Ich & Dich

Meer informatie over restaurant Ich & Dich

• Terras
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
We hebben hier de tapas menu voor 2 personen gegeten. De kids tapenades met brood. Prima kwaliteit eten en zeer gevarieerd.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
De inrichting is wat eenvoudig, mede omdat 's avonds het restaurant bij de bar betrokken wordt. Hierdoor is de aankleding is een punt van verbetering.
Zeker de moeite waard om hier eens te gaan eten.
Thunder .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Wederom heerlijk gegeten, personeel vriendelijk en een vol terras. Tapas plankjes en uiensoep hier altijd een aanrader. Ik kom zeker terug.
Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk gegeten, grote porties en leuke ambiance.
Jammer dat we geen tafel voor twee kregen, maar voor 6per,
met als gevolg.... Worden er nog 2pers aan je tafel geplaatst....
Jammer vd romantische avond.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Altijd goed en verzorgd bij Ich & Dich in Sittard. Leuke kroeg, lekkere drankjes. Ook het restaurant is goed verzorgd. Lekker eten voor een prima prijs. Soms iets te grote porties voor het bord, oogt wat rommelig. Tapasplankjes zijn altijd erg goed... Personeel is vriendelijk en attent. Een leuk café voor zowel de winter als de zomer voor een lekker hapje en drankje.
Marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
verrast door de enthousiaste bediening; frisdrankje en clubsandwicht gekozen; leuke presentatie; goed van smaak; attente bediening; leuke menukaart; kortom; leuke zaak! kom hier zeker nog eens terug.
Schinveld .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Super vriendelijke bediening. Lekkere lunch gerechten, voor iedere iets lekkers. Al meerdere malen geluncht, nu sinds kort een nieuwe uitbreiding, heel leuk aangekleed. Buiten het feit dat het eten op je bord een super uitstraling heeft, smaakt het ook nog heel lekker. Prijs kwaliteit ook in balans. Broodje gezond is echt een aanrader.