Ibiza

Meer informatie over restaurant Ibiza

6,8
Rianne T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Eerst bij binnenkomst brood met smeersels on the house. Lekkere cocktail en ook een alcohol vrije besteld. Het concept werd uitgelegd en wij hebben ieder heerlijke gerechtjes en toetjes op. Ik snap van sommige recensies hier helemaal niks, het was top!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Afgelopen vrijdag wezen eten bij Ibiza. De Tilburgse Kermis begon net, dus het was gezellig druk. Decor is erg leuk en bediening is vriendelijk. We kregen netjes uitgelegd hoe het concept werkt en begonnen enthousiast met het invullen van de kaarten. Helaas, na een uur stond de eerste ronde nog niet op tafel. Er bleek een storing te zijn. Tafel naast ons kwam later binnen en waren inmiddels al met ronde 3 bezig, terwijl nog steeds geen eten hadden.

Werd prima opgelost, want de tijdslimiet gold niet meer voor ons. Eten zelf is niet heel bijzonder, de carpaccio was wel erg lekker, maar de hotdog was niet echt voor ons.

Heerlijke cocktails, zeker proberen! Fishbowl voor 7 personen besteld met zijn vieren, helaas leek het ook wel alsof de inhoud werd aangepast zo weinig dat het was, helaas wel de volle pond betaald voor de fishbowl..

Mojito werd te vroeg weggehaald van tafel, was nog niet op. Werd goed op gereageerd, er werd een nieuwe op tafel gezet.

Conclusie is dus dat het gewoon een gezellige tent is, maar het eten is niet erg spannend.
C.koeken74 K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst hier wezen eten.
Duidelijk een eetgelegenheid voor groepen, de tafels staan in het voorste gedeelte erg dicht op elkaar.
De Ibiza sfeer heb ik zelf niet zo meegekregen, wel leuk dat je de cocktail shakers aan het werk kan zien, jammer dat er niet (soms) wat meer "show" bij kan komen, misschien een tip...
De bediening was super, snel, efficiënt en foutloos.
Het eten was soms erg lekker, helaas vaak ook een beetje minder .....
De prijs van het eten was prima, de drank helaas erg duur (cola is 2, 50)
Het was toch een erg leuke avond..
Eefchabot .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Bij binnenkomst werden we meteen vrolijk ontvangen. De sfeer in het restaurant is gezellig, relaxt en je krijgt er een echt vakantie gevoel. Het menu is gevarieerd en ook erg lekker. Helaas heb ik niet alles kunnen proeven maar ik ga zeker terug om de rest van de menu kaart eens uit te proberen. Het lekkerste gerecht vond ik de oosterse witvis, garnalenkroketjes, geitenkaas met spek en de toetjes! Echt een aanrader(als je wat geld uit te geven hebt) is de fishbowl! een lekkere cocktail en het maakt het vakantiesfeertje helemaal af. Ook het personeel is erg gezellig, niet gehaast en ze nemen de tijd voor je. A must-go!
Olghur .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Wel erg veel hierrie.
Eten was niet echt geweldig, veel gerechten waren droog.
We moesten altijd erg lang wachten op onze gerechten.
Ik zal hier niet meer naar toe gaan.
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren gaan eten bij Ibiza. en een gezellige avond gehad. Het eten is echt niet de moeite waard. Maar dat mag je wellicht ook niet verwachten voor deze prijs. Ik vond het vooral smakeloos en een aantal gerechtjes gewoon echt niet lekker. Zoals de garnalencocktail, de varkenshaas en de appeltaart. Ook Ibiza kiest voor pepsi i.p.v. echte coke. Dat is jammer, gezien de kostprijs te snappen, vanwege klantgerichtheid absoluut niet. Als mijn drinken al minder lekker is dan wat ik thuis heb, begint een restaurant al met een 1-0 achterstand.
De service was wisselend. Het meisje wat ons ontving en hielp was vriendelijk, maar het uitserveren van drankjes en eten door de anderen mag wel wat klantvriendelijker.
De inrichting van het restaurant is sfeervol en leuk gedaan.
Vanwege de kwaliteit van het eten niet voor herhaling vatbaar.
Megan V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Afgelopen vrijdag met een grote groep uiteten geweest, hiervoor is Ibiza echt ideaal. Ruim opgezet zodat grote groepen er makkelijk kunnen eten. De zaal zelf is ook heel mooi en modern, er hangt een goede sfeer binnen.
Het eten zelf was matig. Er zaten hele lekkere gerechten tussen, maar ook gerechten die zo zout waren dat ik wel een paar liter water heb gedronken.
De bediening is langzaam, ziet geen werk, waardoor er veel tijd zit tussen de rondes. Soms zelfs wel een uur!
OscarDusschooten .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Erg leuk concept en sfeervol uitgevoerd. De naam moet slaan op de sterk aanwezige muziek: Deep House; hartstikke lekker maar niet om je oude moeder een avondje mee te nemen ...
Gerechtjes die je kunt kiezen zijn erg leuk en uit allerlei keukens: elck wat wils!
Enthousiaste bediening en zeer ruime dranken- (en cocktails!) kaart die het in combinatie met de muziek een feestelijk avondje maken.
Puntje voor verbetering: sausje in een klein plastic cupje doet erg goedkoop aan. Misschien op zoek naar schaaltjes waar ook een bakje in zit?
Een leuke aanwinst voor Tilburg binnen de 'all you can eat' trend!
Femke J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Leuk concept voor weinig geld!
Alleen wel jammer dat niet alle gerechten even smaakvol zijn, beetje flauw en sommige dingen weer net iets te droog. Met de ongeveer vijftig verschillende gerechtjes niet echt overdreven veel keuze vergeleken met een paar concurrenten met hetzelfde concept.
De cocktails zijn wel heerlijk!
Personeel is vriendelijk, netjes en leuk herkenbaar.
Interieur is ook netjes al vind ik de televisies die overal hangen best afleidend.
Een paar keer per jaar hier eten kan zeker geen kwaad.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Gisteren via internet gereserveerd. Ging prima en was ook nodig, gezien de drukte vandaag.
We werden bij de deur opgevangen en naar de gereserveerde plaats geleid. Na uitleg over het systeem van bestellen werd er een schaal met 2 soorten brood op tafel gezet met twee kleine plastic bakjes met kruidenboter en knoflooksaus.
Wat meteen opviel was de nadrukkelijk aanwezige discomuziek, waarvan door het geroezemoes alleen de eentonige bassen duidelijk te horen waren. Als je hier zonder hoofdpijn binnenkomt, dan kom je met hoofdpijn weer naar buiten.
De gerechten vond ik iets te klein of het stuk te groot van formaat. Voorbeeld: de kippenspies bestaat uit één lange spies i.p.v. 2 kleintjes. Maar je er twee van, dan kun je het met de ander delen en op die manier meer gerechten proeven.
De gerechten waren wisselend van kwaliteit. De papillot van vis was prima en de spareribs waren ook goed. De steak was te droog en had geen smaak. De churros waren zonder chocolade.
Heel lekker was ook de banoffee pie, die op de kaart staat als bonaffee pie.
Waar men ook iets aan moet doen is de garderobe. Deze bestaat uit een aantal haken langs een muur en op een deur daarin. Deze deur wordt frequent gebruikt door het personeel. Het gevolg is, dat er steeds jassen tussen de deur geklemd worden, zodra deze automatisch dichtvalt. Je zult maar een goede jas hebben, die op die manier van gaten wordt voorzien.
Resumerend: goed te eten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel. Wat mij weerhoudt om hier weer terug te komen is de nadrukkelijk aanwezige geestdodende muziek.

Mischa G.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
arrogante bediening , lang wachten , eten was zo droog en smaakloos dat ik daarna 2 liter water nodig had om het weg te spoelen. de zaak zelf is wel mooi maar hoop dat het eten beter word anders kom ik hier niet meer terug .
Francis J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Hier op een vrijdagavond gaan eten op advies van vrienden. T was vol, hartstikke leuk, hippe tent, leuke dames met hoedjes en vrolijke tuniekjes, gevraagd naar tarwevrije gerechtjes kreeg ik een kaart waarop alles aangekruist was wat ik kon eten.

Diverse bites voor hoofd en nagerechtjes. Lieve kleine gerechtjes. Salade en frietjes kun je erbij bestellen..

Prima,keus, strakke inrichting, fris nieuw idee.
Robin V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Het eten smaakt allemaal prima gezien de prijs/kwaliteit verhouden. Er is keuze uit vele gerechten, waarbij de desserts zeker aanraders zijn! Voor mij scoort de service hoog. Het gebeurt nog wel eens dat een ronde of gerecht vergeten wordt, maar dit wordt meteen prima opgelost. Je merkt dat ze het vervelend vinden wanneer dit gebeurt, maar ze zorgen ervoor dat je jouzelf meteen weer kan vermaken. De aangename sfeer en muziek zorgen voor een fijne avond. Een aandachtspunt is om misschien te variëren in de kaart. Na een aantal keer te zijn geweest blijft het nog steeds leuk, alleen weet je al wat er aan eten komt. Een keer nieuwe gerechten zou een leuke toevoeging zijn aan dit succesvolle concept met vooral vele lekkere drankjes !