Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Marktstraat 1 5171 GM Kaatsheuvel Nederland Kaart

Foto's van gerechten

Over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Culinaire magie

Bij Ichi Restaurant & Lounge geniet je van Aziatische en westerse specialiteiten. Het moderne decor omringt je met grandeur en verfijning wat je ook proeft in de gerechten op je bord. Een heerlijke plek vlakbij De Efteling die zindert van de culinaire magie.

Meer informatie over restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Dinsdag t/m Zondag

9,4

Jouw recensie over het restaurant Ichi - Asian Fusion Cuisine Restaurant

Kristof V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Heerlijke sushi voor betaalbare prijs. We komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn!
Anaïs V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Beste sushi ever ! Elk stukje is een smaakbommetje in de mond. Wij komen speciaal vannuit België (1uur rijden) maar dat is het zeker waard !
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Prima gegeten in ontspannen sfeer. Men wist goed om met onze voorkeuren rekening te huiden en had goede kennis van de menukaart wat wat was.
Michael N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Ik heb een hele leuke avond gehad ! Het is een goed restaurant en het voldeed zeker aan mijn verwachtingen. Voor herhaling vatbaar!
FPW V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Wederom uitmuntende service en een fantastische smaaksensatie!
Samen met mijn vrouw en dochter gegaan. Dochter mocht wederom kijken hoe de sushi gemaakt werd en heeft gezellig gekletst met de chefs.
Het was nu drukker dan anders en daardoor wat rumoerig, dat vonden wij minder aangenaam.
Waarschijnlijk gaan we volgende keer weer op een doordeweekse dag.
Wat ons betreft één van de beste sushis van (zuid-)Nederland.
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Superlekker gegeten..echt een kleur en smaaksensatie beleefd bij jullie..toppie!!!????????
Kom hier zeker nog is terug...en de formule van gewoon een relaxt restaurant beviel prima...beter dan al die sushi vreetschuren die ik ken..
Ga zo door!!????????????
monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Wat een topplek om sushi te eten. Alles klopte. Een absolute aanrader! Ik kan eigenlijk maar 1 minpuntje noemen; de kuipstoeltjes. Snel weer eens gaan..
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten waren van een goede kwaliteit. Onze serveerster was erg aardig daar hebben wij erg mee gelachen.
De tafel van Carlijn V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij kozen voor 3-course menu (verassing van de chef), heerlijke verschillende soorten sushi in de eerste twee gangen en de derde gang was vlees van Iberico in lekkere saus. Bord mooi opgemaakt en overal verse wasabi bij. Wij hebben nog 4 stuks sushi bijbesteld en de hoeveelheid was hierdoor voldoende voor ons. Het eten is vrij duur, maar zeker de prijs waard. De wijn vonden we helaas wel te duur (glas Sauvignon voor 5.50). Al met al: Wij komen zeker nog eens terug!
Daisy W.
We hadden doorgegeven dat we iets niet wilden, maar dat werd toch opgediend, Na excuses kregen we een extra gerecht aangeboden.

Minpunt zijn de kuipstoeltjes, deze zijn veel te laag en zitten dus niet comfortabel.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het eten is hier altijd geweldig! Niet alleen de sushi (met échte wasabi!) maar zeker ook de andere gerechten; perfect! Niet goedkoop maar is het zeker waard! Probeer ook zeker een dessert, deze staan niet op de kaart: vraag de vriendelijke bediening. Lekkere wijnen!
Ilona K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Wij hebben hier wederom heerlijk gegeten. Het enige wat we even willen opmerken is dat de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam is maar erg lastig te verstaan is als ze uitleggen wat er uitgeserveerd wordt.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
de wc's mochten iets beter verzorgd worden
Maar het eten was bijzonder lekker van zeer hoge kwaliteit!!!!
Ik kom beslist weer terug
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Weer heerlijk genoten van de spierversterkende, delicious sushi en sashimi.
Ivette V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Geweldige sushi, gezellige sfeer!
Thibaut S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super ontvangst, goede wijnen en heerlijk eten (zowel sushi als de andere items op de kaart). Iets moeilijker parkeren, maar voor de rest geen enkel slecht woord. Aandrader!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Als je een sushi liefhebber bent, moet je hier n keer gaan eten. Geweldige smaakcombinaties en fantastische sushi op culinair niveau!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Hoewel ik vooraf niet precies wist wat ik kon verwachten, werden al onze, die van mijn partner en mij, verwachtingen overtroffen. Het is een echte aanrader.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten weer! Tot binnenkort! Erg mooi om te zien dat bestaande gerechten ietwat vernieuwend zijn aangekleed zoals de zalm salade met het rijstbed.
Chun Yue C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Vergeet all you can eat sushi. Je betaalt a la carte natuurlijk wat meer, maar de verse en speciale sushi is het meer dan waard. Als je hier bent geweest wil je nooit meer naar all you can eat. Daarnaast krijg je fijne service en aandacht op maat.

Aanrader!!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Komen hier geregeld als we echt lekker Sushi willen eten.