Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Pr. Catharina-Amaliaplein 4 7607 JP Almelo Nederland Kaart

Over het restaurant Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Restaurant IBIZA in Almelo is de perfécte plek voor echte 'Foodlovers'. Voor mensen met passie voor trendy en hippe gerechten, die ook af en toe houden van een lekkere daghap.

De kaart biedt gevarieerde gerechten, altijd seizoensgebonden, puur en eerlijk. Ook heeft IBIZA genoeg aanbod voor de vegetariërs onder ons. Deze gerechten zijn verrassend en erg lekker! Daarnaast heeft het restaurant een breed wijnassortiment of probeer eens de huiscocktail "Tinto de verano" of het anijslikeur Hierbas, een typische lokale drank van het eiland Ibiza.

Bij IBIZA kun je ook terecht voor een verrassende en uitgebreide bits & bites kaart! Lekker. Je geniet ervan in het comfort en de warme sfeer van IBIZA in Almelo. Reserveer er nu en ervaar het zelf!

Meer informatie over restaurant Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Krukel .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Uitstekende locatie, prima keuken, mooie producten, halve porties een uitvinding! Een aanrader en zeker een "terugkomer".
Berry D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
super lekker. aparte gerechten en een goede prijs! zeker voor herhaling vatbaar!
Jeff B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Super vriendelijke en goede service. Het eten smaakt heerlijk en in de keuken staat een kunstenaar! Wat een prachtige geserveerde gerechten. De inrichting is heerlijk ontspannen en de prijs kwaliteit verhouding is helemaal super!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Lekker gegeten! Aardige bediening!
S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Goed en lekker gegeten. Uitstekend verzorgd. Komen beslisten keertje terug, maar dan de muziek wat zachter, staat te hard.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was biizonder goed. Saladedressing mag wat minder zoet.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Keuze was een mystery 4 gangen menu en het resultaat was voortreffelijk. We werden verrast met heerlijk eten! En we hebben genoten en we hoefden tot onze verrassing de koffie niet te betalen! Voor herhaling vatbaar om vaker hier te komen eten en te genieten van de sfeer en van het o zo vriendelijk personeel. Top restaurant.
L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Uitstekend restaurant. Komen we zeker nog eens terug. Erg vriendelijk en terzake deskundig personeel en heerlijk eten (prima keuken!!!) voor een goede prijs. Complimenten.
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
We hebben echt een hele leuke avond gehad. We hebben gekozen voor het 4 gangen mysterie hotel en dat was echt heerlijk!
Maaike O.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten was zeer smakelijk. Op dit moment heb ik een flink aantal voedselintoleranties. Ik heb de lijst van tevoren met het restaurant gedeeld en ze kwamen met uitstekende menusuggesties. Fijn!
Mariël D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en een goede sfeer! En fijne plek om een heerlijke avond te beleven. Echt een aanrader!!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijke gerechten voor een goede prijs. De smaakcombinaties zijn echt uitzonderlijk goed. Vriendelijke bediening echt een aanrader!
Tiny M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We hebben heerlijk gegeten, jammer dat ze niet met het AH menu meededen,maar we komen zeker nog een keer terug, als we weer willen genieten van het verrassings menu. groetjes fam moelard.
Wim M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het was prima verzorgd, wij waren alleen verbaasdover het feit dat er geen AH menu te verkrijgen was terwijl wij er van uit gingen dat we met een voucher van de AH restaurant actie een menu konden betalen omdat de AH actie op de site van Iens staat ik denk dat jullie dat beter moeten vermelden op jullie site.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Gezellige plek. Goede service. Heerlijke wijn en verrukkelijk eten
S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
wij vinden het een super restaurant,! lekker met net iets andere maar heerlijke gerechten op de kaart , goede wijnen. en zeer vriendelijk personeel
wij gaan graag naar Ibiza toe
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Gezellig op het terras gezeten en heerlijk gegeten.
Wilbert L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Afgaande op bericht op de website over verrassende vegetarische gerechten, waren we erg teleurgesteld in he t aanbod. Er was eigenlijk maar 1 gerecht vegetarisch. Dat is niet wat de website deed vermoeden. Misleidend dus en teleurstellend.
Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en goede porties. Het is fijn dat de voorgerechten ook in tapas formaat kunnen worden besteld, kun je mooi van alles uitproberen.