Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Dinsdag t/m Zondag

9,1

Jouw recensie over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Petra S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
7- gangen menu was super top maar miste wel iets van dessert in het menu en bij de koffie een verpakt koekje is jammer ... dit past echt niet bij het fantastische menu. Ondank kleine opmerkingen was het heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Perfect eten en vriendelijk personeel. Enige waar aan gewerkt moet worden is de afzuiging. Na een heerlijke maaltijd kun je daar qua geur in kleding thuis nog lang van genieten. Zou prettiger zijn als dat zou worden opgelost. Verder heerlijk restaurant in hartje Kaatsheuvel.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Delicious sushi, very good service.
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
De lekkerste sushi ooit gegeten bij jullie. Echt culinair genieten was het! Foodporno noemde mijn vriendin het! De bediening was vriendelijke en behulpzaam. De gerechten zijn mooi opgemaakt. Een streling voor het oog.
Claudia W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De lekkerste sushi van Nederland! Wij komen er speciaal voor naar Kaatsheuvel, 3 kwartier rijden. Maar dan heb je ook wat. Hier geen ‘all you can eat’, bij Ichi krijg je unieke sushi’s, ze zien er allemaal geweldig uit, en smaken verrukkelijk. Neem ook de tonijn tartaar vooraf, heerlijk. Wij komen zeker terug.
Chun Yue C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Top restaurant, erg goede verse sushi en fijne bediening! Als je bereid bent om iets meer te betalen, dan wil je na een bezoek aan Ichi niet meer terug naar een all you can eat.
Dex W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Eten was geweldig, echter zijn ze twee keer vergeten het drinken te brengen, en het personeel was niet met de klant bezig maar druk in gesprek met elkaar
leon T.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Dit is de 2e keer dat we hier hebben gegeten.De bediening is vriendelijk en geeft ook goede uitleg wat welke sushi rol is en wat erin zit.Vooral de tuna truffle aburi en de tournedos roll zijn super lekker.
Laurenz R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten bij Ichi. We waten ech verrast door de heerlijke gerechten. Bediening was ook erg vriendelijk.
vink.acp .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
fantastisch, heerlijk gegeten!
Wat mij betreft: de verhouding, stoel tot de tafel was voor mij niet perfect.
Afstand te groot. of je leunde achterover, of je moest op t puntje van de stoel zitten.
Cole38 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Net als de vorige keer overheerlijk gegeten. Lekkerste sushi die we ooit gegeten hebben. We gaven een bedrag per persoon door en voor dat bedrag kregen we verschillende plankjes met heerlijke kunstwerkjes.
Ruim een maand geleden hadden we al gereserveerd, maar helaas kregen we de slechtste plaats toegewezen. Dicht bij de buitendeur die steeds open stond en ongezellig verlicht. Het personeel was zeer vriendelijk. We komen zeker nog vaker terug, hopelijk wel aan een gezelligere tafel.
Engeline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Sushi’s voortreffelijk! Voor herhaling vatbaar! Komen hier al meerdere malen, maar steeds geweldig eten!
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Geweldige sushi, wij hadden niet verwacht dat het nóg beter kon!!
Afz. zeer ervaren sushi liefhebbers
oscar A.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zeer verrassend en zeer smaakvolle sushi"s. Prijs kwaliteit verhouding TOP. Informele aardige bediening in trendy omgeving.
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Eten zoals altijd weer geweldig!! Lekkerste sushi ooit gegeten. Inrichting kan wel wat sfeervoller gemaakt worden.
Wally L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Mooie gelegenheid voortreffelijk eten en perfecte ambiance
gjvanloevezijn .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Als echte sushi liefhebber moet je hier hebben gegeten als je in de buurt bent. Geen all you can eat , maar overheerlijke kunststukjes.
jf Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Wederom werd bewezen dat je hier van de beste sushi geniet! We zullen er dan ook nooit genoeg van krijgen om hier te gaan eten na een bezoek aan het beste park van Nederland: De Efteling.
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
De beste sushi die ik ooit gegeten heb. Vriendelijke bediening schone zaak. Erg vers eten tot de wasabi en de gember toe