets makkelijker en een foto erbij zou top zijn

Maar het eten is er in een woord super top
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
super ( zoals altijd ) Het grootste probleem is , als je eenmaal bij Ichi bent geweest, je nooit meer ergens anders sushi wilt gaan eten
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018