Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Dinsdag t/m Zondag

Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het eten was lekker niks op aan temerken we hadden 7 gangen chefmenu niet echt goedkoop maar voor ons was het toch te weinig en dat vonden we jammer was toch 60€ pp
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Het eten was heerlijk. De persoonlijke aandacht voor ons gezelschap was bijzonder prettig, Toen we binnenkwamen was de muziek te hard, maar toen wij daarom vroegen werd er meteen een niet-storend geluidsniveau aangehouden, (Terzijde, het is is niet duidelijk waarom er überhaupt achtergrond muziek zou moeten zijn in een restaurant, Er is al zo weinig rust om ons heen.)
Al in al zou ik dit restaurant graag willen aanbevelen.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Geweldig fantastisch gegeten. Prima service. Erg vriendelijk. Komen zeker een keer terug.
............................
nanniedenijsbik .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was goed, zeker beter dan in de gemiddelde sushitent. Maar de prijs was om te huilen. De prijs-/kwaliteitverhouding vond ik echt ver te zoeken.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Prijs veel te hoog voor wat je krijgt. Geen beleving gekregen wat ze beloven. Lange wachttijden tussen de gangen terwijl het niet druk was
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Zeer zeker aan te bevelen!!!!
Uitermate vriendelijke bediening, en erg lekker gegeten!!!
Wij hebben heerlijk reflexd gezeten, en komen zeker terug!
Tess V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Zou het iedereen aanraden en ga zeker nog een keer. Je kan het zelf zo duur maken als je wilt daarom was ik zo verbaasd dat we zo weinig kwijt waren voor de kwaliteit en het eten dat we kregen.
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten was weer voortreffelijk, het personeel ontzettend vriendelijk, het enige minpuntje zijn de fruitvliegjes die binnen rondvliegen en dit was vorig jaar helaas ook al zo.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Eten was verassend lekker. Vlees lekker sappig en leuke variaties op sushi-gerechtjes. Bediening zeer vriendelijk en spot on. De muziek was niet storend, maar iets teveel "cocktailbar" en wat minder "restaurant". Zeker een aanrader om een keer gegeten te hebben
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super bediening, heerlijk gegeten . Top!
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Al eerder gegeten met het AH menu, nu met dezelfde actie ( korting) ons laten verleiden tot het 7 gangen verrassingsmenu.
In een woord heerlijk, zoals al het eten bij Ishi. Fijne bediening met goede productkennis.
Wij gaan zeker weer terug.
Corine J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Wachttijd redelijk gegeven. Ober excuseerde zich maar wij vonden het geen probleem, goed gezelschap en heerlijk eten. Was voor een avond uit.
Gerard Q.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Het eten is fantastisch. Super aanrader, heb er 45 min gereden en is het zeker waard. Sushi is vers, smaakvol en uniek.
De bediening was helaas minder deze avond, bleek dat er veel zieken waren. Daardoor hebben we behoorlijk lang moeten wachten tussen de rondes door.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Ontzettend lekker gegeten! Super bereid en geen standaard recepten. Mooie ambiance en vriendelijk personeel! Aanrader om naar toe te gaan!
Marinke F.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
We hadden een 3 gangen menu genomen. Het voorgerecht was heerlijk en kwam snel. Het 2de gerecht was sushi. Deze waren overheerlijk, alleen wat groot en dus wel een uitdaging om te eten. Het hoofdgerecht was matig. Ik had vis en mijn partner had vlees en beide waren niet bijzonder, erg smaakloos.
De muziek was lounge muziek maar deze stond op repeat. We hoorden continue dezelfde 4 nummers voorbij komen en de muziek stond naar mijn smaak ook veel te hard.
MALE .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ronduit overheerlijk! De keuken is niet te vergelijken met all you can eat sushi tenten. Bediening was vriendelijk en muziek staat precies goed voor de juiste sfeer. Kortom wij gaan zeker terug.
Dina F.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Heerlijk gegeten, echt fantastisch! Werkelijk heerlijke kunstwerkjes.
Alleen een bonbon bij de koffie (op zijn minst) zou niet misstaan ;)
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Al meerdere malen gegeten en iedere keer een feestje. Ver uit de beste sushi die ik op heb in Nederland. Origineler en lekkerder!
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
AH kortingszegels met groot succes ingewisseld op een 7-gangenmenu (i.p.v. tweede menu gratis nu 28,50 euro korting op de rekening). Prima service en bediening, heerlijk gegeten. Volledig nieuwe sushi ervaring. Complimenten voor de chef!