Ibiza Almelo | Club - Restaurant - Lounge

Zaterdag 14:00 - 04:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Annemiek66 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Leuke informele sfeer met heerlijk eten. De zalm vooraf was heerlijk en ook het hoofdgerecht tongstrelend. Garnituur simpel maar goed. Stoelen hebben voor lange mensen een wat korte zit.
Anke T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Voor de 3e keer een verrassingsmenu gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch lekker is!
Je krijgt eens wat anders dan anders, maar zeker gangbaar voor een normale eter. Ik hou niet van oesters en dat is gelukkig geen enkel probleem. In de zomer lekker relaxen op het terras met een tinto de verano.

Echt een dikke aanrader!
Marieke A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vanavond, zaterdagavond, hier gegeten met een groep vrienden. Over het algemeen waren wij niet tevreden. Het opnemen van de keuzes van een ieder en het uitserveren van de gerechten duurde erg lang. Na ruim een uur pas aan het voorgerecht..... rond 22 uur kwamen de clubgangers al binnen en werd de clubmuziek iets harder gezet, terwijl wij nog aan het eten waren.
al met al een teleurstellende avond.
hebben het zeker bespreekbaar gemaakt zodat de eigenaars er iets mee kunnen.
MG1984 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Wij hebben hier afgelopen maand gegeten, Ibiza Almelo was toen een week geopend. Desondanks was alles top voor elkaar! Vooraf kregen wij o.a. heerlijke huisgemarineerde olijven.
Als voorgerecht de oesters, de gegratineerde vond ik heerlijk! Echt super op smaak gemaakt. Prima wijnadvies en kon merken dat ze hier veel aandacht aan hebben besteed. Ik had als hoofdgerecht de ossenhaas met gamba's, smaakte naar meer :-) Tafelgenoot had rib-eye en was zeer enthousiast hierover. Ik vond de porties van het gerecht en de bijgerechten niet belachelijk groot wat ik juist erg fijn vind! Want er was echt meer dan genoeg en wij zijn gemiddelde eters. Als nagerecht kaasplankje waarbij de kok even kwam checken wat ik mocht hebben ivm mijn lactose-intolerantie. Dit had ik niet bij binnenkomst aangegeven omdat ik niet zwaar L-intolerant ben en ik roomboter en bepaalde kazen gewoon verdraag. Saus laat ik dan gewoon achterwege. Top dat het zo kon!
Ambiance van het restaurant is heel fijn, het is hip maar warm en er zijn leuke zitjes. Vooral de verhoging oogt erg gezellig. Wij komen zeker nog eens want er staan nog meer dingen op de kaart die we willen proberen!