Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Dinsdag t/m Zondag

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Ivette V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Geweldige sushi, gezellige sfeer!
Thibaut S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super ontvangst, goede wijnen en heerlijk eten (zowel sushi als de andere items op de kaart). Iets moeilijker parkeren, maar voor de rest geen enkel slecht woord. Aandrader!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Als je een sushi liefhebber bent, moet je hier n keer gaan eten. Geweldige smaakcombinaties en fantastische sushi op culinair niveau!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hoewel ik vooraf niet precies wist wat ik kon verwachten, werden al onze, die van mijn partner en mij, verwachtingen overtroffen. Het is een echte aanrader.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten weer! Tot binnenkort! Erg mooi om te zien dat bestaande gerechten ietwat vernieuwend zijn aangekleed zoals de zalm salade met het rijstbed.
Chun Yue C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vergeet all you can eat sushi. Je betaalt a la carte natuurlijk wat meer, maar de verse en speciale sushi is het meer dan waard. Als je hier bent geweest wil je nooit meer naar all you can eat. Daarnaast krijg je fijne service en aandacht op maat.

Aanrader!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Komen hier geregeld als we echt lekker Sushi willen eten.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Super gegeten en geholpen, het enige minpuntje was de 6 euro op de rekening voor een glas water. Dit vind ik wel erg veel.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
De acoustiek laat te wensen over. Eten is verrrukkeluk!!
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijke gerechten, vers & kwalitatief erg goed.
Maartje B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het restaurant is gezellig ingericht, lekker warm (met dat koude weer buiten). het personeel is informeel, dat hebben wij graag. Daarnaast was het eten ook om van te smullen, vers bereide gerechtjes. Een echte aanrader dus!
Nathalie S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Van begin tot het einde genoten van het eten en de service!
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Nu al meerdere keren geweest; erg vriendelijke en goede service. De sushi is heer-lijk! Service hangt af van hoe druk het is; ik heb gemiddeld een half uur moeten wachten op de nieuwe bestelling, maar dit is niet vervelend. Bediende denkt ook mee en geeft leuk advies!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, mooie presentatie. We wilden een veraassingsmenu, maar dan niet 7 of 3 gangen. Was geen enkel probleem - echt heerlijke gerechten. Super - en voor iedereen een aanrader die van sushi houdt.
Rian D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten was heerlijk! We waren met 5 personen aan een ovale tafel. Je kon elkaar niet goed verstaan door de akoestiek. Personeel was vriendelijk maar vrij zakelijk. Mag wat warmer. Inrichting is moderen, zakelijk.
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Weer héérlijk genoten van alle sushi! Wij kennen geen betere! Bediening vriendelijk. Lekker muziekje. Stoelen zitten prima. Verlichting was dit keer iets te fel.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Het was rustig op dinsdagavond, hierdoor heerlijk kunnen dineren. Zeer smaakvol, fijne bediening!
jf Z.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zoals altijd in 1 woord: uitmuntend!!!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
7- gangen menu was super top maar miste wel iets van dessert in het menu en bij de koffie een verpakt koekje is jammer ... dit past echt niet bij het fantastische menu. Ondank kleine opmerkingen was het heerlijk.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Perfect eten en vriendelijk personeel. Enige waar aan gewerkt moet worden is de afzuiging. Na een heerlijke maaltijd kun je daar qua geur in kleding thuis nog lang van genieten. Zou prettiger zijn als dat zou worden opgelost. Verder heerlijk restaurant in hartje Kaatsheuvel.