Ice & Bites

Meer informatie over restaurant Ice & Bites

• : Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Nicki V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wat een toptent! Ik snap niet dat dit terras zo vaak halfleeg is, terwijl mensen bereid zijn om op een wachtlijst te staan voor Frits of Zurich. Het eten is heerlijk, met rijkelijk belegde pizza's met een lekkere bodem. Ook de salades zijn heel lekker, met name de Çoban Salatasi kan ik aanraden. De bediening is duidelijk nieuw, en spreekt niet altijd even goed Nederlands. Ze doen echter wel gigantisch hun best om je goed te helpen, en dit maakt alles goed. Heerlijk restaurant om een pizza te eten in de zon met een lekker ijsje toe.

P.S. Laat je niet misleiden door de website! Het is geen goedkope snackbar, al oogt de site wellicht wel zo.
Hester G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Heerlijke ijsjes op een superterras! De pizza's zijn ook van goede kwaliteit. Ook leuk met kinderen, het interieur is tegen ze bestand ;) of anders spelen zij lekker op het plein, terwijl jij nog even lekker op het terras zit.
Arieuiteten .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Een ijssalon en pizzeria, een simpel industriële look. Helaas was het heel rustig maar het was ook heel slecht weer. Een paar salades als voorgerecht heerlijk!!! Lekker met verse en smakelijke producten. Je eet niet vaak zulke lekkere buffelmozeralla. Een stagione pizza'als hoofd, lekkere bodem en goede topping. Wijn prima bijpassend en goed prijs. Een aanrader op het plein.