Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Pr. Catharina-Amaliaplein 4 7607 JP Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Restaurant IBIZA in Almelo is de perfécte plek voor echte 'Foodlovers'. Voor mensen met passie voor trendy en hippe gerechten, die ook af en toe houden van een lekkere daghap.

De kaart biedt gevarieerde gerechten, altijd seizoensgebonden, puur en eerlijk. Ook heeft IBIZA genoeg aanbod voor de vegetariërs onder ons. Deze gerechten zijn verrassend en erg lekker! Daarnaast heeft het restaurant een breed wijnassortiment of probeer eens de huiscocktail "Tinto de verano" of het anijslikeur Hierbas, een typische lokale drank van het eiland Ibiza.

Bij IBIZA kun je ook terecht voor een verrassende en uitgebreide bits & bites kaart! Lekker. Je geniet ervan in het comfort en de warme sfeer van IBIZA in Almelo. Reserveer er nu en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

9,3

Jouw recensie over het restaurant Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk eten, altijd een aangename
surprise, het verrassingmenu! Lekkere bijpassende wijnen.
Carlo .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Erg goed eten en zoveel friet/salade als je maar wilt!
Prijzen zijn gunstig, vergeleken met andere restaurants in Almelo!
ajmdegraaff .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Super lekker gegeten ze kunnen daar echt goed koken! Alles was lekker op smaak en vers. De sla zou wat minder zoet kunnen wat frisser. De bediening is correct en vriendelijk. De wijnen waren ook van goede kwaliteit. bij het heerlijke eten valt alleen de inrichting wat in het niet. Allemaal wat oudbollig printjes
niet echt die Ibiza sfeer. Maar ach dat eet je niet op ;-) mocht je in Almelo zijn zou ik dit zeker aanraden de kaart valt echt op vergeleken bij alle doorsnee kaarten.
W.H.M Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Een geweldig cullinair avontuur,. De service was erg vriendelijk. Ontvangst met bubbels van het huis.3 gangen verrassingsmenu. Heerlijk, oog voor detail en geweldige smaken. Een aanrader. Zie feedback en fotos op tripadvisor.
Annemieke .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten bij Ibiza. Het waren kunstwerkjes, top! De ambiance was ook prima en de klantvriendelijkheid hoog.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Slechte vloer. Maar er komt gelukkig een nieuwe in
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Zeer goed restaurant met vriendelijk en bekwaam personeel, het eten was uitstekend en goede porties. Bezoek aan Ibiza is voor herhaling. Vatbaar
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Een zeer goed restaurant met vriendelijk en bekwaam en gemotiveerd personeel. Het eten was uitstekend en de porties waren ruim voldoende. Een bezoek aan dit restaurant is zeker aan te raden.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Sfeervol, leuke bediening, goede stoelen, fijne verlichting, heerlijk gegeten. Alleen tijd tussen voor en hoofd wat lang, maar met deze sfeer prima te doen!
Gaitrie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
In geen tijden zo heerlijk gegeten!!Ondanks dat we de enigen waren,werden we niet vergeten.We komen zeker terug!Aanrader
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was erg rustig (te rustig). Goede locatie, vriendelijke en nette bediening.
Erg lekker gegeten, mooie presentatie maar het is wel wat prijzig.
D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
prima locatie, fijne bediening. wel tikkeltje aan de dure kant. 160 euro met 4 personen. Was wel erg rustig toen wij er waren op zaterdagavond. sprareribs waren prima, tournedos goed maar niet super en lam was prima.
Annemiek66 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Leuke informele sfeer met heerlijk eten. De zalm vooraf was heerlijk en ook het hoofdgerecht tongstrelend. Garnituur simpel maar goed. Stoelen hebben voor lange mensen een wat korte zit.
Anke T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Voor de 3e keer een verrassingsmenu gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch lekker is!
Je krijgt eens wat anders dan anders, maar zeker gangbaar voor een normale eter. Ik hou niet van oesters en dat is gelukkig geen enkel probleem. In de zomer lekker relaxen op het terras met een tinto de verano.

Echt een dikke aanrader!
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vanavond, zaterdagavond, hier gegeten met een groep vrienden. Over het algemeen waren wij niet tevreden. Het opnemen van de keuzes van een ieder en het uitserveren van de gerechten duurde erg lang. Na ruim een uur pas aan het voorgerecht..... rond 22 uur kwamen de clubgangers al binnen en werd de clubmuziek iets harder gezet, terwijl wij nog aan het eten waren.
al met al een teleurstellende avond.
hebben het zeker bespreekbaar gemaakt zodat de eigenaars er iets mee kunnen.
MG1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wij hebben hier afgelopen maand gegeten, Ibiza Almelo was toen een week geopend. Desondanks was alles top voor elkaar! Vooraf kregen wij o.a. heerlijke huisgemarineerde olijven.
Als voorgerecht de oesters, de gegratineerde vond ik heerlijk! Echt super op smaak gemaakt. Prima wijnadvies en kon merken dat ze hier veel aandacht aan hebben besteed. Ik had als hoofdgerecht de ossenhaas met gamba's, smaakte naar meer :-) Tafelgenoot had rib-eye en was zeer enthousiast hierover. Ik vond de porties van het gerecht en de bijgerechten niet belachelijk groot wat ik juist erg fijn vind! Want er was echt meer dan genoeg en wij zijn gemiddelde eters. Als nagerecht kaasplankje waarbij de kok even kwam checken wat ik mocht hebben ivm mijn lactose-intolerantie. Dit had ik niet bij binnenkomst aangegeven omdat ik niet zwaar L-intolerant ben en ik roomboter en bepaalde kazen gewoon verdraag. Saus laat ik dan gewoon achterwege. Top dat het zo kon!
Ambiance van het restaurant is heel fijn, het is hip maar warm en er zijn leuke zitjes. Vooral de verhoging oogt erg gezellig. Wij komen zeker nog eens want er staan nog meer dingen op de kaart die we willen proberen!